Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
go pro als aparte handbagage?
go pro als aparte handbagage?
Zou je een koffertje voor je gopro met de spullen apart als handbagage mee mogen nemen? Volgens mij mag je namelijk wel een fototoesteltas of laptop extra meenemen?
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Re: go pro als aparte handbagage?
Even kijken wat je maatschappij er van zegt.
Ik vloog met US Airways en mocht inderdaad nog een rugtas naast de handbagage hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je een apart koffertje wil voor je GoPro. Dat ding is zo klein, past toch nog makkelijk bij je handbagage?
Alle tools 

Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
Hangt ervan af wat voor accessoires je meeneemt voor de GoPro.NenE schreef:Ik vloog met US Airways en mocht inderdaad nog een rugtas naast de handbagage hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je een apart koffertje wil voor je GoPro. Dat ding is zo klein, past toch nog makkelijk bij je handbagage?
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Bij United mag je 1 koffertje meenemen als handbagage en wat ik begreep een extra tas dus de GoPro dan ook. Maar waarom niet gewoon in je handbagage?\
Ik heb ook alle toebehoren in mn rugzak gehad afgelopen juni. (chesty, headband, tripod, 5 accu's, afstandbediening, diverse schroeven en plak mounts, suction cup, floaty handvat.
Wat voor koffertje heb je? Pelicase? Nanuk?
Ik heb ook alle toebehoren in mn rugzak gehad afgelopen juni. (chesty, headband, tripod, 5 accu's, afstandbediening, diverse schroeven en plak mounts, suction cup, floaty handvat.
Wat voor koffertje heb je? Pelicase? Nanuk?
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 715 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa
-
- 23 Reacties