Pagina 1 van 1
In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 08:56
door keesvankleef
Hallo, weet iemand of er bij het uitstappen in Orlando 1 of 2 slurven worden gebruikt?
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 11:06
door mtl
Waarom wil je dat weten? Moet je een aansluiting halen in Orlando? Misschien even de airline vragen?
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 14:10
door keesvankleef
Ik moet mijn plaatsen nog bespreken en als ik achterin bespreek en er is maar 1 uitgang ben ik als laatste bij de douane wat meestal lange wachttijden tot gevolg heeft dus daarom.
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 14:44
door Arends1989
Lastige vraag denk ik. Het kan er per luchthaven en plek aan de pier aan liggen of er een mogelijkheid is om een tweede slurf aan te sluiten.
Als je bang bent om achteraan in de rij te belanden, zou ik wat verder naar voren gaan zitten.
Mijn persoonlijke ervaring is dat je een groot deel van de mensen die voor je zijn uitgestapt gemakkelijk voorbij kan lopen.
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 15:10
door mtl
Wat maakt het nou uit dat je iets langer moet wachten bij de paspoortcontrole. En de wachttijden zijn niet te voorspellen. Relax, je hebt vakantie!
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 15:18
door PSVwally
Mocht je een overstap hebben met niet al te veel tijd, dan kan 350 man voor je best even wat tijd kosten....
Heb je geen overstap dan is het misschien vervelend, maar zou ik me er ook niet al te druk over maken.
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 17:21
door troetelbeer79
keesvankleef schreef:Ik moet mijn plaatsen nog bespreken en als ik achterin bespreek en er is maar 1 uitgang ben ik als laatste bij de douane wat meestal lange wachttijden tot gevolg heeft dus daarom.
Mijn ervaring is juist, wanneer je als 'laatste' uit het vliegtuig komt en ook bij de koffers 'laat' bent, en je staat dus ver achteraan in de rij voor de douane, dat je soms geluk hebt en bij een andere rij aan mag sluiten (voor US citizens bv), zodat je vaak nog sneller buiten staat dan al die andere mensen die haast, haast, haast hadden en zo snel mogelijk het vliegtuig uit wilden zijn en de koffers zo snel mogelijk van de band haalden...

Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 20 jun 2015, 17:30
door Laura&Edwin
En dan kun je ook nog eens pech hebben met de bagage. Vorig jaar zaten we ook in een 747, maar bovenin (Virgin Atlantic). We mochten als eerste naar buiten en waren dus ook heel snel door Imigrations.
...en toen was het wachten op de bagage...en wachten...en wachten. Onze koffers waren ongeveer de laatste die op de band kwamen en stond het hele vliegtuig dus voor ons bij de douane. Je kunt er dus niks zinnigs over zeggen. Dus als je geen overstap hebt, zoek gewoon een lekker plekje uit in het vliegtuig en relax!
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 23 jun 2015, 22:21
door Division
747 gebruikt vrijwel altijd 1 slurf.
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 26 jun 2015, 12:51
door SteveMaxx
Division schreef:747 gebruikt vrijwel altijd 1 slurf.
LAX gebruikten ze 2, bij aankomst op Schiphol slechts 1, ik weet niet hoe en wanneer bepaald word hoeveel ze gebruiken
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 26 jun 2015, 21:43
door Laura&Edwin
Dan toch niet altijd. Onze vlucht naar SF werd op Schiphol geboard met 2 slurven.
Re: In- en uitstappen 747-400 Lufthansa in Orlando
Geplaatst: 27 jun 2015, 17:56
door Ruud2004
SteveMaxx schreef:Division schreef:747 gebruikt vrijwel altijd 1 slurf.
LAX gebruikten ze 2, bij aankomst op Schiphol slechts 1, ik weet niet hoe en wanneer bepaald word hoeveel ze gebruiken
Niet iedere luchthaven is er op toegerust om er twee aan te sluiten, maar het ligt ook aan de indeling van het vliegtuig zelf. Die is bij een 747, per maatschappij, heel verschillend. Heeft het toestel twee of meerdere "klassen" of is het een combi (half vracht/half pax!), heeft er allemaal mee te maken.