Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Jetairfly Dreamliner Miami entertainment
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
Jetairfly Dreamliner Miami entertainment
Weet iemand hoe het met de entertainment in de Jetairfly Dreamliner naar Miami in de standaard economy klasse zit?
Ik zie dat er schermen zijn, maar moet je bij betalen om films te kijken of is dat inclusief?
Dank!
Ik zie dat er schermen zijn, maar moet je bij betalen om films te kijken of is dat inclusief?
Dank!
-
Usatraveler
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Re: Jetairfly Dreamliner Miami entertainment
Toen ik met jetairfly (dreamliner) naar Jamaica gevlogen ben moesten we niets bijbetalen voor het entertainment, aanbod is wel zeer beperkt kan je niet vergelijken met de Amerikaanse maatschappijen.
Wist niet dat de dreamliner op Miami vliegt, vorig jaar hadden we nog een oud KLM-toestel (Arcke) op de heenvlucht en op de terugvlucht toestel van jetairfly. Toen kon je een ipad bestellen met entertainment op, dacht dat de kostprijs 10 euro was.
Wil je eventueel meer info stuur even een twitterbericht naar jetairfly, ze geven je redelijk snel een tegenbericht.
of https://www.jetairfly.com/nl/vragen
Hopelijk heb je hier iets aan.
Wist niet dat de dreamliner op Miami vliegt, vorig jaar hadden we nog een oud KLM-toestel (Arcke) op de heenvlucht en op de terugvlucht toestel van jetairfly. Toen kon je een ipad bestellen met entertainment op, dacht dat de kostprijs 10 euro was.
Wil je eventueel meer info stuur even een twitterbericht naar jetairfly, ze geven je redelijk snel een tegenbericht.
of https://www.jetairfly.com/nl/vragen
Hopelijk heb je hier iets aan.
-
harryh
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 74
Bedankt, precies wat ik wilde weten.
Volgens hun site vliegt de Dreamliner sinds 3 april 2015 rechtstreeks op Miami. Naar/van Orlando vlieg je via Miami.
Ik zag voor mijn boeking (25 april) ook al een Boeing 787 staan dus zou moeten kloppen
Volgens hun site vliegt de Dreamliner sinds 3 april 2015 rechtstreeks op Miami. Naar/van Orlando vlieg je via Miami.
Ik zag voor mijn boeking (25 april) ook al een Boeing 787 staan dus zou moeten kloppen
-
Debbie1977
- Amerika-ontdekker
Volgens mij kun je zelf ook films afspelen op "je eigen schermpje".
Dus via je tablet of telefoon, want er zit een usb aansluiting bij het schermpje.
Wat ik me welbafvraag is of je tablet dan ook opgeladen blijft / wordt.....
Dus via je tablet of telefoon, want er zit een usb aansluiting bij het schermpje.
Wat ik me welbafvraag is of je tablet dan ook opgeladen blijft / wordt.....
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 9440 Weergaves
-
Laatste bericht door USAreiziger
-
- 3 Reacties