Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Laredo »

Al een tijdje heb ik in mijn hoofd dat ik mijn boeking uit augustus (voor april 2019) met Visa code nog moet wijzigen naar een boeking zonder code. Via de website lukte dit niet en kreeg ik een melding dat de code niet verwijderd kon worden. Via mijn iPhone lukte het ook niet omdat er een "parameter ontbrak". Uiteindelijk via de iPad app wel gelukt en tot mijn verbazing ook nog 10% extra korting. Hoe ze die 10% berekenen is mij een raadsel want op ene boeking van 624 dollar kreeg ik 9 dollar korting....maar goed...je hoort mij niet klagen. Nu voor 615 dollar bijna 3 weken een fullsize uit de Emerald Executive area. Hopelijk staat er wat leuks!

Voor de volledigheid: ik had van tevoren een screenshot gemaakt van mijn oude boeking om alle extra's en verzekeringen te controleren. Na het verwijderen van de Visa code zijn de extra's en verzekeringen exact hetzelfde gebleven (er staat nu alleen extra bij free 9 additional drivers - prima). Prima deal volgens mij!
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Zedroo
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 18 nov 2018, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Zedroo »

Hoi Laredo,

Waarom wou je die Visa code weghalen? Geeft dit problemen bij het huren van de auto dan? Wij hebben een reservering in april mei voor 2,5 week voor $554 fullsize met keuze uit executive area. Wel met Visa Canada code omdat de andere codes niet meer werken. En zonder code komen we dik boven de $1000.

Groet,
Zed.
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door georgesken »

Deze coupon code haalt 15$ van je Rental af: ND2218DDR
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Gebruikersavatar
sanook
Amerika-expert
Berichten: 2458
Lid geworden op: 23 dec 2008, 19:17
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Rotterdam

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door sanook »

Zedroo schreef:Hoi Laredo,

Waarom wou je die Visa code weghalen? Geeft dit problemen bij het huren van de auto dan? Wij hebben een reservering in april mei voor 2,5 week voor $554 fullsize met keuze uit executive area. Wel met Visa Canada code omdat de andere codes niet meer werken. En zonder code komen we dik boven de $1000.

Groet,
Zed.
Waarschijnlijk geen problemen om de auto voor het gunstige tarief mee te krijgen, maar wat als je schade en/of letsel veroorzaakt en de verzekering loopt nog even alle voorwaarden na en dan blijkt dat je niet aan de voorwaarden voldoet omdat je geen Visa Canada kaart hebt ?
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Via de app zojuist zonder contractcode geboekt met coupon NU3767ZDW. Gratis upgrade. Ik selecteer dan compact car en krijg dan automatisch een upgrade naar midsize die mij weer toegang geeft tot de emerald aisle.
Zonder deze code kwam ik 160 dollar duurder uit. Het kan soms lonen om even te speuren. Ik hou van deze sport.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Laredo »

Het is inderdaad puur een voorzorgsmaatregel. In principe gebruik je de code natuurlijk "illegaal" en ik heb geen zin om in het geval van een ongeluk niet verzekerd rond te rijden. Via het trucje van het wijzigen van je boeking (zie eerdere berichten) kun je dezelfde prijs houden maar dan zonder de code te gebruiken. Dat is mij ook gelukt.
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Inderdaad dat werkt, ook op Android. Bedankt voor de tip!
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Ik huur volgende week op Orlando. Ik heb op het Flyertalk iets gelezen over A en B side. Maakt dat nog iets uit qua aanbod ?
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

Het antwoord op die vraag heb ik een aantal maanden geleden ook al in datzelfde topic gelezen. :wink:
Afbeelding
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Als ik het zo lees B side. Daar is het aanbod over het algemeen '' beter ''. Als het echt niet bevalt loop je ( als ik het goed begrijp ) naar de A side.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Soebas
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 feb 2012, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Soebas »

Op Orlando MCO is B side het grootst en National heeft daar echt ruime keuze staan. We hebben afgelopen jaar een Nissan Armada mee kunnen nemen door de tips hier. Ze worden steeds gewassen binnen gebracht. Wij waren wel pas om 19:30 uur in de garage. Is er geen keuze dat pakken ze er een voor je bij Alamo. Is 1 bedrijf.
dionnu
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 aug 2018, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dionnu »

Graag wil ik iedereen bedanken voor het geven van vele tips op dit forum. Aangezien de meeste National coupon codes niet meer geldig zijn / werken heb ik een nieuwe code ter informatie om te gebruiken voor een boeking. Ik heb met succes de onderstaande coupon code toegepast samen met de Visa/Canada contract code truc.
  • Upgrade jezelf naar Executive Elite status via b.v. de AMEX EE link (te vinden in dit forum)
  • Installeer de National Car Rental app
  • Log in
  • Start een boeking voor jou gewenste periode
  • Verwijder je huidige contract ID
  • Vul in contract id 8572158 (Visa CA) + coupon ND3177ZDE (PROGRESSIVE PERKSHARE: 20 dollar korting bij minimaal 4 dagen huur in USA of Canada).
  • National biedt als eerste keus een full-size auto aan (mid-size is dezelfde prijs), met keuze uit de Emerald Aisle
  • Kies in het volgende scherm wel of geen opties
  • Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en haal je het Contract ID weg
  • Doorloop weer de stappen (tot Review & Reserve) en reserveer de auto
  • Als het goed is blijft de prijs nu staan, inclusief verzekeringen, maar wordt nu het Emerald Club Members contract toegepast.
  • Please proceed to the Executive area (Full-size or larger). Bypass the rental counter -> Choose ANY car in the Aisle -> The keys are in the car - just go!
Dit is hoe ik het gedaan heb met de hulp van alle tips uit dit forum. Hopelijk hebben andere mensen iets aan dit kleine actuele stappenplan (meer info natuurlijk in 1e bericht). Ik heb nu een reservering staan voor een normale full-size auto (Toyota Camry or similar), voor 12 dagen, op te halen op MCO (Orlando International), voor het bedrag van $386.55 (ongeveer €338). Dit vind ik een abnormaal laag bedrag in vergelijking met wat ik op andere sites en andere verhuurders ben tegengekomen. Het verschil is trouwens bijna €700 als je op de 'normale' manier bij National een reservering maakt :shock:.

Oh ja, let ook op dat aangeeft de auto terug te brengen op het zelfde tijdstip (of ervoor) als de ophaal dag. Anders betaal je een dag extra huur wat misschien niet nodig is.

Door dit 'spelletje' te spelen heb ik ongelofelijk zin om op MCO zo snel mogelijk door te stoven naar de B-side en daar hopelijk een mooie auto uit te kiezen (nogmaals dank allen). Zou dus zo maar kunnen dat ik ± 2 weken in een Full-size Ford Expedition SUV rijd voor het bedrag van €338 :thumbup:.
dionnu
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 aug 2018, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dionnu »

Eén van de ervaren huurders kan deze vragen vast beantwoorden ...

Hoe zit het eigenlijk met al die auto's van tegenwoordig die een startknop hebben ... liggen die sleutels daarvan 'gewoon' in het dashboardkastje van de auto of zo? Of liggen die op de stoel van de bestuurder? Hoe moet ik mij dat voorstellen als ik als leek één van de Aisles in loop en in een auto ga zitten.
En wat hangt er precies voor pamflet aan de spiegel (wat staat hier zo al op)?
jwensammy
Amerikafan
Berichten: 355
Lid geworden op: 15 aug 2011, 09:21
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: The Netherlands

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door jwensammy »

Sleutels liggen bijna altijd in de bekerhouder, bij inleveren hebben ze deze het liefst in het zicht op t dashboard.
Pamfletten aan de spiegels nog niet gezien in de aisle.
Auto’s hebben sticker met barcode op de voorruit en/of zijruit.
dionnu
Amerika-ontdekker
Berichten: 25
Lid geworden op: 05 aug 2018, 10:48
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dionnu »

jwensammy schreef:bij inleveren hebben ze deze het liefst in het zicht op t dashboard.
Thanks voor deze tip :thumbup: jwensammy.
jwensammy schreef:Pamfletten aan de spiegels nog niet gezien in de aisle.
Dan zal dat waarschijnlijk alleen bij de Premier Selection zijn, met daarop de extra kosten / upgrade prijs?
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

dionnu schreef:Ik heb met succes de onderstaande coupon code toegepast samen met de Visa/Canada contract code truc.
Jouw methode is niet altijd de goedkoopste, dit hangt af van de locatie en datum dat je huurt.
Als voorbeeld, voor MCO in april wordt de prijs voor ruim 3 weken huur ca $150,- hoger op deze manier dan als je de default Emerald Club contract id laat staan en niet wijzigt. Beide manieren proberen dus.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5721
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

jwensammy schreef:Pamfletten aan de spiegels nog niet gezien in de aisle.
Dan zal dat waarschijnlijk alleen bij de Premier Selection zijn, met daarop de extra kosten / upgrade prijs?[/quote]


Gelukkig geen extra kostenaanduiding.

Of en wat er iets aan je binnenspiegel hangt is locatie afhankelijk
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ac3nl
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jan 2019, 18:33

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ac3nl »

dionnu schreef:Graag wil ik iedereen bedanken voor het geven van vele tips op dit forum. Aangezien de meeste National coupon codes niet meer geldig zijn / werken heb ik een nieuwe code ter informatie om te gebruiken voor een boeking. Ik heb met succes de onderstaande coupon code toegepast samen met de Visa/Canada contract code truc.

  • Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en haal je het Contract ID weg
Ik zou in je handleiding dit veranderen in :

Als je op het laatste scherm zit (Review & Reserve) ga je terug en verander de contract ID in 5007125

Dit is de conract id voor Emerald Club. Als je niets invult default hij naar standaard waarde bijvoorbeeld Visa Elite oid.

Groet
Gebruikersavatar
dejong89
Amerika-expert
Berichten: 1991
Lid geworden op: 18 jan 2015, 15:21
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door dejong89 »

Nog even terugkomend op de a of b zijde op Orlando

B zijde is inderdaad veel groter. Om 21:00 aangekomen en er stonden veel SUV's en challangers. Zeker een stuk of 30 autos in totaal. Wij kozen voor een challenger.
Ook even bij A wezen kijken en daar stond niet heel veel. Ook hier een paar suv's maar het gros van de wagens was midsize.
https://jiltkrista89.wordpress.com/
________________________________________
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep, kom terug!
Gebruikersavatar
Laredo
Amerikakenner
Berichten: 581
Lid geworden op: 27 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Laredo »

Voor de beeldvorming hier een duidelijke kaart van Orlando international airport (klein stukje naar beneden scrollen) https://orlandoairports.net/getting-around-mco/
2023FL - 2013FL - 2012CO/UT/AZ/NV/CA - 2011NV/NY/FL - 2010FL - 2009NY - 2004PA/MD/VA/NY/MA/ - 1996CA/NV/OR/CAN - 1995CA/NV/AZ
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer