Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Bij Hertz is MiniVan ook een Ford Transit
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
Bij Hertz is MiniVan ook een Ford Transit
Hallo,
Via Expedia had ik een Minivan gereserveerd voor onze rondreis door het zuid-westen van Amerika.
Na een lange vlucht kwamen we om twaalf uur 's nachts aan bij Hertz om onze auto op te halen.
Het duurde even en waarom bleek al snel. Omdat het zo laat was, aldus Hertz, was er niet zoveel keuze, maar onze auto stond buiten klaar.
Maar helaas geen Minivan zoals een Dodge, maar een Ford Transit. Ik wil niemand beledigen die deze auto heeft, maar dat is niet echt de auto waar je een rondreis in wilt maken. Weinig kofferruimte en ook weinig luxe. Ik weer terug naar de balie en om een andere auto gevraagd. Moeilijk, moeilijk aldus Hertz en zo werd ons verteld, is de Ford Transit onlangs ook toegevoegd aan de categorie van de Minivans. Ik accepteerde dit echter niet en uiteindelijk afgesproken om de volgende ochtend de auto om te ruilen voor een Minivan. Maar, jullie raden het al, de volgende ochtend stond er geen Minivan klaar. Toen echt boos geworden en vervolgens kwam de manager van de manager en hadden we binnen een kwartier een mooie nieuwe Chrysler met alle luxe. Hier hebben we met veel plezier 4.500 km in gereden, maar een leuke start van de vakantie was dit zeker niet. En zeker geen goede service van Hertz!. Toen wij daar stonden te wachten, hebben we meerdere klagende mensen om ons heen gehoord.
Dit kan toeval zijn, maar wees alert bij het huren van een MiniVan bij Hertz in Los Angeles.
Gr. Carla
Via Expedia had ik een Minivan gereserveerd voor onze rondreis door het zuid-westen van Amerika.
Na een lange vlucht kwamen we om twaalf uur 's nachts aan bij Hertz om onze auto op te halen.
Het duurde even en waarom bleek al snel. Omdat het zo laat was, aldus Hertz, was er niet zoveel keuze, maar onze auto stond buiten klaar.
Maar helaas geen Minivan zoals een Dodge, maar een Ford Transit. Ik wil niemand beledigen die deze auto heeft, maar dat is niet echt de auto waar je een rondreis in wilt maken. Weinig kofferruimte en ook weinig luxe. Ik weer terug naar de balie en om een andere auto gevraagd. Moeilijk, moeilijk aldus Hertz en zo werd ons verteld, is de Ford Transit onlangs ook toegevoegd aan de categorie van de Minivans. Ik accepteerde dit echter niet en uiteindelijk afgesproken om de volgende ochtend de auto om te ruilen voor een Minivan. Maar, jullie raden het al, de volgende ochtend stond er geen Minivan klaar. Toen echt boos geworden en vervolgens kwam de manager van de manager en hadden we binnen een kwartier een mooie nieuwe Chrysler met alle luxe. Hier hebben we met veel plezier 4.500 km in gereden, maar een leuke start van de vakantie was dit zeker niet. En zeker geen goede service van Hertz!. Toen wij daar stonden te wachten, hebben we meerdere klagende mensen om ons heen gehoord.
Dit kan toeval zijn, maar wees alert bij het huren van een MiniVan bij Hertz in Los Angeles.
Gr. Carla
- bedeve
- Amerika-expert
Re: Bij Hertz is MiniVan ook een Ford Transit
Reken er maar op dat je hem met name in California steeds meer tegen gaat komen.
De Ford Transit Connect Wagon.
Gezien de prijs en uitvoering zullen verhuurders met een Ford relatie hem dan ook meer gaan aanbieden.
Hier is ie
http://www.ford.com/crossovers/transitconnectwagon
De Ford Transit Connect Wagon.
Gezien de prijs en uitvoering zullen verhuurders met een Ford relatie hem dan ook meer gaan aanbieden.
Hier is ie
http://www.ford.com/crossovers/transitconnectwagon
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Verwacht geen Minivan meer te hoeven huren, maar ik ben het geheel met TS eens. Wat een spuuglelijk ding zeg!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Nu is de gemiddelde Minivan ook niet echt Sexy of Stoer te noemen maar dit is wel compleet de andere kant op 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Wat de Ford Flex voor de SUV's is, is dus de Transit Connect voor de Minivans.
Hier zou ik ook niet niet in willen rondrijden
De ontwerp designs lopen wel ver uiteen, want de Escape, Edge, Explorer en Expedition zien er naar mijn mening goed uit!
Hier zou ik ook niet niet in willen rondrijden

De ontwerp designs lopen wel ver uiteen, want de Escape, Edge, Explorer en Expedition zien er naar mijn mening goed uit!
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Misschien moet hier maar iemand een Facebookpagina over beginnen
Dat geeft wat tegengas.

Dat geeft wat tegengas.
- bedeve
- Amerika-expert
Die Flex was bedoeld als speciaal ontwerpArends1989 schreef:Wat de Ford Flex voor de SUV's is, is dus de Transit Connect voor de Minivans.
De Transit Express wordt in Turkije en Spanje gemaakt.
Om fiscale redenen worden ze in Amerika alleen in deze personenuitvoering geimporteerd.
Voor de Amerikaanse markt wordt het overgrote deel weer terug gebouwd naar bestelwagen.
Dan blijven er een aantal over voor de verhuurmarkt.
En voor amerikanen die zuiniger met een ruime auto willen rijden natuurlijk.
Een auto met een europese wegligging
Als je altijd al in een echte amerikaanse bak wou rijden is hier je kans !
Laatst gewijzigd door bedeve op 08 aug 2015, 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
the proof of the pudding is in the eating
Stuur mij een PB !
Stuur mij een PB !
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
En toch is die Ford Flex een heerlijke wagen om in te rijden, en ergens vind ik het ontwerp ook wel wat hebben. Ik heb 'm een keer als huurauto gehad, en hij is toch wel erg luxe en ruim van binnen. Maar als je mijn vrouw zou vragen dan zou zij het helemaal met jou eens zijn!Arends1989 schreef:Wat de Ford Flex voor de SUV's is, is dus de Transit Connect voor de Minivans.

~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 21
Afgelopen juli hebben we met 6 personen rondgetoerd door een vijftal staten met een Ford Transit Connect. Gehuurd bij Budget. In eerste instantie niet erg blij met deze op het oog vrij kleine auto. Maar na een dagje rijden begonnen we de auto steeds meer te waarderen, Onze bagage paste er precies in en over het comfort hadden we geen klachten. De luxe die we nodig hadden was aanwezig en de airo was uitstekend. Het brandstofverbruik was aangenaam.Ik weet wel dat een minivan van Honda of zelfs van Dodge er wat beter uitzien maar wij hebben er met veel plezier in gereden.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2102 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85
-
- 15 Reacties