Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
KLM werelddealweken 2015
KLM werelddealweken 2015
Mede forumleden,
ik zit vandaag te kijken voor een vlucht naar de USA en waar deze tot voor kort de prijs rond de €735,- was is deze nu opeens €585,-. Ik heb zo'n idee dat KLM de prijzen voor de werelddealweken nu aan het invoeren is. Dus voor iedereen die van plan is te gaan, misschien ff handig om te kijken.
Ik ga i.i.g. gelijk boeken en ga niet meer wachten op een nog goedkopere vlucht.
ik zit vandaag te kijken voor een vlucht naar de USA en waar deze tot voor kort de prijs rond de €735,- was is deze nu opeens €585,-. Ik heb zo'n idee dat KLM de prijzen voor de werelddealweken nu aan het invoeren is. Dus voor iedereen die van plan is te gaan, misschien ff handig om te kijken.
Ik ga i.i.g. gelijk boeken en ga niet meer wachten op een nog goedkopere vlucht.
Re: KLM werelddealweken 2015
Ik zie nog geen prijsdalingen op de vluchten die ik op het oog heb. De werelddealweken gaan bij mijn weten pas 12 januari in. Lijkt me sterk dat ze dit in fases invoeren. Denk dat je gewoon een afzonderlijk interessante aanbieding hebt gevonden.
Ze beginnen, op basis van historie, vaak op een woensdag.
Ik verwacht zelf aanstaande woensdag, de 7e.
Ondertussen even gezocht
http://werelddealweken.klm.com/
Woensdag dus.
De vorige keer zag ik de dinsdag ervoor al lage prijzen en heb meteen ook geboekt.
Ik verwacht zelf aanstaande woensdag, de 7e.
Ondertussen even gezocht
http://werelddealweken.klm.com/
Woensdag dus.
De vorige keer zag ik de dinsdag ervoor al lage prijzen en heb meteen ook geboekt.
In de mail zie ik alleen New York voor 529 euro, verder nog geen Amerikaanse bestemmingen. Woensdag zullen we het zien.Het aftellen is begonnen, over twee dagen beginnen de KLM Werelddeal Weken! Dat is twee weken lang wereldkorting tot wel 30% op ruim 100 bestemmingen wereldwijd. Zo vlieg je bijvoorbeeld voordelig naar New York of Milaan.
Woensdag gaan we van start!

2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Dit was het vorig jaar
http://acn.klmsys.net/downloads/bijlage ... %20PUB.pdf
Verwacht niet veel verschil

http://acn.klmsys.net/downloads/bijlage ... %20PUB.pdf
Verwacht niet veel verschil

Ze beginnen morgen (06/01), heb namelijk mail gekregen :
De Werelddeal Weken komen eraan
Vanuit Brussel
Hou je mailbox in de gaten, want…
heel binnenkort, vanaf 6 januari 2015, brengen we u topbestemmingen aan prijzen die u omver zullen blazen.
Begin al maar te dromen
Zijn er deals voor het hoogseizoen ook dan?
De Werelddeal Weken komen eraan
Vanuit Brussel
Hou je mailbox in de gaten, want…
heel binnenkort, vanaf 6 januari 2015, brengen we u topbestemmingen aan prijzen die u omver zullen blazen.
Begin al maar te dromen
Zijn er deals voor het hoogseizoen ook dan?
- Division
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Als ik dat schema van Hinko bekijk en doortrek naar 2015 zou dat betekenen dat het gaat om boekingen met vluchten tot eind juni. Helaas dus niet voor de zomerperiode.
Gelukkig dat ik gisteren gelijk geboekt heb, als ik vandaag kijk staat de ticketprijs gewoon weer op €735,-. Dus misschien was het inderdaad een aanbieding of is de prijs te vroeg op de website verschenen en is het morgen (als de weken echt beginnen) weer €585,-.
De werelddealweken zijn helaas nooit voor de zomervakantie. Het is altijd maar tot eind mei/juni (uitgaande vlucht).Division schreef:Als ik dat schema van Hinko bekijk en doortrek naar 2015 zou dat betekenen dat het gaat om boekingen met vluchten tot eind juni. Helaas dus niet voor de zomerperiode.
En met als blackout dates voor reizen binnen Europa ook alle vrij/za/zo binnen de voorjaarsvakantie (feb/mrt). Voor buiten Europa kun je de meeste weekenden van april niet gebruik maken van de Wereldweken.
Misschien dat er voor de meivakantie nog wat mogelijkheden zijn, maar verder heb je maar weinig aan KLM-aanbiedingen als je aan de vakanties vast zit.
Misschien dat er voor de meivakantie nog wat mogelijkheden zijn, maar verder heb je maar weinig aan KLM-aanbiedingen als je aan de vakanties vast zit.
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 13
Wat denken jullie?
Ik zie nu tickets Las Vegas voor € 645,- . Zou het nog lager gaan of zou dit al het begin zijn van de werelddealweken?
En heeft boeken bij KLM of Delta de voorkeur?
Ik wil graag Economy Comfort vliegen, maakt het dan nog uit voor de tarieven of het moment dat je stoelen kunt vastleggen?
Ik zie nu tickets Las Vegas voor € 645,- . Zou het nog lager gaan of zou dit al het begin zijn van de werelddealweken?
Ik wil graag Economy Comfort vliegen, maakt het dan nog uit voor de tarieven of het moment dat je stoelen kunt vastleggen?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Dat is de werelddealweken prijs inderdaad denk ik, paar uur terug was LAS nog tegen de 800,- eur in mijn geval, nu 661,- (meivakantie).
-
- Amerika-expert
Valt me alleen wel op dat er bij de terugvlucht nog wel veel geld bij komt ineens bij KLM terwijl dit bij Delta niet het geval is.
-
- Amerika-expert
Wat doe jij, Harry?
Boek je direct of wacht je nog tot morgen? Ik zit echt in dubio. Zou zonde zijn als ik nog € 50,- pp teveel betaal.
Boek je direct of wacht je nog tot morgen? Ik zit echt in dubio. Zou zonde zijn als ik nog € 50,- pp teveel betaal.

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 68
Ik ga het niet doen voor die prijs, maar 's even kijken of United later deze maand nog wat gaat doen. Olieprijzen zakken nog steeds 
Heb voor het hoogseizoen al voor minder geboekt nl.

Heb voor het hoogseizoen al voor minder geboekt nl.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben nu voor 660 geboekt, naar LAs Vegas, eind mei. We gaan 2 dagen later terug dan gepland omdat dat 50 euro scheelt (er klopt ergens iets niet ha ha) en de tijden beter waren.Vito schreef:Wat denken jullie?
We konden stoelen al kiezen; daarbij werd aangegeven dat je bij check-in nog meer keuze had, oa economy comfort.
Misschien had het nog goedkoper gekund, maar ik vind het fijn dat het nu vast ligt!
Marianne
-
- Amerika-expert
Heb je via KLM of Delta geboekt, Marianne?
Ik ben er nog niet uit, die aanbieding van Virgin Atlantic is ook goed vanaf Duesseldorf.
Ik ben er nog niet uit, die aanbieding van Virgin Atlantic is ook goed vanaf Duesseldorf.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Weet iemand hoe het zit met de volgende werelddeal weken? Deze zijn t/m juni, wij zoeken vluchten voor in September. Heeft het zin om te wachten op de volgende werelddeal weken, of zijn die pas in september?

- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wij hebben via KLM geboekt, de vlucht is met Delta.Vito schreef:Heb je via KLM of Delta geboekt, Marianne?
Voor ons is Schiphol veruit het handigste, dus wij vonden dit wel een goede deal. Mischien kan het nog goedkoper, het blijft gokken natuurlijk. Maar deze prijs vonden we acceptabel.
Marianne
-
- Amerika-expert
Inmiddels ook geboekt voor 660,- bij KLM.
Via welke stad vliegen jullie, Marianne? Ik heb gekozen zowel heen als terug via Seattle. Dat vond ik de mooiste tijden.
Via welke stad vliegen jullie, Marianne? Ik heb gekozen zowel heen als terug via Seattle. Dat vond ik de mooiste tijden.