Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Ing schreef: Bij mijn payment staat dus mijn AMEX, maar volgens Roelb dus geen prepayment.
Sterker nog, bij National wordt het huurbedrag op je credit card gereserveerd bij het ophalen van de auto, en pas afgeschreven als je de auto weer inlevert.
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

Zelfs dat hoeft nog niet eens. Ik heb dinsdag mijn auto ingeleverd en toen werd er pas iets op de creditcard gezet. Ook geen reservering bij het ophalen.
Afbeelding
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ribruijn »

Zo. Ik had de bekende midsize reservering en een backup reservering voor een standard suv voor onze roadtrip beginnend in LA, en reed gisteren na een praatje met de greeter (omdat er niets bijzonders in de executive aisle stond) weg met een door mij zo vurig gewenste Ford Explorer uit de standard SUV rij, nog wel een limited edition ook. En op de Midsize reservering :thumbup: . Ik moet wel zeggen dat ik EE ben, maar ik denk dat ik deze anders ook wel had meegekregen, de greeter deed totaal niet moeilijk.
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

ribruijn dat je E.E. bent komen ze pas achter bij de exit booth . Mooi dat je die Exploere hebt. :clap:
Ik ben 5 oct. weer bij National op LAX en heb al veel te lang niet meer met de Explorer gereden.

Veel plezier !
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Explorer blijft toch wel mijn favoriete huurauto! :thumbup:

Veel plezier ribruijn en fijne vakantie!
ribruijn
Amerikafan
Berichten: 200
Lid geworden op: 12 mei 2014, 16:29
Aantal x V.S. bezocht: 100

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door ribruijn »

Thanks! :thumbup:
Deefees
Amerika-newbie
Berichten: 6
Lid geworden op: 11 jul 2018, 23:30
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Deefees »

Net als Belg een account proberen maken.
Bij het invullen van de gegevens en bij het kiezen van land 'België'' had ik problemen. Er werd mij gevraagd een state/province te selecteren uit een keuzelijst die leeg was. Ik heb dus initieel het profiel aangemaakt met als land USA om er door te geraken. Eens mijn profiel compleet was, wou ik het weer aanpassen, maar heb dus opnieuw moeten prutsen omdat hetzelfde probleem hem voor deed.

Ik heb moeten prutsen met de dropdownlijst, voor de geïnteresseerden, als je rechts op de dropdown-lijst klikt en op 'inspecteren' klikt, dan krijg je de broncode van de site. Kopieer het lijntje met '<option value>please select</option>' , klik op het element er boven (dat begint met '<select name...'), doe 'ctrl v', in dat nieuwe lijntje, dubbeklik op de 'value' en typ er bv West-vlaanderen achter zoals in de afbeelding. Als het er uit ziet zoals in de afbeelding kun je nu op de webpagina de dropdown gebruiken en je waarde selecteren. De site zal deze niet onthouden omdat die niet effectief als waarde in hun database zit, maar je geraakt er tenminste wel door met de andere juiste info.

Afbeelding
Purk87
Amerikafan
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 jan 2016, 18:46
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Purk87 »

Ik weet dat ik het twee jaar geleden ook mee geworsteld heb... Uiteindelijk toen met zo'n goedkoop tarief kunnen boeken :)

Wil er iemand misschien met mij mee kijken? Ik ben executive member en wil een auto huren van 2 - 20 september vanaf Orlando Sanford (retour).
Met de contract code van Flying Blue kom ik op $591,72 voor een midsize (met upgrade naar standaard).
Bij Visa Canada kom ik op $609,21 en die andere op $650,-

En een tweede bestuurder wordt (gratis) bijgeschreven bij het wegrijden, toch?
In 2016 zijn wij namelijk via de balie gelopen... :roll:

Komt mijn 'helper' ook op dit bedrag of mis ik nog iets? :)
Dank je wel!

Edit: Nu probeer ik opnieuw te kijken naar de prijzen en zie ik de upgrade niet meer...? :lol:
Ik zie het al.ik had deze code : NU3767ZDW
Maar als ik de $30,- kortingscode (NDA2324BR) invoer, dan houd ik dezelfde prijs..?
[2016] Zuidwest Amerika
[2017] Philadelphia, Washington DC, Boston & New York
[2018] Deep South
RTB117
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 jan 2018, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door RTB117 »

Zaterdag de auto ingeleverd op Seatac omstreeks 14;00 en nog even gekekeken wat er in de rijen stond; keuze was weer matig. Meest noemenswaardige waren chevy impala, Ford F150 en een Nissan maxima.

Ik ben tijdens de vakantie een key fob kwijtgeraakt (sleutel zelf niet) :oops: maar heb hier tijdens het inleveren niks over gehoord. Wat is de kans dat dit nog in rekening wordt gebracht? Heb inmiddels de factuur gekregen en dit is ook al afgeschreven.
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door roelb »

Euh? "Key fob" is de term die meestal gebruikt wordt voor een elektronische autosleutel. Maar je zegt dat het niet om de sleutel gaat. Wellicht bedoel je gewoon het sleutelhangertje? Dat maakt verder niet uit.
RTB117
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 jan 2018, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door RTB117 »

Ja de elektronische autosleutel ben ik kwijtgeraakt maar de "ouderwetse sleutel" niet. Deze kan je eruit klikken bij een Ford Explorer
FLMPROX11-OTHER3.jpg
gastxyz

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door gastxyz »

Zei men er iets over tijdens het inleveren toen je dit vertelde?
RTB117
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 jan 2018, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door RTB117 »

Nee niets, maar heb ook niks verteld
Gebruikersavatar
Division
Amerikakenner
Berichten: 1431
Lid geworden op: 27 dec 2014, 20:21
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Vin Scully Avenue

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Division »

Apart. Ik had bij de Mustang ook 1 keyfob + sleutel en 1 losse sleutel. Als het goed is hebben ze dus nog de reserve keyfob en sleutel.
Afbeelding
roelb
Amerika-expert
Berichten: 5828
Lid geworden op: 17 mar 2009, 13:10
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door roelb »

Ah.. ik zou verwachten dat ze je dat wel in rekening zullen brengen. Dat is een gevalletje reisverzekering lijkt me zo.
RTB117
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 jan 2018, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door RTB117 »

Division schreef:Apart. Ik had bij de Mustang ook 1 keyfob + sleutel en 1 losse sleutel. Als het goed is hebben ze dus nog de reserve keyfob en sleutel.
Ik had 2 keyfobs inclusief 2 sleutels gekregen die samen aan een hanger zaten .

Begrijp niet echt waarom ze dit niet verdelen over 2 hangers. Ik kon gelukkig de sleutel los klikken van de keyfob zodat de keyfob los kwam van de hanger, maar ik vraag me af of dit bij alle auto's het geval is.
RTB117
Amerika-ontdekker
Berichten: 90
Lid geworden op: 15 jan 2018, 10:49
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door RTB117 »

roelb schreef:Ah.. ik zou verwachten dat ze je dat wel in rekening zullen brengen. Dat is een gevalletje reisverzekering lijkt me zo.
Ja verwacht ik zelf ook.


thnx allen!
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

Vandaag update mail gekregen voor mijn EC executive status omdat ze mijn free Rental credits niet hadden verwerkt.

De EC Executive status van 2018 blijft geldig tot 1 maart 2019 (wordt berekend adhv rentals in het kalenderjaar). Als je in 2018 niet minimaal 40 Rental days hebt gehad (of 12 losse rentals) val je terug naar EC status. Heb je meer dan 84 Rental days of 24 huren dan ga je naar elite status.

Volgend jaar dus maar nieuwe account aanmaken....
Gebruikersavatar
bedeve
Amerika-expert
Berichten: 5760
Lid geworden op: 30 apr 2010, 23:24
Locatie: Er gaat niets boven Groningen

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door bedeve »

:offtopic:

Terpies , Heb jij een American Express Flying Blue Gold Card en / of een Hertz Gold Members account ?
De Amex card geeft je een Hertz Gold Plus Rewards Five Star status.
Heb je die al ?
Doe de statusmatch met National (en Avis en alle anderen ) . Dan krijg je de Emerald Executive status weer terug
Als je die Amex Flying Blue Gold card een jaar gratis wilt gebruiken om daardoor die Hertz Gold Plus Rewards Five Star.status te krijgen is een PB naar mij een manier om dat te realiseren.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Gast

Re: Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Bericht door Gast »

:offtopic:
Ah dat is idd een goeie....ik heb EC executive wel gebruikt om Five star match te krijgen....maar Andersom werkt natuurlijk tegen die tijd ook...ik heb een fysieke Five Star Gold pas van Hertz...dus die ga ik volgend jaar inzetten!

Goede tip Bedeve! Thanks! :clap: :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer