Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Overstap JFK 1u tijd (zelfde terminal)
Overstap JFK 1u tijd (zelfde terminal)
We kregen vandaag via email bericht van het reisbureau ivm gewijzigde vluchturen.
Op onze terugreis vliegen we van Miami naar Brussel met overstap in New York (JFK). Oorspronkelijk hadden we ruim 1,5u tijd voor de overstap op JFK, wat ons best al wel krap leek.
Met de gewijzigde vluchturen hebben we nog amper 1u overstaptijd. Vlucht uit Miami komt toe in terminal 4 en vertrek naar Brussel is in dezelfde terminal.
Is dit nog wel haalbaar? We reizen met 2 volwassenen en 3 kinderen (en bijhorende bagage).
Mijn eigen ervaring met luchthavens in New York dateert van de jaren '90, niet meer relevant dus.
Op onze terugreis vliegen we van Miami naar Brussel met overstap in New York (JFK). Oorspronkelijk hadden we ruim 1,5u tijd voor de overstap op JFK, wat ons best al wel krap leek.
Met de gewijzigde vluchturen hebben we nog amper 1u overstaptijd. Vlucht uit Miami komt toe in terminal 4 en vertrek naar Brussel is in dezelfde terminal.
Is dit nog wel haalbaar? We reizen met 2 volwassenen en 3 kinderen (en bijhorende bagage).
Mijn eigen ervaring met luchthavens in New York dateert van de jaren '90, niet meer relevant dus.
Re: Overstap JFK 1u tijd (zelfde terminal)
Zonder vertraging moet dat lukken. En anders personeel waarschuwen. Eventueel worden jullie op een andere vlucht gezet.
Ja, we zullen op één of andere manier wel teruggeraken en misschien best het personeel al inlichten bij vertrek in Miami.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Zonder vertraging is het idd hooguit 10 minuten. Dus normaal gesproken zou je goed moeten zitten.
Bedankt!
Hopelijk lukt het even snel voor onze bagage.
Hopelijk lukt het even snel voor onze bagage.
- pumi1000
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
Het was weliswaar een overstap in Atlanta de laatste keer, maar daar hadden wij ook maar 45 minuten overstaptijd en nog ruimschoots gehaald, terwijl je op Atlanta nog met de shuttle mee moet. Zelfs de koffers hebben het gehaald.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
Als het voor die bagage niet lukt wordt de vuile was achteraf naar huis gebracht door een koerier dus geen zorgen over maken 
Anders kun je altijd even bellen met de vluchtmaatschappij. Ik maakte me ook zorgen om een korte overstaptijd en toen heeft delta ons op een andere vlucht gezet 
Nederland, België, Duitsland, Frankrijk, Zwitserland, Italië, Spanje, Griekenland, UK, US(Pa, Fl, Ny, Nj, MD, Hawaii), Bonaire, Turkije, Portugal
-
Freak187
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Ik heb een beetje dezelfde vraag.
Heb een vlucht van Cininnati via Newark naar Amsterdam. Heb een 2 uur overstap op Newark. Als ik Wikipedia moet geloven, zit Delta in terminal B. Dus ik hoef niet van terminal te switchen.
Weet iemand ook hoe dat gaat verder met security? Als ik eenmaal ben ingechecked op Cincinnati, moet ik dan ook nog door een security-line op Newark?
Heb een vlucht van Cininnati via Newark naar Amsterdam. Heb een 2 uur overstap op Newark. Als ik Wikipedia moet geloven, zit Delta in terminal B. Dus ik hoef niet van terminal te switchen.
Weet iemand ook hoe dat gaat verder met security? Als ik eenmaal ben ingechecked op Cincinnati, moet ik dan ook nog door een security-line op Newark?
Op JFK hebben we nergens security gezien. Gewoon uit het vliegtuig, wandeling van de ene gate naar de andere in dezelfde terminal en weer op het vliegtuig.
Het uurtje dat we hadden was ruim voldoende.
Maar eigenlijk stelde de hele security/douane procedure niet veel voor in Miami (onze luchthaven van vertrek naar NY JFK). Niet te vergelijken met het binnenkomen van de VS.
Het uurtje dat we hadden was ruim voldoende.
Maar eigenlijk stelde de hele security/douane procedure niet veel voor in Miami (onze luchthaven van vertrek naar NY JFK). Niet te vergelijken met het binnenkomen van de VS.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht