Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Upgrade met United Mileage plus
- asv60
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Upgrade met United Mileage plus
Ik wil onze vluchten met United in Oktober naar Las Vegas proberen te upgraden met miles.
Maar dat is weer allemaal zo onduidelijk op de site.
Er zijn tabellen voor upgrade mileage plus awards. Als ik daar in kijk kost het 20.000 miles +een niet geringe co-pay van$400-600 enkele reis.
Volgens mij hangt het van je tariefcode af hoeveel je bij moet betalen.
Er is ook een tabel voor Star alliance upgrade en daar begrijp ik uit dat je maar 15.000 miles en geen bij betaling nodig hebt.
Ik begrijp de verschillen niet en kun je nu op een United vlucht helemaal niet meer zonder bijbetaling upgraden?
Zou je ook niet met miles naar economy plus kunnen upgraden? Daar zie ik helemaal niets over.
Net al geprobeerd United te bellen, maar na 40 min wachten had ik nog niemand aan de lijn en heb toen maar opgehangen.
Misschien is er hier iemand die hier ervaring mee heeft?
Maar dat is weer allemaal zo onduidelijk op de site.
Er zijn tabellen voor upgrade mileage plus awards. Als ik daar in kijk kost het 20.000 miles +een niet geringe co-pay van$400-600 enkele reis.
Volgens mij hangt het van je tariefcode af hoeveel je bij moet betalen.
Er is ook een tabel voor Star alliance upgrade en daar begrijp ik uit dat je maar 15.000 miles en geen bij betaling nodig hebt.
Ik begrijp de verschillen niet en kun je nu op een United vlucht helemaal niet meer zonder bijbetaling upgraden?
Zou je ook niet met miles naar economy plus kunnen upgraden? Daar zie ik helemaal niets over.
Net al geprobeerd United te bellen, maar na 40 min wachten had ik nog niemand aan de lijn en heb toen maar opgehangen.
Misschien is er hier iemand die hier ervaring mee heeft?
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Upgrade met United Mileage plus
Ik heb het vorig jaar geprobeerd, maar kreeg de reactie van United dat het niet mogelijk is.
Buiten het kopen van een volledig ticket van punten + bijbetalen, zijn er voor niet US residents beperkte mogelijkheden om de punten te spenderen.
Vorig jaar heb ik een deel van de punten in de Mileage Plus shop uitgegeven aan een zonnebril (deze dien je naar een US adres te versturen) en de overige punten uitgegeven aan 3 nachten Flamingo Hotel in Las Vegas voor September dit jaar.
De informatie op de website is erg vaag. Als ik United nodig heb neem ik via een Facebook privebericht contact met ze op. Hier heb ik tot dusver vrij snel een reactie op gekregen.
Buiten het kopen van een volledig ticket van punten + bijbetalen, zijn er voor niet US residents beperkte mogelijkheden om de punten te spenderen.
Vorig jaar heb ik een deel van de punten in de Mileage Plus shop uitgegeven aan een zonnebril (deze dien je naar een US adres te versturen) en de overige punten uitgegeven aan 3 nachten Flamingo Hotel in Las Vegas voor September dit jaar.
De informatie op de website is erg vaag. Als ik United nodig heb neem ik via een Facebook privebericht contact met ze op. Hier heb ik tot dusver vrij snel een reactie op gekregen.
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Inderdaad een zeer "Europees onvriendelijk programma", om het zo maar te zeggen!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
- asv60
- Amerika-expert
Ik heb het op fb gevraagd en had vlot antwoord. Upgrade Amsterdam-Houston kost 20.000 miles + $550 enkele reis.
Upgrade naar economy plus met miles is niet mogelijk.
Lekker dan!
Upgrade naar economy plus met miles is niet mogelijk.
Lekker dan!
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
tja, weinig aan te doen!
Kijk of je er wat hotelovernachtingen van kan boeken, scheelt ook al snel geld.
Kijk of je er wat hotelovernachtingen van kan boeken, scheelt ook al snel geld.
vrij simpel: je hebt een goedkoop ticket (een lage boekingklasse), en daarom betaal je meer voor je upgrade. Als je een fully flexible economy ticket had gehad, was de upgrade maar 15.000 miles geweest zonder enige bijbetaling. Maar je origele ticketprijs was dan waarschijnlijk al 2500euro geweest.
===== Permanent Resident since July 23, 2014 =====
- asv60
- Amerika-expert
Tja, volgens mij boekt niemand een economy ticket voor 2500 euro.
Ben idd nu aan het kijken voor hotelovernachtingen.
Ben idd nu aan het kijken voor hotelovernachtingen.
jawel hoor, maar voornamelijk bedrijven voor hun werknemers die een flexible ticket nodig hebben dat tot het laatste moment gewijzigd kan worden. BC kan wel dezelfde prijs zijn, maar dat is dan weer een restrictive fare, die je dus niet kunt wijzigen/aanpassen.
- asv60
- Amerika-expert
Inmiddels hotelovernachtingen in Anaheim en San Diego geboekt met mijn United miles.
Wat was je redemptie waarde? (=hoeveel cent was iedere mijl waard)
- asv60
- Amerika-expert
Ik heb totaal 123.850 miles(van 3 accounts) besteed en de tegenwaarde was rond 1100 euro.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Mijn persoonlijke ervaring is dat je de miles beter voor vluchten kan gebruiken, zeker in de periodes dat de ticketprijzen heel hoog zijn (hoogseizoen) want ook in het hoogseizoen zijn de hoeveelheid miles benodigt voor een ticket hetzelfde, terwijl de kosten in Dollars of Euros flink stijgen.
Wij hebben voor jan. 2016 alvast een retourtje Maui geboekt voor 130000 miles en $246 taxes in business first, maar als je economy kiest ben je natuurlijk veel voordeliger uit.
Pendragon
Wij hebben voor jan. 2016 alvast een retourtje Maui geboekt voor 130000 miles en $246 taxes in business first, maar als je economy kiest ben je natuurlijk veel voordeliger uit.
Pendragon
Voor een waarde dus van 0,0088 euro - 0,0097$. Is iets lager dan gemiddeld, maar zeker niet heel slecht. Het is waar dat je vaak betere waarde uit vluchten haalt, maar dan moeten die vluchten wel beschikbaar zijn tegen lage miles tarieven en dat is lang niet altijd het geval. Uiteindelijk is het 'free money' en hiermee heb je mooi wel 1100 euro in je zak weten te houdenasv60 schreef:Ik heb totaal 123.850 miles(van 3 accounts) besteed en de tegenwaarde was rond 1100 euro.

- asv60
- Amerika-expert
Ja idd 1100 euro in de pocket kunnen houden.
Het duurde me te lang om genoeg miles voor een ticket te hebben. We vliegen ook niet steeds met United, ik koop gewoon waar het het goedkoopst is.
En de regeltjes worden nogal eens niet op gunstige wijze aangepast.
Dus ik ben blij dat ik de miles nu op deze manier besteed heb.
Het duurde me te lang om genoeg miles voor een ticket te hebben. We vliegen ook niet steeds met United, ik koop gewoon waar het het goedkoopst is.
En de regeltjes worden nogal eens niet op gunstige wijze aangepast.
Dus ik ben blij dat ik de miles nu op deze manier besteed heb.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht