Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Amtrak en ING
Amtrak en ING
Probeer treinkaartjes te regelen bij Amtrak, Washington DC - Norfolk. Krijg constant een foutmelding bij de verificatie van mijn creditcardgegevens van ING. Bij de ING helpdesk sturen ze me het bos in. Iemand een vergelijkbare ervaring?
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
- ingrid14
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Re: Amtrak en ING
ING heeft zijn eigen bankkaarten (bankpas/pinpas in NL?)
Daarnaast kan je via ING een creditcard aanvragen vb Mastercard of Visa
Bij creditcard gegevens moet je de gegevens van je Mastercard of Visa ingeven en niet de gegevens van je bankkaart/bankpas/pinpas. (Hm, zou wel makkelijk/minder verwarrend zijn als we hier gewoon maar 1 woord voor hadden
)
Groetjes,
Ingrid
Daarnaast kan je via ING een creditcard aanvragen vb Mastercard of Visa
Bij creditcard gegevens moet je de gegevens van je Mastercard of Visa ingeven en niet de gegevens van je bankkaart/bankpas/pinpas. (Hm, zou wel makkelijk/minder verwarrend zijn als we hier gewoon maar 1 woord voor hadden

Groetjes,
Ingrid
Ingrid's Travels&Trails :
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
NO+Nova Scotia?, winters Lapland, Europe 20-21-22-23, NW+V.I. 18, Chicago-Seattle 17, Seattle-SF 16, AK 19+15+14, CA 13+10, AZ+UT 12, NW Denver+CO UT WY SD 11
Tips reizen met tieners: AK AZ CA CO ID NE NV SD UT WY
Kennelijk was ik niet duidelijk genoeg. Ik heb een MasterCard van ING. Betaal daar probleemloos alles mee op internet en in Amerika en gek genoeg niet bij Amtrak. ING zegt niets voor me te kunnen doen. Vreemd. Vroeg me af of anderen hier ook last van hadden.
Zuidwest '12, New Orleans - Nashville '12, Noordoost '13, Florida '13, Noordwest + Canada, '14, Florida '15, Texas '16, Florida ‘19
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Even contact opnemen met ICS, zij kunnen zien waar het fout gaat. Is de kaart geactiveerd voor gebruik in het buitenland?
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Al contact opgenomen. Kunnen niets voor mij doen. "Neem maar contact met Amtrak op" Bekende kastje naar .....
Kan wel een andere kaart van een andere bank gebruiken, maar vroeg me af of dit meer voorkomt.
Kan wel een andere kaart van een andere bank gebruiken, maar vroeg me af of dit meer voorkomt.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Amerikaanse webshops doen wel vaker moeilijk over buitenlandse credit cards. Ik heb het ook wel eens gehad, zelfs Paypal werkte niet omdat het accountadres buiten de VS was.
Met m'n AmEx kaart gaat het dan vaak weer wel. Die wordt blijkbaar wel als Amerikaans gezien.
Met m'n AmEx kaart gaat het dan vaak weer wel. Die wordt blijkbaar wel als Amerikaans gezien.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Maar dit is Amtrak weet je, bepaald geen webshop. Daarnaast kan je bij het invullen van je gegevens aangeven dat je van buiten USA/Canada komt. Kan je een europees 06 en postcode invullen 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik heb ook kaartjes gekocht bij Amtrak voor mei dit jaar en ik kon gewoon met mijn Mastercard van ING betalen, heb ik geen problemen mee gehad.
Groetjes en succes,
Rachel
Groetjes en succes,
Rachel
Heimwee naar Amerika !
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
- JohnS
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 14
Niet alleen Amtrak weigert dit; ook Converse weigert in NL uitgegeven creditcards en paypal gekoppeld aan NL e-mailadres, zelfs als de bestelling in de VS moet worden afgeleverd.
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Hier hetzelfde probleem.
Ik krijg mijn tickets van NYC naar Washington DC niet geregeld op deze manier.
Wat vervelend!
Ik krijg mijn tickets van NYC naar Washington DC niet geregeld op deze manier.
Wat vervelend!
Iemand anders heeft het ook voor mij geprobeerd, ook ING. Lukt ook met die kaart niet. Het lijkt erop dat ING echt een "bug" heeft 

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
- Contacteer:
Hi, In 2009 hebben wij hetzelfde probleem gehad. Wij hebben ook e-mail contact met Amtrak gehad. Volgens Amtrak lag het probleem uitsluitend met ING mastercard. Wij hebben een nederlandse visa kaart geprobeerd en het werkte zonder probleem. Wij hebben de tickets ter plaatse opgehaald zonder dat wij de kaart bij ons hadden. Tegenwoordig zijn er ook e-tickets dat je zelf kunt uitprinten. Vergeet niet om eventueel gebruikt te maken van een ANWB kortingskaart (AAA). Het levert vaak 10% korting op.