Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Vlucht terugweg geannuleerd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Jimz
Amerika-ontdekker

Vlucht terugweg geannuleerd

Bericht door Jimz »

Gisteren wou ik de stoelen gaan boeken voor onze retourvlucht naar Amerika. Zag ik tot mijn schrik dat de vlucht van Londen naar Amsterdam is geannuleerd. Wij hebben via cheaptickets geboekt en kwamen met een alternatief, maar dat is geen optie voor ons (8 uur later thuis en volgende moeten we weer aan het werk.
We vliegen met British Airways en nu gevraagd of we niet op Dusseldorf kunnen landen.
Ergste geval moeten we de vakantie inkorten.
Wie heeft dit ook al eerder meegemaakt en welke stappen toen ondernomen?

Dank alvast!
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Vlucht terugweg geannuleerd

Bericht door AstridenRaoul »

Wij hebben dit ook gehad. Onze vlucht van Lax naar Londen is een uur verlaat, daarom halen we de overstap niet. Even gemaild en we zijn op een latere vlucht van londen naar Ams gezet!

Succes!
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Bij cheaptickets.com waar wij geboekt hebben kan je alleen maar bellen.Wij hebben het zelfde als astridenraoul. Ze willen ons ook op een latere vlucht vanaf Londen zetten maar dan is de overstap 5 uur. Hoeveel overstap hebben jullie?
Wij vliegen London-Lax met Virgin en ams-londen met BA. We hebben via de mail van Virgin akkoord dat we op een latere vlucht uit lax kunnen en dan uiteraard ook een aansluitende vlucht naar Ams (2 uur overstap) Maar als we cheaptickets bellen krijgen we dit niet er niet door. Als zij dan naar Virgin bellen dan weten ze bij Virgin van niks wordt ons verteld. Als wij dan weer Virgin mailen zeggen zij dat cheaptickets niet gebeld heeft. Echt het kastje en de muur verhaal.
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
Marjolein1972
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Marjolein1972 »

Onze vluchten met BA zijn ook gewijzigd, onder andere terugvlucht geannuleerd en hele lange overstap heen.
Even gebeld met BA (voordeel van rechtstreeks boeken) en omgeboekt naar andere (gunstigere) vluchten.
Succes !
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door AstridenRaoul »

Wij hebben nu ook een lange overstap van 5,5 uur. Er gaat idd een eerdere vlucht maar die krijgen we niet! Ik vind het niet zo erg, we hebben nl afgelopen zomer dezelfde constructie gehad maar dan vanaf Las Vegas. Door vertraging in LV hebben de vlucht in Londen net gehaald! Mochten we op tijd zijn kunnen we op het vliegveld zelf proberen of we op de eerdere vlucht mee mogen!

Groetjes Astrid
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer