Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welk formaat auto met oog op laatste dagen met 5p

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Lukic
Amerika-ontdekker

Welk formaat auto met oog op laatste dagen met 5p

Bericht door Lukic »

In mei vertrek ik voor een rondreis door Californië met vriendin en dochter. Nu is het zo dat de laatste dagen we samen optrekken met mijn ouders die dan inmiddels zelf geen vervoer meer hebben. We zullen dan een aantal dagen met 5 personen van 1 auto gebruik maken ook de laatste dag met alle koffers naar het vliegveld (schat in minimaal 4 grote koffers en 4 of 5 stuks handbagage). Welk type auto zou voor ons het beste geschikt zijn? Een full size sedan zoals een Chevrolet Impala of moet ik toch meer denken aan een SUV? Op zich is het niet erg als de laatste rit met alle koffers naar het vliegveld een beetje krap is, maar het moet wel passen natuurlijk.
Division
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Welk formaat auto met oog op laatste dagen met 5p

Bericht door Division »

Dodge Grand Caravan?
Afbeelding
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Geen sedan. Zelfs een full size is niet groot genoeg voor 5 personen. Denk bij een full size aan een auto met het formaat van een Mercedes S klasse of BMW 7 serie. Je zal niet die modellen krijgen, maar wel zo'n beetje dat formaat en geloof me, een paar dagen lang met 5 man in zo'n auto wil je niet.
Kies voor een grote SUV of een minivan.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik zou een minivan nemen. Huur je die dan voor de hele periode? Jullie gaan geen dirt roads rijden dacht ik?

Marianne
Lukic
Amerika-ontdekker

Bericht door Lukic »

Nou zitten we de laatste dagen wel in SF en maken we nog wat kleine tochtjes van max 1 uur rijden rond SF dus we zullen geen honderden kilometers meer rijden met zijn vijven.
eddepet71
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22

Bericht door eddepet71 »

Een Mini Van als je een beetje ruim wil zitten, een met een beetje geluk kun je ook nog een hele luxe uitzoeken...met captain chairs. Een [premium] cross over zie je ook steeds meer en dat zou met 5 personen ook kunnen.

Ben het absoluut oneens dat een full size sedan niet zou kunnen, maar je zit uiteraard krapper en de bagage stouw je wat moeilijker weg...maar je zou blij zijn als je in NL met 5 personen in een auto uit die klasse rond kon rijden.
How Can I Prevent Blood Clots When I Travel?

There are some simple steps you can take to avoid developing a blood clot while flying. Make sure to stretch your legs and get some exercise. You can do this by walking around the plane every few hours and changing positions in your seat. Also, drink lots of fluids and wear loose-fitting clothes that do not restrict blood flow and make it easier to move around.

Ligt misschien ook aan je budget welke je kiest.
Laatst gewijzigd door eddepet71 op 11 jan 2015, 11:20, 1 keer totaal gewijzigd.
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

Ik heb september jl goed 6000 km in een Chevrolet Impala gereden.
Dat rijdt wel mooi en veel zuiniger dan een suv.
Maar...voor 5 personen en wat bagage is die niet geschikt.
Zou ik als eerste naar een Toyota Sienna kijken .
Maar dan nog met de door jou genoemde bagagehoeveelheden
Je eerste winst zit er natuurlijk in door lichter te reizen
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
Stefanluk
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Stefanluk »

Wij hebben in 2012 een ruime week met 5 man in een minivan gezeten en dat beviel uiterst prima. Eigen stoelen op de tweede rij en op de laaste rij het bankje naar beneden. Daardoor genoeg plek voor 4 koffers en 6 trolleys. We konden op de tweede rij ook nog prima een koelbox kwijt.

Ik zou dus voor een minivan gaan, hoewel een full size suv volgens mij ook prima voldoet.
frans_van_hooft
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door frans_van_hooft »

Wij hadden een Chevy Tahoe voor 4 personen en dat ging net. 4 koffers en handbagage.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer