Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
In december voor 340 retour naar NY JFK
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
In december voor 340 retour naar NY JFK
Normaal zoek je hier niet naar en weinige zullen er wat mee kunnen maar het geeft aan dat het moment dat we voor Ryanair tarieven en service (geen eten en drinken) naar de USA kunnen dichterbij komt . In december voor € 340,30 retour van Kopenhagen naar JFK met Norwegian. http://www.norwegian.com
- PSVwally
- Amerika-expert
- Contacteer:
Re: In december voor 340 retour naar NY JFK
Ik zit dan gelijk te kijken wat de goedkoopste vluchten in december naar Oslo zijn en dan kom ik er achter dat ik met transavia of ryanair niet daarheen kan. Moet ik dus vanaf Schiphol vliegen en is via Kayak.com voor een retour oslo met 3 weken reisverschil het goedkoopste ticket 120 euro...dan zit ik dus op 460 euro. KLM heeft dan op dit moment een mooiere aanbieding.
-
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Natuurlijk heb je daar gelijk in. Maarrrrr Je kan wel retour naar Schiphol voor ook n voordelig tarief. Het geeft een trend aan. Bovendien heb ik bij KLM nog geen dreamliners gezien.
Zoals ik al zei weinig mensen zullen er iets mee kunnen.
Zoals ik al zei weinig mensen zullen er iets mee kunnen.
Ik zie overigens ook vluchten voor 390 euro naar de westkust volgend jaar april met Delta/KLM.
Je stapt op in Oslo en stapt over in Amsterdam voor de rechtstreekste vlucht naar LA.
Diezelfde rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam kost op dezelfde datum 990 euro...
Met 2 personen heb je het dan over 1200 euro. Tel uit je winst. Weekendje Oslo gratis en nog een hoop geld over.
Zeker interessant voor mensen die liever het geld in de VS uitgeven in plaats van aan dure vluchten die sowieso altijd vervelend en lang zijn.
(zelf overigens ook LA geboekt voor € 387.50 tijdje terug, via Kopenhagen, Amsterdam terug).
Je stapt op in Oslo en stapt over in Amsterdam voor de rechtstreekste vlucht naar LA.
Diezelfde rechtstreekse vlucht vanaf Amsterdam kost op dezelfde datum 990 euro...
Met 2 personen heb je het dan over 1200 euro. Tel uit je winst. Weekendje Oslo gratis en nog een hoop geld over.
Zeker interessant voor mensen die liever het geld in de VS uitgeven in plaats van aan dure vluchten die sowieso altijd vervelend en lang zijn.

(zelf overigens ook LA geboekt voor € 387.50 tijdje terug, via Kopenhagen, Amsterdam terug).
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO