Alles over National Emerald Club deel 2 (info in 1e bericht)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Re: Alles over National Emerald Club deel 2

Bericht door Stan.Gobien » 26 jan 2018, 19:14

Als je post-paid gebruikt niet volgens de ervaring die hier geschreven zijn. Je kan ook netjes annuleren met de App of bij aankomst in het hotel.

dejong89
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door dejong89 » 29 jan 2018, 15:56

Ik heb naast mijn midsize reservering ook nog een reservering gemaakt voor een standaard auto maar doormiddel van een coupon die in de app zat een gratis upgrade gekregen naar fullsize. Al met al was dat omgerekend 13 euro duurder want ik betaal voor de standaard catogerie. Dit heb ik gedaan om wat meer keuze te hebben mocht de emerald aisle niet interessant genoeg zijn qua aanbod op dat moment. Dan kan ik altijd nog switchen. Lijkt mij best een goed idee aangezien het ( als ik het zo lees ) bijna niet voorkomt dat er kosten worden berekend bij een no show. Onze CC wordt ook pas belast als we de garage uitrijden.

Nu vraag ik mij af. Als ik een fullsize reservering heb , valt er denken jullie dan nog wat te regelen zodat ik uit de executive aisle mag kiezen ? Heeft iemand daar ervaring mee?

Terpies
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Terpies » 29 jan 2018, 19:53

@dejong89: hoe heb je je aangemeld bij National?
Ik heb nog nooit bij ze gehuurd en heb middels de tips op dit forum bij National geregistreerd met de code van MasterCard zoals beschreven in dit topic.
Bij bevestiging van mijn registratie kreeg ik gelijk Emerald Executuve status, wat dus betekent dat ik ook uit de executive Aisle mag kiezen.

Wellicht moet je even kijken of je registratie bij National wel goed gegaan is, en anders opnieuw aanmelden.

dejong89
Amerikakenner

Bericht door dejong89 » 29 jan 2018, 20:39

Ik heb geen flauw idee hoe ik mij geregistreerd heb maar ik heb net wat opgezocht op het forum over Mastercard elite en kwam op een link van National. Ik klikte daarop en poef, bij mijn profiel staat EC Executive.
Nu heb ik dus die boeking staan van fullsize maar daar staat verder niets bij over het uitkiezen uit de executive rij. Als ik de boeking opnieuw doe staat er bij de fullsize: '' Book this car class, you will be able to choose any car from Emerald Aisle''

Bedoelen ze hier dan de executive aisle mee?

Hinko
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Hinko » 29 jan 2018, 20:45

Korte reactie vanuit Las Vegas.
Als executive mag je uit de gewone aisle kiezen maar ook uit de executive rij.
Als executive maakt het niet uit of je nu een midsize of een fullsize reserveert, je betaalt altijd een midsize.
Verzamelsite met onze reisverslagen: Our trips
Mijn foto's op Flickr

Terpies
Amerika-expert

Bericht door Terpies » 29 jan 2018, 20:47

Als je status vermelding aangeeft dat je Executive Elite bent mag je ook bij executive Aisle halen.

Boekingen gemaakt met de MasterCard elite CP zijn wel hoger...mijn ervaring is dat Visa Canada de laagste prijzen geeft.

dejong89
Amerikakenner

Bericht door dejong89 » 29 jan 2018, 20:49

Hinko, duidelijk!
In mijn bevestigingsmail staat nu duidelijk : Upon arrival, please proceed to the Executive area to choose your vehicle.

@ Terpies, bedankt voor de oplettendheid! Visa Canada geeft inderdaad veel lagere prijzen aan maar die had ik ook gebruikt voor de eerdere boekingen.

MichelAngelo66
Amerikafan

Bericht door MichelAngelo66 » 29 jan 2018, 21:33

Ik heb denk ik wat gemist, want ik volg het niet helemaal meer. Ik zie dat er mensen direct na aanmelding Executive status kregen. Is daar iets speciaals voor gedaan?

Ik heb me met mijn VISA gold card aangemeld en kreeg gewoon een membership van e Emerald Club binnen. Heb ik me verkeerd aangemeld?

dejong89
Amerikakenner

Bericht door dejong89 » 29 jan 2018, 21:49

Ik heb deze link gebruikt

https://www.nationalcar.com/en_US/car-r ... cale=en_US

Ik had al een 2e tabblad open staan waar ik stond aangemeld bij national. Toen ik op sign in klikte was het opeens geregeld. Je moet alleen je contract id aanpassen als je een reservering gaat maken.

toppertje
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door toppertje » 30 jan 2018, 10:42

Tijdens het aanmelden voor de Emerald Club moet je op een gegeven moment aangeven waar je moet aangeven ten aanzien van addons en protection products. Addons fuel en gps geen interesse in. Ten aanzien van protection products (Roadside plus/LDW/SLI/PAI/PEC) moet je aangeven accept of decline. Hebben jullie hier gewoon decline aangegeven?

Terpies
Amerika-expert

Bericht door Terpies » 30 jan 2018, 11:23

Ik heb zelf in mijn profiel voorkeuren LDW en SLI aangegeven met 'yes'. Maakt voor de prijs in de US toch niet uit, want dit zit er in de US sowieso standaard in.

toppertje
Amerika-ontdekker

Bericht door toppertje » 30 jan 2018, 11:50

@Terpies bedankt voor de snelle reactie. Ga ik het ook op die manier aangeven.

Terpies
Amerika-expert

Bericht door Terpies » 30 jan 2018, 17:22

Hier nog een linkje over status matching van je National Emerald Club Executive status matchen naar Hertz:
https://millionmilesecrets.com/2015/01/ ... -upgrades/
Er staat een oude datum in de link, maar het werkt alsnog.
Kijk hiervoor ook even op https://offer.hertz.com/offers/index.js ... sMatch.jsp

Hest
Amerika-ontdekker

Bericht door Hest » 31 jan 2018, 15:27

Ik had een auto gehuurd bij Hertz met gold member card, 21 dagen standard SUV voor €700 postpaid. We kunnen de auto niet ophalen op het vliegveld, maar downtown, dat scheelde €300. Achteraf toch niet handig. Nu via national een midsize auto gehuurd voor €575, emerald club opgehoogd naar executive status met de mastercard link. Dan zou ik uit de executive rij mogen kiezen. Mooie prijs, en als ik het goed begrijp is de upgrade met mastercard geldig voor elke mastercard, dus ook die van de ABN. Wij gaan kamperen met de tent met drie personen en willen graag een suv of minivan, hoeft helemaal niet de allergrootste te zijn overigens. Ik twijfel of ik ook nog een extra reservering bij national zal maken voor een minivan (€775). Ik zie het bij andere aanbieders niet goedkopers. Voor het geval we niks in de isle vinden. En dan ter plekke één van beiden annuleren.

Terpies
Amerika-expert

Bericht door Terpies » 31 jan 2018, 17:05

Zojuist via Hertz bevestigd gekregen dat ze mijn EC Executive status van National hebben gematcht naar de Five Star Gold Status bij Hertz (ipv standard Gold).
@Hest: misschien ook een tip voor jou, dan zou je Hertz als tweede (backup) boeking kunnen gebruiken.

Hest
Amerika-ontdekker

Bericht door Hest » 31 jan 2018, 19:46

Goede tip, ga ik doen!

Kelly*
Amerikafan

Bericht door Kelly* » 01 feb 2018, 13:02

Is er voor mensen die reeds de Emerald Club gebruiken ook een short cut naar de Executive status of werkt dit alleen voor nieuwe aanmeldingen?

Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Laura&Edwin » 01 feb 2018, 13:30

Kan ook als je al Emerald lid bent. In de openingspost staat hoe. Heb ik ook gedaan.
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al

MichelAngelo66
Amerikafan

Bericht door MichelAngelo66 » 01 feb 2018, 16:50

Dank jullie, ik ben inmiddels ook Executive Member! Slaapt toch lekker :lol:
Heeft iemand ervaringen met welke auto's je mag verwachten op de Executive Aisle op SFO? Staan daar ook grote SUV's op? Ik heb nu een reservering staan voor een Tahoe (FFAR) via usareisen.de voor €1300, maar $1100 bij National slaapt nog lekkerder.

Stan.Gobien
Techmod
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien » 02 feb 2018, 00:15

Er staat van alles, maar meeste SUV's zullen Standard zijn denk ik.
Mijn ervaring is wel met Phoenix.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer