Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Vanaf wanneer interessant om vliegtickets te boeken?
Vanaf wanneer interessant om vliegtickets te boeken?
Hoi allen.
Weet iemand wanneer het interessant wordt om eens te gaan boeken naar USA.
Ik vertrek eind April naar New York, en ga dan via Orlando, Miami, Las Vegas, San Fransisco, en Los Angeles weer naar huis.
Maar hou nu al een paar maanden de tickets in de gaten, die allemaal rond de 2000 euro zijn!
Dan heb ik het over een enkeltje naar New York. Multi-City kan ik nog niet invoeren omdat ik pas in Juni terug kom. Zover lopen de planningen van hotels en ticketcenters niet.
Iemand die dus weet wanneer de prijzen wat schappelijker worden en boekbaarder?
Mvg,
Anton
Weet iemand wanneer het interessant wordt om eens te gaan boeken naar USA.
Ik vertrek eind April naar New York, en ga dan via Orlando, Miami, Las Vegas, San Fransisco, en Los Angeles weer naar huis.
Maar hou nu al een paar maanden de tickets in de gaten, die allemaal rond de 2000 euro zijn!
Dan heb ik het over een enkeltje naar New York. Multi-City kan ik nog niet invoeren omdat ik pas in Juni terug kom. Zover lopen de planningen van hotels en ticketcenters niet.
Iemand die dus weet wanneer de prijzen wat schappelijker worden en boekbaarder?
Mvg,
Anton
- Aricon
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 40
Re: Vanaf wanneer interessant om vliegtickets te boeken?
Tís raar maar waar, een enkeltje is vaak duurder dan een retour of multicity.
Je kunt dus beter even wachten tot je een multicity kunt boeken, oftewel tot de datums in juni beschikbaar komen.
Je kunt dus beter even wachten tot je een multicity kunt boeken, oftewel tot de datums in juni beschikbaar komen.
Het wordt flink rekenen wat voordeliger is. Of al die reizen in 1 keer doen of alleen heen- en terugreis en daarnaast vliegtickets los boeken bij budget airlines. Je gaat pas in april volgend jaar dus je hebt ruim de tijd om een mooie deal te vinden!
-
michelvd
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Eigenlijk moet je meer kijken wanneer jij het een bedrag vindt dat acceptabel is. De prijs van een ticket kan altijd duurder worden en ook goedkoper worden, niemand weet wanneer en hoe hoog/laag dat zal zijn.
In het algemeen kan je ticket dacht ik boeken een klein jaar na je retourvlucht. De een wil graag vroeg boeken omdat het dan laag zou zijn, wat volgens mij in het algemeen gemiddeld ook wel redelijk klopt. De ander vindt een prachtig aanbod last-minute, alleen heb je dan niet altijd meer de meest gunstige vliegtijden.
Kijk vooral naar een aanbod waar je zelf tevreden mee bent.
Multi-city is over het algemeen ruim goedkoper dan een enkeltje of retourvlucht en binnenlandse vluchten apart.
In het algemeen kan je ticket dacht ik boeken een klein jaar na je retourvlucht. De een wil graag vroeg boeken omdat het dan laag zou zijn, wat volgens mij in het algemeen gemiddeld ook wel redelijk klopt. De ander vindt een prachtig aanbod last-minute, alleen heb je dan niet altijd meer de meest gunstige vliegtijden.
Kijk vooral naar een aanbod waar je zelf tevreden mee bent.
Multi-city is over het algemeen ruim goedkoper dan een enkeltje of retourvlucht en binnenlandse vluchten apart.
Het gaat echt nog wel goedkoper worden dan 2000, dat retourtje new york! 
Een enkeltje Amsterdam - New york is inderdaad duur, maar binnenlandse enkele vluchten vallen dan wel weer mee, dus je zult even goed naar de mogelijkheden moeten kijken.
Als referentie, wij gaan eind augustus naar New York, en vliegen na een paar dagen door na Los Angeles, en drie weken later weer terug naar Amsterdam. Wij hebben dit als multi city geboekt, waarbij we €750 hebben betaald. Dit vonden wij zelf wel een goede deal, maar het kan nog iets goedkoper als we een retourtje AMS - NY en een retourtje NY - LA hadden geboekt. We konden dan echter niet met dezelfde maatschappij van LA naar NY en dan naar AMS vliegen, dus dan moet je voor de zekerheid een lange overstaptijd aanhouden, dat vonden we het de besparing niet waard. Wij hebben geboekt in mei, zo'n 3 maanden vantevoren dus.
Hou ticketspy.nl in de gaten, daar vind je soms leuke deals, soms wel een beetje puzzelen maar dat kan voor jullie misschien handig en gunstig zijn. De werelddeal weken van KLM zijn meestal in september en januari (correct me if I'm wrong), ook de moeite waard om rekening mee te houden!
Een enkeltje Amsterdam - New york is inderdaad duur, maar binnenlandse enkele vluchten vallen dan wel weer mee, dus je zult even goed naar de mogelijkheden moeten kijken.
Als referentie, wij gaan eind augustus naar New York, en vliegen na een paar dagen door na Los Angeles, en drie weken later weer terug naar Amsterdam. Wij hebben dit als multi city geboekt, waarbij we €750 hebben betaald. Dit vonden wij zelf wel een goede deal, maar het kan nog iets goedkoper als we een retourtje AMS - NY en een retourtje NY - LA hadden geboekt. We konden dan echter niet met dezelfde maatschappij van LA naar NY en dan naar AMS vliegen, dus dan moet je voor de zekerheid een lange overstaptijd aanhouden, dat vonden we het de besparing niet waard. Wij hebben geboekt in mei, zo'n 3 maanden vantevoren dus.
Hou ticketspy.nl in de gaten, daar vind je soms leuke deals, soms wel een beetje puzzelen maar dat kan voor jullie misschien handig en gunstig zijn. De werelddeal weken van KLM zijn meestal in september en januari (correct me if I'm wrong), ook de moeite waard om rekening mee te houden!
- Ruud2004
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Maak een account aan op Kayak.com en zet een "alert" op jouw bestemmingen, dan krijg je wekelijks (of dagelijks) een update!
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
Ik heb vorige week geboekt, heen naar Las vegas in april dan in mei van Vegas naae NY en vanaf NY naar amsterdam en ik heb 900 euro betaald en enkel omdat ik met KLM wilde. Dus ik denk dat als je nog even wacht je voor,veel,minder dan 2000 een ticket moet kunnen krijgen.
09: NYC
13: Cross Country
15: Zuidwesten + NY
15: Music-cities
17: Westen
19: NY, New Orleans en Florida
22: Zuidwesten
24: Boston
Mijn blog en reisverslagen <2019http://kathregina.wordpress.com
=>2019https://www.polarsteps.com/KathleenRegina
13: Cross Country
15: Zuidwesten + NY
15: Music-cities
17: Westen
19: NY, New Orleans en Florida
22: Zuidwesten
24: Boston
Mijn blog en reisverslagen <2019http://kathregina.wordpress.com
=>2019https://www.polarsteps.com/KathleenRegina
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
en je ziet vanzelf op Kayak tot hoever je vooruit kunt kijken. Meestal een jaar...Ruud2004 schreef:Maak een account aan op Kayak.com en zet een "alert" op jouw bestemmingen, dan krijg je wekelijks (of dagelijks) een update!
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Kijk hier kan ik wat mee!
Dank allen!
Dank allen!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 1567 Weergaves
-