Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

De huurprijzen blijven ook wel hoog door het wegvallen van de FB-code. Kon ik daarmee voor begin september nog boeken voor 430 euro voor 2 weken vanaf SF, nu met één van bedeve's codes kost diezelfde boeking 683. :sadcry: Ik denk dat ik dit jaar maar ff oversla mocht de boel toch opengaan.
Afbeelding
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door pepilein »

Nog nooit problemen mee gehad, maarrrr. ik probeer een reservering aan te passen voor een vakantie. Had 2 reserveringen staan (25-12 tot 6-01 een standaard SUV en een Executive reservering en dan kijken wat er staat) en kan (en doe) deze reserveringen altijd makkelijk aanpassen/cancellen etc. De planning verplaatste naar vertrek 24-12 en dus reservering van de SUV aangepast en zonder problemen, maar kom de andere reservering niet binnen. Hij geeft aan could not validate coupon, continued without coupon. Waarna je in de app nog op ok kan drukken, maar dan gebeurt er helemaal niks en na 20 x herhalen blijft dat zo. De website geeft dezelfde melding, maar kom ik ook niet de reservering in om 'm aan te passen en of ,straks als blijkt dat we nog steeds niet kunnen, 'm kan annuleren.
Iemand dit wel eens meegemaakt? Alvast bedankt!
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Sommige coupons zijn niet meer geldig, dat had ik ook. Coupon even weghalen, wijzigen kon dan wel in mijn geval.
pepilein
Amerikafan
Berichten: 134
Lid geworden op: 07 mei 2009, 09:07
Aantal x V.S. bezocht: 20

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door pepilein »

De coupon was inderdaad het probleem. Na wat vriendelijk en beleefd zeuren op twitter en messenger, waarbij ze eigenlijk geen antwoord gaven en zeiden dan moet je maar even bellen, kon ik nu opeens wel erin en de coupon weghalen en alles aanpassen. Opgelost dus!
Zedro
Amerika-ontdekker
Berichten: 52
Lid geworden op: 05 sep 2016, 22:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Zedro »

Hallo allemaal,

Ik ben nog executive member tot feb 22. Als ik nu een boeking doe voor zomervakantie volgend jaar zie ik executive aisle staan.
Blijft dit dan ook zo omdat mijn status in februari veranderd?

Groet,
Zed.
babarage
Amerikakenner
Berichten: 1263
Lid geworden op: 29 mar 2011, 22:37
Aantal x V.S. bezocht: 21

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door babarage »

Vraag hier een status match aan bij hertz. En dan in februari vraag je een match aan bij National.
89 highschool Mi 92 college Ga 97 uni Mi
99 Fl-Ca, 00 Ca - Wa, 01 Fl, 04 Va, 05 Co - Ca, 06 New England, 08 Fl, 08 BC - NS, 09 Wa - Nv, 10 Zuidoosten, 11 Route 66, 13 Noordoosten, 15 Wa, 16 Il - Ca, 17 Alaska, 18, 19 oostkust
mblokland
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 jun 2013, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door mblokland »

bedeve schreef:
14 jul 2021, 11:21
Voor een boeking in 2021 heb ik hierbij een aantal "promotional codes "
Gechecked , gefilterd ; dus iedere, ik weet / begrijp het niet / Uuuuhhhh / dus kan het niet waar zijn opmerking kan achterwege blijven !

Opmerking moderator

verwijderd
Voor een boeking in 2022 ; Bespaar je de moeite !
Als je geschoren wordt, moet je stil blijven zitten...
Met code <knip> voor 27-12 tm 7-01 voor een hele mooie prijs kunnen reserveren. :clap:

Deze code werkt ook in 2022 (juli/augustus).

Heb echter wel twijfels of dit goed gaat bij het ophalen....
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Zoals elders ook opgemerkt zou ik juist een van de andere werkende codes gebruiken, bijvoorbeeld de <knip> (het woord airbus in jouw gebruikte account zou vragen kunnen opleveren). De prijs blijft dan ook hetzelfde.

Overigens geeft mijn BNL code <knip> nog steeds de beste prijzen, maar die werkt niet meer. Ik heb al een mail naar National gestuurd, dus zal hun antwoord hier delen.

Zoals ik ook al in andere forum topic meldde is het ALTIJD slim om bestaande niet-gebruikte boekingen naar een toekomstige datum te schuiven (ipv annuleren) omdat je dan de pricing behoudt. Ik heb nu nog twee goedkopere boekingen staan (een EC en een backup boeking) waarbij ik data, locatie en autotype nog kan wijzigen (en ook al heb gewijzigd).

Dus ik ga na mijn trip op 4 November die niet gebruikte boeking doorschuiven naar mijn (hopelijk) volgende trip in mei 2022.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door asv60 »

Hoe doe je dat schuiven met data en de prijs behouden dan? Via "modify"? Dacht dat dat nooit lukte bij National.
Ben heel benieuwd, want heb een gunstige prij staan voor 1 nov, die ik misschien moet verschuiven.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Idd modify gebruiken, ik heb zojuist weer wat boekingen doorgeschoven. Browser op de .ie site werkt voor mij het makkelijkste.
De meeste coupons zijn niet meer geldig, als je een melding krijgt moet je die verwijderen.
Tijdens het aanpassen kun je geen nieuwe account code ingeven, hou daar rekening mee.
mblokland
Amerika-ontdekker
Berichten: 88
Lid geworden op: 17 jun 2013, 13:06
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door mblokland »

Terpies schreef:
21 sep 2021, 13:04
Zoals elders ook opgemerkt zou ik juist een van de andere werkende codes gebruiken, bijvoorbeeld de <knip> (het woord airbus in jouw gebruikte account zou vragen kunnen opleveren). De prijs blijft dan ook hetzelfde.

Overigens geeft mijn BNL code <knip> nog steeds de beste prijzen, maar die werkt niet meer. Ik heb al een mail naar National gestuurd, dus zal hun antwoord hier delen.

Zoals ik ook al in andere forum topic meldde is het ALTIJD slim om bestaande niet-gebruikte boekingen naar een toekomstige datum te schuiven (ipv annuleren) omdat je dan de pricing behoudt. Ik heb nu nog twee goedkopere boekingen staan (een EC en een backup boeking) waarbij ik data, locatie en autotype nog kan wijzigen (en ook al heb gewijzigd).

Dus ik ga na mijn trip op 4 November die niet gebruikte boeking doorschuiven naar mijn (hopelijk) volgende trip in mei 2022.
Top, dank voor de feedback en inmiddels nieuwe boeking met <knip> code.
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door asv60 »

harryh schreef:
21 sep 2021, 13:43
Browser op de .ie site werkt voor mij het makkelijkste.
Wat is daar anders aan dan?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

De Amerikaanse site gaf in het verleden andere prijzen bij gebruik van de account codes, ik ben die blijven gebruiken. En je zou ook daar kunnen kijken voor een nieuwe boeking, soms betere prijzen.
marc08
Amerikafan
Berichten: 118
Lid geworden op: 20 aug 2015, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door marc08 »

Ik krijg geen pay later optie, er staat enkel reserve als ik wil boeken. Ik heb nooit eerder via national geboekt, maar heb wel executive elite status hier. Ik wil met t boeken iig de mogelijkheid behouden tot kosteloos annuleren en dat vind ik zo niet terug nu. Iemand advies hierin?

Met de code van <knip> kom ik tot een nette prijs voor deze tijd. Enkel wat huiverig om t te gebruiken.

Betreft een 3 weekse boeking voor Orlando, vanaf13 november tot en met 4 december.
New York 2009
Orlando 2012
Orlando 2014
Orlando 2015
Orlando 2016
Miami - Orlando 2017
Orlando 2018
Orlando 2019
harryh
Amerika-expert
Berichten: 4978
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door harryh »

Als je boekt als EC lid is het altijd pay later en kun je op ieder moment cancellen. En als je de auto niet ophaalt vervalt de reservering kosteloos.
Ik heb er tientallen keren gebruik van gemaakt ;)
georgesken
Amerikakenner
Berichten: 1177
Lid geworden op: 18 feb 2009, 12:15
Aantal x V.S. bezocht: 14

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door georgesken »

:offtopic: Kent iemand ook codes die werken en korting geven bij autohuur via National in Europa?. Bij al deze codes krijg ik steeds de melding dat er geen wagens beschikbaar zijn als ik de code ingeef voor een huur in Spanje.
1992: Florida, 2004: zuidwesten LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: zuidwesten DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston
Trom
Amerikakenner
Berichten: 873
Lid geworden op: 11 jun 2018, 15:00
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Trom »

Ik heb voor mijn data 4/6 tot 27/6 met ophalen in Lax en terugbrengen in Las ook nog eens gekeken bij National in mijn EC account. Zowel op de .com site als op de .ie site geprobeerd met code <knip>. Ik kom uit op $2008 voor midsize suv en $1543 voor de aisle.
Doe ik iets niet goed? Of is het gewoon niet anders en heb ik geluk met de 952 euro voor een suv bij avis.be
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Ik probeer om een boeking te maken met code <knip>, maar dan krijg ik de melding: Error Coupon ID not found.
Bij account number heb ik AMEX EE weggeklikt, dit moet toch?
Ik wil een boeking maken in Las Vegas voor 3 nov. (16.30uur) - 10 nov. (12.30uur).
Iemand die even mee wil kijken? Ik heb het online geprobeerd en ook via de app.
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Gebruikersavatar
asv60
Amerika-expert
Berichten: 1859
Lid geworden op: 15 jul 2009, 17:01
Aantal x V.S. bezocht: 40
Locatie: Noord-Holland

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door asv60 »

Vul je je code wel in het vakje in van de weggeklikte AMEX EE? Coupon code is nl een ander vakje.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Anita74
Amerikafan
Berichten: 260
Lid geworden op: 05 okt 2013, 11:59

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Anita74 »

Ah, dat is het! Bedankt!

Ik kom nu uit op $404,40 incl. LDW
Over SLI lees ik niks, is dit oké?
En bij de code/account name staat nu: EADS CASA (MTA) SPAIN (TABLADA, SEVILLA)
Krijg ik hier geen gedoe mee als ik de auto ophaal?

Sorry als ik domme vragen stel, eerste keer dat ik via National huur :lol:
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia 2022
Westkust en Florida 2022
Boston/New England 2022
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer