Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Alamo Las Vegas - wanneer meer aanbod?
Alamo Las Vegas - wanneer meer aanbod?
Op 1 september vertrekken we richting New York voor een rondreis van 3,5 week. Op 4 sept vliegen we door naar Las Vegas. Zoals het nu geboekt is, kunnen we op zaterdagochtend de 6e onze full size car ophalen bij Alamo Las Vegas om vervolgens richting Grand Canyon te rijden. Ik heb weleens gelezen dat het aanbod erg wisselend is, afhankelijk van dag / tijdstip. Doen we er goed aan om het tijdstip van ophalen te vervroegen naar vrijdagmiddag 5 sept? We zouden het zonde vinden om op zaterdagmorgen lang in de rij te moeten en vervolgens amper of geen keuze te hebben. Zou dit op vrijdag anders kunnen zijn?
Ben benieuwd naar jullie tips / ervaringen. Alvast bedankt!
Ben benieuwd naar jullie tips / ervaringen. Alvast bedankt!
- Bushmaster
- Amerika-expert
Re: Alamo Las Vegas - wanneer meer aanbod?
ik zou mooi op zaterdagochtend laten staan. "iedereen" vertrekt op vrijdag, dus de keuze op zaterdagmorgen zal mega zijn.
PS: wij gaan al enkele jaren achtereen naar Las Vegas, en vertrekken altijd op vrijdag, aantal auto's wat dan altijd ingeleverd wordt is huge.
PS: wij gaan al enkele jaren achtereen naar Las Vegas, en vertrekken altijd op vrijdag, aantal auto's wat dan altijd ingeleverd wordt is huge.
Ik zou sowieso een auto in Vegas ook wel lekker vinden. Dan kun je je ook makkelijk verplaatsen op de Strip of naar Fremont Street.
Dank voor jullie reacties!!
Is een auto in Las Vegas echt gewenst of kunnen we ons daar ook prima redden te voet of met het openbaar vervoer? We overnachten in New York New York. Ik vind het wat zonde geld om voor twee dagen autohuur te betalen als we de auto niet veel gebruiken...
Is een auto in Las Vegas echt gewenst of kunnen we ons daar ook prima redden te voet of met het openbaar vervoer? We overnachten in New York New York. Ik vind het wat zonde geld om voor twee dagen autohuur te betalen als we de auto niet veel gebruiken...
- pelsmaker
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Valt te zien wat je allemaal wilt doen? Als je op de strip wilt blijven is het niet echt nodig. Voor naburige parken te bezoeken wel. Ik weet niet of Fremont street makkelijk te bereiken is met openbaar vervoer, ik heb alleen nog maar de monorail genomen (heb daar altijd al een wagen gehad) in Vegas en die gaat niet zo ver.
Het is inderdaad een beetje afhankelijk van je planning. Op de Strip rijdt ook wel een bus (Deuce als ik me niet vergis?), maar daar betaal je ook iets van $7 dollar per persoon per dag.
Als je bijv. naar Fremont Street, Stratosphere, outlet of Walmart (alvast inkopen doen om meteen te kunnen vertrekken op zaterdag) dan is het in mijn ogen wel makkelijker.
Als je bijv. naar Fremont Street, Stratosphere, outlet of Walmart (alvast inkopen doen om meteen te kunnen vertrekken op zaterdag) dan is het in mijn ogen wel makkelijker.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
Je gaat voor die 2 dagen autohuur amper iets meer betalen (wsch 15-25€ afh van het ophaal en inlevertijdstip vd wagen (1 of 2 dagen extra huur)). Als je 2x een taxi neemt zal je al duurder uitkomen wsch. Voor het geld dat je zou sparen, moet je het echt niet doen denk ik. Heb je beide prijzen al eens berekend?
1992: Florida, 2004: LA-LA, 2007:10d Vegas, 2008: DEN-LAS, 2010: 10d LA-LAS, 2011: florida+cruise, 2012: florida+cruise ,2013: florida + cruise, 2015: 6d Vegas + 5d NY, 2016+2017+2018+2019:7d Vegas, 2022 6d Vegas+3D Boston, 2024: 9d Vegas, 2024: WAS+NY
Bedankt voor jullie tips! Ik ga idd ff navragen wat de extra autohuur gaat kosten.
- Nieka
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Met de monorail kan je perfect naar de Stratosphere (als je een klein stukje te voet wil doen) vanaf het eindstation Sahara. Of dit handig is en of je iets bespaart is de vraag. Wij hebben een keer de monorail genomen om dit ook eens te proberen maar vonden het handiger om ergens de wagen te parkeren (onthou wel waar, wij hebben een uur! rondgelopen in Ceasars Palace omdat we de juiste parking niet meer konden vinden
).

-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik ben ook erg benieuwd.
Wij hebben ook een fullsize geboekt. Wij kregen in eerste instantie te horen dat het dan om een Dodge Charger ging, maar ze zeggen er altijd bij: of vergelijkbaar, dus nog even afwachten! Ik kan ook nergens vinden wat het totale aanbod überhaupt eigenlijk is, heeft iemand toevallig een linkje?
Als ik heel eerlijk ben wil ik in Amerika ook graag in een Amerikaanse bak rijden! Dus ik hoop eigenlijk niet dat ze met een Europese of Aziatische auto aan komen zetten. Niet dat er iets mis mee is, maar ik wil de echte American feeling hebben als ik daar ben!
Wij hebben ook een fullsize geboekt. Wij kregen in eerste instantie te horen dat het dan om een Dodge Charger ging, maar ze zeggen er altijd bij: of vergelijkbaar, dus nog even afwachten! Ik kan ook nergens vinden wat het totale aanbod überhaupt eigenlijk is, heeft iemand toevallig een linkje?
Als ik heel eerlijk ben wil ik in Amerika ook graag in een Amerikaanse bak rijden! Dus ik hoop eigenlijk niet dat ze met een Europese of Aziatische auto aan komen zetten. Niet dat er iets mis mee is, maar ik wil de echte American feeling hebben als ik daar ben!

2015: NYC-LV-GC-Zion-LV-DV-LA
2016: Miami-Key West-Orlando-LA-SF-Lake Tahoe-Yosemite-Bryce-Moab-Page-MV-GC-LV-SD-LA
2017: NYC-Toronto-Chicago
2016: Miami-Key West-Orlando-LA-SF-Lake Tahoe-Yosemite-Bryce-Moab-Page-MV-GC-LV-SD-LA
2017: NYC-Toronto-Chicago
Realiseer je dat bijvoorbeeld de Toyota Camry in de VS ontworpen is en er ook gemaakt wordt, en dat Ford veel auto's in Mexico laat bouwen.
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
je moet gewoon puur geluk hebben. Vorige maand hadden we zelfs maar keuze uit 3 SUV's op de luchthaven van Seattle. We hebben wél onze Kia Sorento na enkele dagen ingeruild voor een nagelnieuwe (80km op de teller) Ford Explorer wat een serieuze, gratis upgrade was. Dus niet enkel met de auto's moet je geluk hebben, maar ook met de verantwoordelijke.
En vergeet niet...het leven is een soep en wie het hardst roert krijgt de meeste balletjes
En vergeet niet...het leven is een soep en wie het hardst roert krijgt de meeste balletjes

Wij hebben afgelopen zondag een ford mustang meegekregen in Vegas. We hadden de goedkoopste en kleinste auto geboekt, maar die vrouw aan de balie vond het beter als we deze mee namen. Maar was gewoon een kwestie van geluk
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Ehh, ja dat is wel een erg leuke upgrade die je dan hebt gekregen.
Dat is wel een heel mooie upgrade Richelle! Zonder meerkosten? Dan hoop ik dat we dezelfde dame treffen als we de auto ophalen in Las Vegas. We hebben inmiddels de huur aangepast, zodat we de auto meteen bij aankomst in LV op kunnen halen. Scheelde idd niet zoveel en is een stuk makkelijker.
Ja, zonder meerkosten en ook ongevraagd. Ze kwam er zelf mee, de kleine auto was niet relaxed om zo lang in te rijden als het warm is vond ze. Hoef hem ook niet volgetankt in te leveren. Zondag leveren we hem in en vliegen we naar Miami eens kijken wat we dan mee krijgen;)
- lsl
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 12
Opletten hiermee! Als je contract niet excpliciet vermeldt "vol halen, leeg terugbrengen" (benzine vooraf betaald dus) zal je zeker een rekening krijgen indien je de auto niet volgetankt terugbrengt.Hoef hem ook niet volgetankt in te leveren.
Er wordt een hoge prijs per liter aangerekend met daarbovenop mogelijk nog taksen en heffingen die tot 20% kunnen oplopen !
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Bedankt voor de waarschuwing!! Altijd goed om het contract zorgvuldig te lezen.
We hebben een full size (geen SUV) geboekt. Kunnen we in een dergelijke auto in de kofferbak twee hard schalen koffers (midden maat) kwijt? Volgens de beschrijving van Alamo lijkt het te kunnen, maar klopt dit in de praktijk?
We hebben een full size (geen SUV) geboekt. Kunnen we in een dergelijke auto in de kofferbak twee hard schalen koffers (midden maat) kwijt? Volgens de beschrijving van Alamo lijkt het te kunnen, maar klopt dit in de praktijk?
Tja je weet niet wat je meekrijgt, zelf huur ik altijd bij Hertz en tegenwoordig altijd een SUV maar in het verleden kregen we meestal een Ford Taurus of een Chevrolet mee, daar kreeg ik twee niet harde grote koffers altijd wel in, dus twee middelmatige harde, zou eigenlijk geen probleem mogen zijn.
Mocht het niet lukken kan je om een andere wagen vragen, of uitzoeken en als het helemaal niet gaat neem je een upgrade, er is altijd wel een oplossing.
No worries and have fun.
Mocht het niet lukken kan je om een andere wagen vragen, of uitzoeken en als het helemaal niet gaat neem je een upgrade, er is altijd wel een oplossing.
No worries and have fun.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1184 Weergaves
-
Laatste bericht door blijebijtjes
-