Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Vito
Amerika-expert
Berichten: 3006
Lid geworden op: 11 okt 2007, 17:32
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Nederland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Vito »

Je hebt gelijk, Hinko. Ik denk dat het door de toevoeging van contract ID's kwam. Ik krijg nu dezelfde tarieven als jij :thumbup:
Is het overigens een probleem als je een gewone MasterCard hebt want de link werkte wel gewoon.
Iseut
Amerika-ontdekker
Berichten: 50
Lid geworden op: 27 jul 2017, 17:40
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Iseut »

Zojuist mijn boeking aangepast. Ik kwam via retailmenot een coupon voor $30 korting bij National tegen. Deze werkte! Dus misschien nog een tip voor een ander forum-lid.

Nu 13 dagen autohuur MCO-MIA in november van $408 omlaag naar $372. Eerst geprobeerd om bestaande boeking te wijzigen, maar kreeg toen de melding dat mijn geselecteerde auto (full size, had ook de Executive status via MasterCard Elite meegepakt) niet beschikbaar was. Toen maar een nieuwe boeking gemaakt en dat lukte wel met full size. Prijzen waren nog hetzelfde als bij de eerste boeking. Dus deze gewoon gecanceld.

Dank voor alle tips!
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door babarage »

Vandaag auto opgehaald bij National op Canada Place in Vancouver. Klein station dus geen aisles om uit te kiezen en zo. Had gereserveerd zonder mijn executive lidmaatschap wat dan deed ie rare dingen met de reservering in combinatie met international point of sale code, de slw verdweendan uit de reservering. Enfin, zonder probleem werd mn account gekoppeld zodat mijn man ook gratis kan rijden (ze wilden zn rijbewijs even zien) en ik vermoed wegens mijn status (of omdat ik zielig in een rolstoel werd voorgereden door iemand van de cruiseboot :)) zocht hij een mooie SUV uit, had een midsize SUV geboekt kregen een Chevrolet Traverse mee. Geen idee eigenlijk maar heb het idee dat dat full size is maar kan me vergissen. Wij nemen graag de fuel option, volle tank die je leeg mag inleveren. Daar rekende hij maar de helft voor omdat benzine in Canada duurder was dan in de VS waar wij de auto inleveren. Al met al heel netjes allemaal.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Division »

De Chevrolet Traverse is een midsize SUV.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Volgens mij is dat een Crossover SUV, die is namelijk veel te luxe voor midsize SUV.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door harryh »

Premium Crossover om precies te zijn ;)
Voor een EC rental in Canada een hele mooie deal, staat daar over het algemeen erg weinig.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Division »

Ai, dan moet Chevrolet maar even gemaild worden dat het niet goed op hun site staat.
Because no matter where you’re headed, this midsize SUV has the technology, safety and capability to take you there.
Schermafbeelding 2017-07-31 om 23.59.25.png
Afbeelding
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door babarage »

Nou moet ik zeggen dat het mij niet zo uitmaakt allemaal, ik kijk vooral naar gemak. Het kreng heeft een bult kofferruimte daar word je zowat eng van, das wel heel fijn. Verder rijdt hij best hoekig. Onze Ford explorer in Alaska was prettiger maar ach kniesoor die dr op let :).
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5014
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door harryh »

Division schreef:Ai, dan moet Chevrolet maar even gemaild worden dat het niet goed op hun site.
Vreemd, is nu inderdaad een midsize SUV zie ik, ook in de USA. National verhuurde 'm al jaren als Premium Crossover, ben dan benieuwd of ie daar ook midsize wordt. Is een hele ruime auto, veel ruimer dan andere midsize SUVs.
Soebas
Amerika-ontdekker
Berichten: 27
Lid geworden op: 23 feb 2012, 15:23
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Soebas »

Na jaren alleen bij Alamo en Dollar gehuurd te hebben.....Jullie adviezen ter harte genomen en wat mee gedaan.
Voor maart 2018 voor 5 weken en 1 dag een auto gehuurd bij National. Tip gepakt en direct EC excutive member geworden.
Betaal straks voor al die weken 1071,38 euro, 30 euro per dag voor een dikke Amerikaan.
Vorige keer zag ik op MCO dat er genoeg SUV's staan, dus volgens mij zit er alleen maar UPSIDE aan dit.

Ik wil jullie wederom bedanken voor de tips, scheelt weer een hoop geld!
Klasse forum! Uiteraard laat ik weten wat het wordt, duurt alleen nog wel ff :blink:
dutchdelight
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jun 2017, 17:53
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door dutchdelight »

Ik heb een vraagje : Ik heb mijn reservering bij national lax in 2 delen gedaan ik heb executive status,
dit was 200 dollar goedkoper, 1 deel van 4 dagen en 1 deel van 15 dagen nu is mijn vraag of ik mijn auto
daadwerkelijk moet omruilen wat geen probleem is of maken ze er zonder problemen 1 contract van ?
alvast bedankt voor de reactie.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

Tja ik denk dat je voor het echte antwoord toch even National een bericht moet sturen.
Wellicht kun je wat regelen bij het uitrijhokje.
dutchdelight
Amerika-newbie
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 jun 2017, 17:53
Aantal x V.S. bezocht: 0

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door dutchdelight »

ok bedankt voor je snelle antwoord.
civitas
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2012, 09:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door civitas »

Goedemiddag allemaal,

Ik heb een aantal (test-)boekingen gedaan bij National. Heb Executive Status als gevolg van mijn Hertz Status. Nu de eerste keer National. Het startbericht geeft al veel nuttige informatie. Toch een vraag:

Bij het boeken met de standaard Emerald Contract ID zijn LDW en SLI included. Als ik de AF/KLM-FB contract ID gebruik dan zijn slp en cdw-allocated inclusive included. Beide boekingen zijn gemaakt met het land ingesteld op Nederland. Is er een verschil of heb ik in beide gevallen de relevante verzekeringen? Er zit namelijk wel een interessant prijsverschil tussen beide.
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4906
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Hinko »

Heb je een contract van de Emerald Club id? Maak ik ook een proefboeking.
Vroeger had je niet voldoende aan de EC id maar wellicht is dit veranderd.
Bij de drie genoemde op de eerste pagina zit je sowieso goed.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Plaats anders eens een screenshot. Dan kunnen we even meekijken.
civitas
Amerika-newbie
Berichten: 4
Lid geworden op: 09 okt 2012, 09:29
Aantal x V.S. bezocht: 3

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door civitas »

Dank voor de snelle antwoorden. Net beide boekingen even in de app geladen. Daar is het verschil tussen de verschillende verzekeringen niet meer zichtbaar. In beide gevallen staat er nu ldw en sli. De mailbevestigingen zijn dan weer conform bovenstaande post. Vraag anders even bij National uitzetten?

@Hinko: heb geen aparte contract ID ingevoerd bij de eerste boeking, dat bedoelde ik met de standaard Emerald Contract ID.
susa
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2012, 13:07

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door susa »

Wij rijden nu in een Jeep Grand Cherokee rond. Midsize rate (geen suv). 22 dagen voor 700$ vanuit Atlanta. Prima tevreden.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien »

Leuke auto, dat is normaal een Standard SUV.
susa
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 04 mei 2012, 13:07

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door susa »

Zeker. En kwamen er vandaag achter dat SeriusXM ook werkte. Maar het motormanagement lampje gaat soms aan voor een paar uur en dan weer uit. Ga er nog niet mee terug, straks een kleinere auto.
Gr uit Mountain View Arkensas
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer