El Monte of Road Bear?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Fem30
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 22 okt 2014, 13:32
Aantal x V.S. bezocht: 2

El Monte of Road Bear?

Bericht door Fem30 »

Hallo allemaal,

Wij zijn nog maar net terug van onze camperreis in Canada, maar wij weten nu al dat we volgend jaar graag een camperreis door Amerika willen maken. We huurden dit jaar een camper bij Fraserway, dat is uitstekend bevallen. Helaas hebben zij geen verhuurlocaties in Amerika, dus zijn wij op een ander verhuurbedrijf aangewezen. Over Cruise America hebben we veel negatieve berichten gelezen, maar hoe zijn jullie ervaringen met Road Bear en El Monte?

Alvast bedankt!
Bertus
Amerikafan
Berichten: 195
Lid geworden op: 25 feb 2012, 11:58
Aantal x V.S. bezocht: 6
Locatie: Wijk aan Zee

Re: El Monte of Road Bear?

Bericht door Bertus »

Ik zou Rosd Bear nemen weet je zeker dat de camper maar max een jaar oud is dat kan bij El Monte wel eens tegenvallen mijn zwager kreeg een afgeragde camper mee dit jaar bij El Monte
Wij gaan in maart een nieuwe camper wegbrengen Chicago naar SF van Road Bear wordt dan de 3 e keer dat we bij RB huren tot nog toe erg goed bevallen
Gebruikersavatar
Marenko
Amerika-expert
Berichten: 3733
Lid geworden op: 04 jul 2006, 09:46
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

Re: El Monte of Road Bear?

Bericht door Marenko »

Wij gaan dit jaar voor de 7 de keer met een Roadbear camper op stap en hebben nooit noemenswaardige problemen ondervonden. Geen ervaring met El Monte, maar deze firma zou wel onze tweede keus zijn als we voor een andere verhuurder zouden moeten kiezen.
Reinier
Amerika-ontdekker
Berichten: 58
Lid geworden op: 23 nov 2014, 21:57
Locatie: Pijnacker

Re: El Monte of Road Bear?

Bericht door Reinier »

Waar in Amerika gaat de reis precies heen? Als dit het westen is kun je Apollo ook overwegen. Daar hebben wij dit voorjaar gehuurd. Recente camper meegekregen (ong 1 jaar oud) en zeer goede service onderweg! We hadden, ondanks dat de eerste uitleg erg uitgebreid was, namelijk nog wat vragen (o.a. over de koelkast) en zijn onderweg daarover erg goed geholpen.

Als je echt wilt kiezen tussen El Monte en Road Bear zou ik inderdaad voor die laatste gaan. Aldaar heb ik gezien dat de kwaliteit bij El Monte zeer wisselend is. Van nieuwe campers tot oude barrels rijden rond. Road Bear heeft alleen nieuwe campers.
Reinier = Rhodez
Gebruikersavatar
nieuwenoord
Amerika-expert
Berichten: 13814
Lid geworden op: 08 feb 2005, 17:34
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Macisvenda, Spanje
Contacteer:

Re: El Monte of Road Bear?

Bericht door nieuwenoord »

Ik kan geen oordeel geven over El Monte, maar wij hebben vijf keer naar alle tevredenheid bij Road Bear gehuurd. Topbedrijf!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer