Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto huren bij Budget

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Teebee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Auto huren bij Budget

Bericht door Teebee »

Heeft er iemand recent nog ervaringen gehad met het huren van een auto bij Budget?

Als ik nu kijk voor in Juli 2015 op drive-usa.de/rentalcars/usa-reisen.de/budget.com dan zijn ze bijna 200 euro goedkoper dan Dollar/thrifty/Hertz/Alamo/... , terwijl er toch CDW en SLI zou inbegrepen zijn, en additional drivers in californie free of charge zijn.

Zit er ergens een addertje onder het gras?
AfbeeldingAfbeelding
Elisa
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Auto huren bij Budget

Bericht door Elisa »

Wij hebben een maand geleden bij budget geboekt voor juli/aug 2015... ook voor de eerste keer omdat het goedkoper was. Geboekt via ebookers. Hopelijk geen addertje, maar dat zullen we pas weten als we er zijn ;)! Al vermoed ik wel van niet hoor, hebben alles goed gecheckt.
http://timenelisatravelblogs.wordpress.com/: West USA - New York - Hawaii - Mid-West USA - West Canada + NW USA
Overzicht van onze foto's
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

nee er zijn geen addertjes. Jullie zitten beide goed!
Teebee
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door Teebee »

Ik boek al jaren bij eautoverhuur/drive-usa/rentalcars, en gelukkig nog nooit problemen mee gehad, maar heb nog nooit bij Budget gehuurd omdat deze meestal niet beschikbaar zijn voor mij.

Al tientallen keren bij Dollar/Alamo/... maar nog nooit bij Budget, en de veel goedkopere prijzen vielen mij nu op.
De de meeste staat ook additional driver included, bij budget staat dat ergens tussen hun Terms & Conditions :
Additional Driver Policy
All additional drivers must be at least 25 years of age. There is no fee for additional drivers in the state of California.

Ik zou op LAX huren, dus dat zou hieronder vallen.
AfbeeldingAfbeelding
michelly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 14
Contacteer:

Bericht door michelly »

Afgelopen zomer geboekt bij Budget in Denver via ebookers.de
Prima gegaan allemaal en bij Budget is de 2e bestuurder altijd gratis als het een "spouse" is.

Elly
asv60
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 40

Bericht door asv60 »

Alleen jammer dat je als Europeaan geen gebruik kunt maken van het fastbreak programma(gelijk door naar garage)
Al mijn blogs op: https://www.daneleens.blogspot.com
Als je mee wilt lezen stuur me dan een pb met je emailadres.
MR.B
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door MR.B »

Hoi

Bedankt voor deze tip! Wij hebben ook juist geboekt : Washington DC (union st.) 10/07/2015 tem 07/08/2015, Midsize SUV : 845 euro (+5 euro kosten Mastercard)

Onze boeking bij Usareisen.de vervalt hierdoor en we besparen 315 euro! :thumbup:

Greetz
MR.B
Onze weblog : http://usa2013belis.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Afbeelding
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

We hebben meerdere keren bij Budget geboekt en dat is altijd goed bevallen, tot 2 maanden geleden. Op de voorlaatste dag vloog op de snelweg een van de zijpanelen zonder aanleiding ineens van de auto. We zijn zo spoedig mogelijk gestops en hebben een flinke afstand langs beide kanten van de snelweg gelopen totdat we het panel in de struiken vonden.

Aan de foto's gezien achteraf heeft het waarschijnlijk vanaf het begin af aan los gezeten want het is in de eerste foto van de auto al zichtbaar, maar dat het ene paneel aan de bovenkant een klein beetje naar voren stak is ons niet opgevallen.

Het allerergste vind ik dat ze bij het terugbrengen zeiden dat het zo jammer was dat we hem zo hadden teruggebracht en dat we hadden moeten kijken of we hem ergens mee vast konden plakken/lijmen zodat het niet op zou vallen. Aan de tape resten te zien leek het erop dat iemand dat al gedaan had, maar dat we daardoor bijna een ongeluk veroorzaakt hadden (het paneel miste rakelings de auto achter ons) was hij niet zo van onder de indruk. Hij probeerde nog het stuk weer vast te drukken en dat lukte alleen bleef dat bovenste stukje nog net een beetje uitsteken (zoals in de foto's) en hij zei dat als we niks gezegd hadden dat het dan niet opgevallen was, maar dat hij ons nu alle schade in rekening ging brengen. Des te bozer wij werden, des te grappiger hij het vond. Bij het inleveren van de papieren bij de balie waren ze gelukkig wel van mening dat zijn gedrag niet door de beugel kan en moesten we een beschrijving van het hele incident maken.

Helaas kregen we een paar weken na thuiskomst wel een dikke bon van Budget op de mat. Dit is na een aantal fikse discussies nog steeds niet opgelost en we proberen het nu via onze creditcard maatschappij aan te vechten.

Voor ons even geen Budget meer.
Afbeelding
sdxbe
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door sdxbe »

Ik lees net dit bericht en wou toch nog even vragen: had je dan geen Loss/Collision Damage Waiver genomen?
Wij staan ook op het punt te boeken bij Budget, maar ik lees toch veel verhalen van mensen die klagen dat Budget altijd wel een manier heeft om extra kosten aan te rekenen op de kredietkaart.
Laatst gewijzigd door PSVwally op 30 jun 2015, 06:50, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote verwijderd. Het is niet nodig om een heel bovenstaand bericht te quoten.
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Het lijkt er op dat de code U112000 nu niet meer zo'n voordelige prijs oplevert als de afgelopen weken.
Ik heb geboekt voor 226 euro en kost nu 473
Las op een ander forum ook al dat de prijs bij iemand bijna verdubbeld was.
Ems2012
Amerikakenner

Bericht door Ems2012 »

sdxbe schreef:Wij staan ook op het punt te boeken bij Budget, maar ik lees toch veel verhalen van mensen die klagen dat Budget altijd wel een manier heeft om extra kosten aan te rekenen op de kredietkaart.
Vraag me af waar je dat dan leest.

Wij hebben afgelopen jaar een z.g.a. nieuwe SUV meegekregen bij Budget Seattle (2000 mijl op de teller). We waren vrijwel direct aan de beurt (handjevol mensen voor ons) en we mochten daar kiezen welk van de aanwezige auto's we wilden. Ook geen extra kosten gedeclareerd en inderdaad, de partner mocht (gratis) ook rijden.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Net zoals Alamo probeert aan je te verdienen door extra's te verkopen. En hertz en Avis en alle andere verhuurmaatschappijen. Ik denk dat Budget daarin niet anders is dan anderen.
Jeroen161
Amerika-ontdekker

Bericht door Jeroen161 »

asv60 schreef:Het lijkt er op dat de code U112000 nu niet meer zo'n voordelige prijs oplevert als de afgelopen weken.
Las op een ander forum ook al dat de prijs bij iemand bijna verdubbeld was.
Ik krijg inderdaad een veel hoger tarief dan waarvoor ik heb geboekt.
Heb geboekt voor 580€ (inclusief TAX, LDW/SLI), is nu 970€ (exclusief TAX, LDW/SLI) of €2000 (inclusief TAX, LDW/SLI) , als ik zonder code boek is het 1460€ (inclusief TAX, LDW/SLI).
Ik denk dat de prijzen op de website niet meer helemaal kloppen.. want deze prijzen zijn abnormaal hoog.
JariLitmanen
Amerika-ontdekker

Bericht door JariLitmanen »

Wij gaan met z'n zessen naar de States, hebben via de code een Ford Expedition gehuurd. Nu willen we nog meerde chauffeurs toevoegen.
Op budget.com heb ik gezien dat een extra chauffeu max. $ 65,- per huur periode kost.
Een extra chauffeur bij Budget houdt dit in 1 extra of meerdere?
Vorige keer konden we met meerdere chauffeurs aanmelden voor een eenmalige fee, maar dit was bij Dollar
bedeve
Amerika-expert

Bericht door bedeve »

JariLitmanen schreef:Wij gaan met z'n zessen naar de States, . Nu willen we nog meerde chauffeurs toevoegen.gezien dat een extra chauffeu max. $ 65,- per huur periode kost.
Een extra chauffeur bij Budget houdt dit in 1 extra of meerdere?
Ligt er aan waar je de auto oppikt; in California is er geen extra betaling per extra chauffeur.

Een extra chauffeur is 1 ( een ) extra chauffeur.
Dus met meer chauffeurs weet je ook hoe vaak keer $ 65.
the proof of the pudding is in the eating
Wil je meer info over jouw voordelen van een Amex Flying Blue creditcards....
Wil je een referral om bij een anvraag meer Flying Blue Miles te ontvangen ...
Stuur mij een PB !
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Jeroen161 schreef:
asv60 schreef:Het lijkt er op dat de code U112000 nu niet meer zo'n voordelige prijs oplevert als de afgelopen weken.

Ik denk dat de prijzen op de website niet meer helemaal kloppen.. want deze prijzen zijn abnormaal hoog.
De prijzen zijn overal zo extreem duur, ik baal dat ik deze aanbieding van Budget heb gemist :?
tdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door tdj »

Hoi, even mijn ervaring met Budget in Houston afgelopen week met jullie delen.

De midsize suv reservering via budget.com begin dit jaar prepaid gedaan met BCD U112000 en couponcode MUWZ127 ($30 extra discount, zou achteraf verrekend worden).

Ophalen begin juni ging prima, naast de gebruikelijk vragen over navigatie en roadside assist (overigens niet opdringerig, heb dat bij Alomo bij SFO weleen anders meegemaakt) een vlotte afhandeling. Helaas werd auto toegewezen en konden we niet zoals de voorgaande jaren bij Alamo zelf kiezen, ook was er geen alternatief beschikbaar en waren er in het algemeen erg weinig auto's beschikbaar begin juni vanwege de flooding, dus of dat standaard was weet ik niet, maar dat zou goed te maken kunnen hebben met het feit dat er zeer weinig auto´s waren, al al bijna helemaal geen grote auto´s.

Inleveren ging net zo vlot, bij de vraag of ik getankt had was mijn antwoord dat ik dat bij het ophalen had afgehandeld (ik had voor prepaid a $ 2.32 /gallon gekozen, zou iets van $ 40 voor een volle tank zijn). Op het bonnetje dat ik kreeg stond vervolgens dat de tank vol was en een bedrag dat $ 49,52 lager was dan het prepaid bedrag wat ik had betaald met een nog te betalen bedrag van $0. Op mijn vraag hoe het met die $30 coupon zat kreeg ik de opmerking dat dat wel geregeld zou worden.

Inmiddels een paar dagen terug en inderdaad vandaag een creditering van $49.52 op m´n creditcard waar destijds de prepay mee is gedaan. Uiteindelijk voor ca. eur 557,/ 21 dagen een midsize suv en en tank benzine. Al met al dus best tevreden, ook al was het dus niet conform de verwachting en vielen de kosten dus uiteindelijk nog lager uit, een discount van $49,52 ipv $30 en een gratis tank benzine die volgens mij niet standaard was.

TdJ
asv60
Amerika-expert

Bericht door asv60 »

Onze ervaring afgelopen weken met Budget. Prepaid boeking al begin van het jaar gemaakt met korting code U 210000. 236 euro voor 8 dagen standaard SUV. (zojuist trouwens 34 euro teruggestort gekregen van Budget)Bij het afhalen op SFO stond er een megarij aan de balie. Uiteindelijk 90 min in de rij gestaan. Echt niet leuk. Ook waren er bijna geen auto's beschikbaar. We konden nog kiezen uit een Kia Sorento of een GMC terrain.
Bij het reserveren had ik opgegeven ,halen en terugbrengen 4.15 PM. Maar doordat we zolang in de rij hebben gestaan hebben we 'm pas om 5.17PM opgehaald volgens het contract. Ik dacht altijd dat de terugbreng tijd dan ook 5.17 PM zou worden maar dat was dus niet zo. We moesten 'm gewoon om 4.15PM terugbrengen zoals bij reserveren opgegeven was. Boren ze je dus wel een uur door je neus, precies nu het voor ons handig zou zijn om hem later in te leveren.
Ik had voor het eerst bij Budget geboekt omdat zij als goedkoopste uit de bus kwamen. Weet niet of ik nogmaals bij hun zou boeken. Vind het wel een groot nadeel dat hun Fastbreak programma niet toegankelijk is voor Europeanen. Ook de lange rij en het niet zelf mogen kiezen van je auto is een nadeel.
ludwig
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20

Bericht door ludwig »

Vorige maand een auto teruggebracht bij Budget JFK. Geen bagagekarretje te vinden. Onhandig als je nog met de airtrain naar vliegveld moet. N.a.v vragen over toll-device achteraf een mail gestuurd naar Budget. Tja, van de antwoorden die je dan krijgt word je echt niet vrolijk ( lees, geen antwoord op de vragen, alleen het betere knip en plakwerk) Voor ons voorlopig liever geen budget meer ( maar als ze weer veel goedkoper zijn dan anderen, tja dan weet ik het niet)
guinevere
Amerika-expert

Bericht door guinevere »

sdxbe schreef:Ik lees net dit bericht en wou toch nog even vragen: had je dan geen Loss/Collision Damage Waiver genomen?
Wij staan ook op het punt te boeken bij Budget, maar ik lees toch veel verhalen van mensen die klagen dat Budget altijd wel een manier heeft om extra kosten aan te rekenen op de kredietkaart.
Nee, dat valt normaal gezien onder de verzerkering via de credit card, maar aangezien er geen aanrijding oid had plaatsgevonden wilden zij de schade niet boeken. Dat snap ik ergens wel, want wij hadden de schade zelf niet veroorzaakt ... waarom zouden zij dan daarvoor moeten dokken?

Ik maak nu altijd rondom een filmpje bij het ophalen van de huurauto terwijl we nog op het verhuurterrein zijn. We hadden deze auto ook goed nagekeken, maar het was ons niet opgevallen dat het ene panel een beetje los zat.

Op deze foto kan je -- als je het weet -- zien dat het paneel links van de voorruit aan de bovenkant bij het dak net 1cm uitsteekt, maar anders valt het echt niet op.
http://2.bp.blogspot.com/-ZUIytOM32Ds/V ... G_7749.JPG
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer