Welke site / verhuurmaatschappij is de beste / goedkoopste?
We zijn redelijk laat aan, want zaterdag landen we al in LA..
We zijn met 2 personen boven de 25 en dus liefst zo goedkoop mogelijk en toch een redelijke comfortabele auto want we zouden voor ongeveer 35-38 dagen huren.. (Dus geen suzuki swift ofzo )) )
JP85 schreef:Welke site / verhuurmaatschappij is de beste / goedkoopste?
We zijn met 2 personen boven de 25 en dus liefst zo goedkoop mogelijk en toch een redelijke comfortabele auto want we zouden voor ongeveer 35-38 dagen huren.. (Dus geen suzuki swift ofzo )) )
Je gaat voor 5-6 weken en je gaat nu pas je auto huren ...
Kijk eens op http://www.drive-usa.de
Is netflights.com ok?
SUv Toyota rav 4 or similar voor 675 pond - 930 euro
Fully Inclusive Including:
✓ Unlimited Mileage
✓ Collision Damage Waiver
✓ Loss Damage Waiver
✓ Theft Protection Insurance
✓ Local & State Taxes
✓ Supplemental Liability Ins.
✓ Airport Surcharge
✓ Four Additional Drivers
✓ Zero Excess
Ik prefereer Sunny Cars. Huur eigenlijk altijd mij huurauto daar. Zowel in de States als de rest van de wereld.
Prijzen zijn goed en alles is inclusief. Hoef niks meer bij te boeken aan de balie. En bij schade wordt alles netjes geregeld.
JP85 schreef:Welke site / verhuurmaatschappij is de beste / goedkoopste?
Ik ben nog even naar last minute prijzen aan het kijken .
Expedia zit op dit moment heel scherp met de prijzen.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Yanggie schreef:Ik prefereer Sunny Cars. Huur eigenlijk altijd mij huurauto daar. Zowel in de States als de rest van de wereld.
Prijzen zijn goed en alles is inclusief. Hoef niks meer bij te boeken aan de balie. En bij schade wordt alles netjes geregeld.
Heb een offerte van hen vr 1300 Toyota Corolla en 1700 ford escape maar twijfel dus met netflights
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.