Dollar Express lid, gelijk doorlopen naar garage?
Geplaatst: 18 aug 2014, 15:28
Wij gaan 9 september 5 dagen naar New York. Na deze 5 dagen gaan we nog 2 weken rondreizen door Noordoost Amerika en Canada. Nu hebben we vanaf 14 september een auto gehuurd bij Dollar (op Newark Airport). Deze huurauto hebben we gereserveerd via rentalcars.com (WTC). Daarnaast hebben we ook een Dollar Express ID.
Nu zagen we al in verschillende berichten dat het soms mogelijk is om je reservering aan je dollar express ID te koppelen. Dit hebben we nu eenmaal geprobeerd via de mail bij Dollar, maar we kregen de volgende reactie:
Thank you for visiting Dollar Rent - A - Car
Since your reservation was booked as part of a Tour Package, we cannot access the reservation for modification or to add your Dollar Express number. Please contact your original booking source for more assistance, as only they would be able to make any changes or additions to the reservation.
Maar we hebben helemaal geen Tour Package. We hebben alles los geboekt en dus alleen de huurauto via rentalcars.com
Nu heb ik het vandaag nogmaals geprobeerd via Facebook. Tot op heden nog geen reactie gehad. Nog even afwachten dus.
Maar nu vroeg ik mij nog het volgende af. Stel het lukt niet om onze reservering bij rentalcars / dollar aan onze Dollar Express ID te koppelen, kunnen we dan alsnog direct doorlopen naar de garage om daar de auto op te halen? Of moeten we eerste weer naar de terminal om daar alles in orde te maken en daarna naar de garage om de auto op te halen?
Dan nog een vraagje? We willen ter plekke nog een extra bestuurder toevoegen. Heeft iemand enig idee wat dit voor 14 dagen kosten?
Nu zagen we al in verschillende berichten dat het soms mogelijk is om je reservering aan je dollar express ID te koppelen. Dit hebben we nu eenmaal geprobeerd via de mail bij Dollar, maar we kregen de volgende reactie:
Thank you for visiting Dollar Rent - A - Car
Since your reservation was booked as part of a Tour Package, we cannot access the reservation for modification or to add your Dollar Express number. Please contact your original booking source for more assistance, as only they would be able to make any changes or additions to the reservation.
Maar we hebben helemaal geen Tour Package. We hebben alles los geboekt en dus alleen de huurauto via rentalcars.com
Nu heb ik het vandaag nogmaals geprobeerd via Facebook. Tot op heden nog geen reactie gehad. Nog even afwachten dus.
Maar nu vroeg ik mij nog het volgende af. Stel het lukt niet om onze reservering bij rentalcars / dollar aan onze Dollar Express ID te koppelen, kunnen we dan alsnog direct doorlopen naar de garage om daar de auto op te halen? Of moeten we eerste weer naar de terminal om daar alles in orde te maken en daarna naar de garage om de auto op te halen?
Dan nog een vraagje? We willen ter plekke nog een extra bestuurder toevoegen. Heeft iemand enig idee wat dit voor 14 dagen kosten?