Delta vlucht al 2x gewijzigd

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
Nati
Amerikakenner
Berichten: 1109
Lid geworden op: 24 mei 2005, 16:40
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: aan de Nederlandse /Belgische grens

Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Nati »

Wij hebben onze tickets voor oktober naar Miami met Delta in december geboekt bij Connections en onze originele vlucht ging van Brussel over JFK met aankomst in Miami 19.30u. In februari kregen wij bericht dat onze vlucht gewijzigd zou worden en dat we pas rond 21.30u zouden aankomen. Hiermee waren wij niet akkoord en in overleg, en veel over en weer getelefoneer, met Connections werd de vlucht uiteindelijk gewijzigd met een tussenstop in Atlanta ipv JFK en ook aankomst 19.30u in Miami. Wij blij dus .
Vandaag kregen we echter weer een mailtje met de melding van weer een wijziging in de heenvlucht, weer via JFK en met aankomst 21.30u in Miami. Weer gebeld met Connections en zij wisten ons te vertellen dat Delta niet meer alle dagen naar Atlanta vliegt maar om de 2 dagen en de dag die wij vertrekken is er dus geen vlucht meer. Hun voorstel was nu een vlucht vanuit Brussel naar Amsterdam ,via Atlanta en dan naar Miami met aankomsttijd 19.30u wat we dan ook aangenomen hebben.
Wij hebben al verschillende malen naar Amerika gevlogen maar nog nooit met Delta en hebben nog nooit zoveel wijzigingen meegemaakt.
Nu is telkens de wijziging netjes opgelost maar zou dit nu aan Delta kunnen liggen of eerder aan Connections?
Heeft er nog iemand zulke ervaringen?
annet2009
Amerikakenner
Berichten: 805
Lid geworden op: 06 mei 2009, 21:14
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door annet2009 »

Ik heb geen ervaring met Connections, wel met Delta. En daar valt geen peil op te trekken qua vluchtwijzigingen.
Twee jaar geleden hadden wij minstens 10 wijzigingen, sommige klein, sommige groot, ze bleven aan de gang.
Ook overstapplaats gewijzigd om deze reden en dan volgden erna nog meerdere wijzigingen.
En dit jaar, weer Delta, tot nu toe 1 minieme wijziging.
Ik wens geen deel uit te maken van een forum waar tips hoe voorwaarden en regels te omzeilen en de boel te belazeren blijkbaar gewoon toegestaan zijn, dus mij zien jullie hier niet meer.
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door sachasenne »

Geen ervaring met delta. Wel met united en daar is het precies altyd zo. Ik vermoed datt het niet aan connections ligt, wel aan de maztschappijen zelf.
Groetjes,
Carine
Jerre
Amerikakenner
Berichten: 516
Lid geworden op: 20 nov 2008, 00:01
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Jerre »

ook twee vlucht wijzigingen gehad met delta. vlucht van ATL naar DEN was met 15min vertraagd en onze vlucht van LAS naar ATL vertrekt ook een kwartiertje vroeger als oorspronkelijk geboekt
2009 :: LA - SF
2011 :: NY - MIA
2014 :: DENV - LV
2015 :: LV - LV
2019 :: MIA - MIA
Blogs :: http://exploringusa2015.wordpress.com
Rachel43
Amerika-ontdekker
Berichten: 35
Lid geworden op: 19 jun 2014, 21:55
Aantal x V.S. bezocht: 2
Locatie: Nijmegen

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Rachel43 »

Wij hebben twee jaar geleden via Connections de vlucht naar San Francisco bij American Airlines geboekt en dat werd ook steeds maar gewijzigd. Wij zijn toen niet erg netjes behandeld bij Connections dus wij boeken nooit meer via hun maar ik denk dat hun niet veel kunnen doen aan de wijzigingen, dat dat echt van de vliegtuigmaatschappijen afkomt.

Groetjes,
Rachel
Heimwee naar Amerika !
2012 Zuidwest Amerika
2014 Noordoost Amerika
volgende keer naar Zuidoost, zo snel mogelijk graag ;-)
iertje007
Amerikakenner
Berichten: 410
Lid geworden op: 18 jan 2012, 09:39

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door iertje007 »

Wij hebben dit jaar ook veel wijzigingen met Delta. Heel irritant, want we vliegen heen met 3 volwassenen en 5 kinderen, en de groep wordt steeds uit elkaar gezet, wat natuurlijk niet handig is met al die kids. Ik heb het al 4x weer gewijzigd, maar steeds zijn we toch weer anders ingedeeld. We schijnen steeds een ander type vliegtuig te krijgen, volgens Delta. De vluchttijden schelen steeds maar enkele minuten, maar de stoelindeling is dus steeds weer anders.
Onze Amerika-reizen:
Florida dec-jan 2011
zuidwest USA 2012
zuidwest USA 2013
USA 2014: denver-LA
Mei 2016: Florida
Zomer 2016: Denver-Denver
Zomer 2018: Noordwest USA en Canada

Volg ons op:
https://www.polarsteps.com/iertje007
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1518
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door pumi1000 »

Dit jaar maar 1 kleine wijziging gehad van 5 minuten bij Delta. Vorig jaar niets. Bij United ook wel een paar keer een wijziging gehad, maar niet spraakmakend. Ligt aan de maatschappijen zelf en soms veranderd er een vliegtuig met daarmee ook de stoelindeling. Nu blijven onze stoelen al zeker een half jaar hetzelfde. Gewoon vaak inloggen om het te checken, want je doet er niets aan helaas.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Njit »

Vluchtwijzigingen heb je overal. Ze zijn verplicht om je van A naar B te brengen. Maar hoe ze dat doen staat niet compleet vast. Zeker als je lang van te voren boekt kun je veel wijzigingen zien. Je bent overigens niet altijd verplicht om die te accepteren. Maar ja, zie maar een ander ticket te krijgen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Gebruikersavatar
lyan
Amerikakenner
Berichten: 1238
Lid geworden op: 16 sep 2010, 20:51
Partner van: laguna62
Aantal x V.S. bezocht: 26
Locatie: groningen
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door lyan »

Wij hadden ook lang geleden geboekt en hebben in totaal 10 vluchtwijzigingen gehad, die we vlak voor vertrek weer hebben kunnen wijzigen naar ongeveer de in eerste instantie geboekte reis. We vlogen met United en Brussels Airlines, geboekt bij Expedia. Alleen via United konden we steeds weer aanpassen, Expedia kon er niets aan doen zeiden ze. Ook bij Brussels Airlines bereikten we niet veel.
Het was niet de eerste keer dat we vluchtwijzigingen hadden, maar deze keer waren het er wel meer dan anders.
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1914
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Frasi »

Ik krijg de indruk dat Amerikaanse maatschappijen grossieren in vluchtwijzigingen. Delta in ieder geval wel.
Twee jaar geleden twee wijzigingen gehad.
Tijdens mijn komende vakantie (aug-sept) heb ik een binnenlandse vlucht en ook daar afgelopen week de tweede wijziging.
Oorspronkelijk vertrek om 12:30u, toen werd het 08:35u en nu staat de stand op 06:10u. Dus ruim 6.5 uur vroeger. Daar gaat m'n nachtrust. Ik moet nog 80 mijl rijden naar het vliegveld en moet de huurauto buiten openingsuren terugbrengen (Alamo heeft geen 24/7 service op ABQ).
Veel beroerder kan het niet worden, maar ik houd m'n hart vast. Heb intussen Delta wel om wat compensatie gevraag; upgrade naar BC of lounge toegang. Nog geen antwoord....
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
kalaman
Amerika-expert
Berichten: 5546
Lid geworden op: 29 nov 2011, 19:47
Aantal x V.S. bezocht: 24
Locatie: West-Vlaanderen
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door kalaman »

we vertrekken maandag as, met Delta, naar Seattle en tot nog toe nog geen vluchtwijzigingen gehad, dit in tegenstelling tot vorige jaren toen er telkens veranderingen waren. Overigens niet enkel met Delta, maar ook met United. Werd telkens netjes afgehandeld door Connections waardoor we iedere keer veel betere vluchturen hadden dan oorspronkelijk.
sharon-vb
Amerikafan
Berichten: 300
Lid geworden op: 21 mar 2011, 22:56
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Breda

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door sharon-vb »

Wij vliegen dit jaar met Delta en ik weet niet wat mij overkomt qua wijzigingen.
Ik heb er al minstens vijf gehad. Overigens moet ik zeggen dat ik soms niet eens zie wat er gewijzigd is. Uiteindelijk vertrekken we 1 minuut vroeger richting Nederland...
Ik vind het wel erg vervelend en log dus ook iedere keer weer in op hun site, om te kijken of we nog steeds dezelfde stoelen hebben.
Gebruikersavatar
Annie
Amerika-expert
Berichten: 4594
Lid geworden op: 07 apr 2007, 22:54
Partner van: Rob
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Biggekerke
Contacteer:

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Annie »

Wij hadden dit jaar bij Budget Air geboekt en kregen ook een paar wijzigingen, een telefoontje naar United leerde ons dat niet United de vluchttijden veranderde maar Budget Air.
We werden door United weer terug gezet op onze oorspronkelijke vlucht.
Misschien er een telefoontje aan wagen.
Gebruikersavatar
Roosuithoorn
Amerikafan
Berichten: 336
Lid geworden op: 04 aug 2012, 16:01
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Roosuithoorn »

Wanneer je vroeg boekt is het eerder een uitzondering wanneer er geen wijzigingen zijn. Tot nu toe hebben we altijd mazzel gehad met de wijzigingen. Ik hou de vluchten altijd goed in de gaten en als de wijzigingen mij niet bevallen hang ik meteen aan de telefoon. Dat heeft bij de KLM en United er al een paar keer in geresulteerd dat ik een rechtstreekse vlucht kreeg aangeboden ipv één met een overstap.
2013:Deep South,2014:van DC naar Orlando,2015:van Denver naar SF, 2016/2017: Florida maart,2018: Oregon, 2019 New England.2022:Zuid Californië.2022:rondje Denver met Yellowstone.2023: Deep South. Link naar blogs: https://mijnamerikablogs.jimdofree.com/
Gebruikersavatar
lsl
Amerikakenner
Berichten: 1210
Lid geworden op: 03 aug 2008, 10:24
Aantal x V.S. bezocht: 12
Locatie: België

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door lsl »

Ook wij hebben een vluchtwijziging van Delta: de aansluitende vlucht Minneapolis-Phoenix die we zouden nemen is geschrapt zodat we 2,5u later zouden toekomen.
Zelf naar een alternatief gezocht en dan naar KLM gebeld.
ZEER goed geholpen, de reservering is aangepast: in plaats van Antwerpen-Amsterdam-Minneapolis-Phoenix is het nu Brussel-Atlanta-Phoenix, wat ervoor zorgt dat we zelfs 1,5u vroeger toekomen dan oorspronkelijk geboekt.
Een "like" voor de KLM klantenservice!

Luc
1987 NY-Florida; 1989 CA-Hawai; 2008 WA DC-Florida; 2009 NY-CA-NV-UT-AZ; 2010 NV-AZ-UT-WY-MT;
2011 CO-UT-AZ-NV; 2012 CO-UT-AZ-NV-CA; 2013 WA-Canada-NV; 2014 CO-UT-AZ-NV; 2015 AZ-UT-CO-NM;
2016 CA-NV-UT-AZ; 2017 CO-UT-AZ
Gebruikersavatar
Nati
Amerikakenner
Berichten: 1109
Lid geworden op: 24 mei 2005, 16:40
Aantal x V.S. bezocht: 9
Locatie: aan de Nederlandse /Belgische grens

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Nati »

pumi1000 schreef:....... en soms veranderd er een vliegtuig met daarmee ook de stoelindeling. Nu blijven onze stoelen al zeker een half jaar hetzelfde. Gewoon vaak inloggen om het te checken, want je doet er niets aan helaas.
Dat is ook een vervelend punt. Wij hebben een upgrade genomen naar economy comfort en hadden op de oorspronkelijke vlucht mooie plaatsen met 2 apart aan de raamkant en nu moesten we nemen wat er nog over was omdat er niet veel keuze meer was.

En als ik al de reacties lees is verandering van vlucht(tijden) spijtig genoeg schering en inslag en dan hebben wij de vorige keren waarschijnlijk gewoon geluk gehad.
Pepito
Amerikakenner
Berichten: 565
Lid geworden op: 30 nov 2007, 10:14
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Pepito »

De laatste 10 jaar heb ik niet met Delta gevlogen, maar dit jaar met de Kerst gaan we wel met Delta, met een krappe (1:20) overstap in Seattle. Ik ben benieuwd wat dat wordt. Want als ik dit topic lees en terugdenk aan vluchtwijzigingen, heb ik daar eigenlijk nooit last van gehad, behalve 10 jaar geleden met, inderdaad Delta...
Op naar de twaalfde keer, het blijft leuk! Familiebezoek met Kerst en de jaarwisseling in LA
Dommel
Amerikakenner
Berichten: 494
Lid geworden op: 26 nov 2008, 19:00
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Valkenswaard

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Dommel »

Wij hadden via KLM.be geboekt (was weer eens goedkoper dan KLM.nl) en de vlucht werd uitgevoerd door DELTA.
KLM heeft ons één keer een wijziging doorgegeven en dat ging om 5 minuten. Ze zeiden er wel bij dat er vaak wijzigingen zijn bij DELTA.

Els
Stateslovers
Amerika-ontdekker
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 mei 2011, 22:52
Aantal x V.S. bezocht: 44
Locatie: Den Haag

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door Stateslovers »

Delta wijzigt om de haverklap en deelt hierover niets mee aan haar klanten.
Ik reis gemiddeld twee keer per jaar van AMS naar de VS met Delta en elke keer is er weer een verrassing. Een andere vertrektijd, een andere overstaphaven of een ander vliegtuigtype waardoor de vantevoren gereserveerde stoelen opeens minder aantrekkelijk zijn in een vliegtuig met een compleet andere indeling. Heb hierover al eens beklag gedaan bij Delta na een teleurstellende ervaring en heb hiervoor keurig compensatie gekregen.
Ook ik houd de site goed in de gaten in de weken voorafgaand aan een reis om zo nog enige invloed te hebben. Dat werkt eerlijk gezegd wel op mijn zenuwen.
alle 50 staten bezocht!
Gebruikersavatar
flensje
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 19 jun 2014, 21:58
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Delta vlucht al 2x gewijzigd

Bericht door flensje »

Bij ons is er ook al twee keer een zichtbare wijziging doorgevoerd, beide keren wel in ons voordeel. Wij vliegen met United.

Ach, je weet dat het kan gebeuren als je zover vooruit boekt. Zolang ik er maar komt, en mijn andere geplande dingen niet in gevaar komen, dan vind ik het niet erg :D
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer