Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

go pro als aparte handbagage?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
bembi
Amerikafan

go pro als aparte handbagage?

Bericht door bembi »

Zou je een koffertje voor je gopro met de spullen apart als handbagage mee mogen nemen? Volgens mij mag je namelijk wel een fototoesteltas of laptop extra meenemen?
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
mtl
Amerika-expert

Re: go pro als aparte handbagage?

Bericht door mtl »

Even kijken wat je maatschappij er van zegt.
NenE
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door NenE »

Ik vloog met US Airways en mocht inderdaad nog een rugtas naast de handbagage hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je een apart koffertje wil voor je GoPro. Dat ding is zo klein, past toch nog makkelijk bij je handbagage?
bembi
Amerikafan

Bericht door bembi »

Alle tools :D
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
ipho1982
Amerika-ontdekker

Bericht door ipho1982 »

NenE schreef:Ik vloog met US Airways en mocht inderdaad nog een rugtas naast de handbagage hebben. Ik begrijp alleen niet helemaal waarom je een apart koffertje wil voor je GoPro. Dat ding is zo klein, past toch nog makkelijk bij je handbagage?
Hangt ervan af wat voor accessoires je meeneemt voor de GoPro.
BastiaanB
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door BastiaanB »

Bij United mag je 1 koffertje meenemen als handbagage en wat ik begreep een extra tas dus de GoPro dan ook. Maar waarom niet gewoon in je handbagage?\

Ik heb ook alle toebehoren in mn rugzak gehad afgelopen juni. (chesty, headband, tripod, 5 accu's, afstandbediening, diverse schroeven en plak mounts, suction cup, floaty handvat.

Wat voor koffertje heb je? Pelicase? Nanuk?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer