Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
sneeuwstorm utah, wyoming, colorado
-
LindaH
- Amerikafan
- Partner van: RemcoUSA
- Aantal x V.S. bezocht: 2
sneeuwstorm utah, wyoming, colorado
Misschien hebben jullie het al gelezen of gezien maar in de bovenstaande staten is er een sneeuwstorm gaande.
Vanaf gisternacht sneeuwt het en het is koudddd!
Wij zijn vandaag van Vernal Utah naar Rock Springs Wyoming gereden met Max 25 mijl per uur en een temperstuur van -2. de wegen waren helemaal volgesneeuwd, het stormde zo hard dat ze het niet bij konden houden met schoonhouden.
Voor degene die deze route ook willen rijden houd er rekening mee dat er zeker 25 cm sneeuw ligt en de I191 naar Rock Springs (deels) is afgesloten waardoor je moet omrijden.
Wij hopen op beter weer! De voorspelling voor morgen is zo'n 7 graden!
Vanaf gisternacht sneeuwt het en het is koudddd!
Wij zijn vandaag van Vernal Utah naar Rock Springs Wyoming gereden met Max 25 mijl per uur en een temperstuur van -2. de wegen waren helemaal volgesneeuwd, het stormde zo hard dat ze het niet bij konden houden met schoonhouden.
Voor degene die deze route ook willen rijden houd er rekening mee dat er zeker 25 cm sneeuw ligt en de I191 naar Rock Springs (deels) is afgesloten waardoor je moet omrijden.
Wij hopen op beter weer! De voorspelling voor morgen is zo'n 7 graden!
Maak vooral veel werk van je vrije tijd.
Re: sneeuwstorm utah, wyoming, colorado
Wij waren dit weekend in Moab, en mijn schoonzus is richting Colorado gereden via I-70. Verder dan Avon is ze niet gekomen vanwege de sneeuw, maar gelukkig heeft ze (na lang wachten) nog een hotelkamer kunnen krijgen. Ik ben benieuwd of ze morgen verder komt.
Wij zijn naar huis (in SLC) gereden, we hebben hele zware regenbuien gehad en een paar sneeuwvlokjes, maar gelukkig geen hevige sneeuw in die richting. Dicht bij huis zagen we idd een aankondiging dat I-80 bij Rock Springs afgesloten was.
Ik heb wel de verwarming in huis weer even aangezet, en dat in mei. Maar volgend weekend wordt weer een temperatuur van 28 graden voorspeld!
Wij zijn naar huis (in SLC) gereden, we hebben hele zware regenbuien gehad en een paar sneeuwvlokjes, maar gelukkig geen hevige sneeuw in die richting. Dicht bij huis zagen we idd een aankondiging dat I-80 bij Rock Springs afgesloten was.
Ik heb wel de verwarming in huis weer even aangezet, en dat in mei. Maar volgend weekend wordt weer een temperatuur van 28 graden voorspeld!
Emigratietraject doorlopen via K-1. Naturalisatie na 20 jaar groene kaart. Dubbele nationaliteit.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Na het koudefront is nu een warmtefront op komst. Tegen vrijdag overschrijdt men in het zuidwesten de 100°F kaap.
Laatst gewijzigd door Marcopstal op 12 mei 2014, 12:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
Texas: 97/08
Florida: 98/24
Noordoosten: 01/03/04/09/12/13/15/17/18/20
Midwesten: 02
South: 07/11
- kalaman
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 24
- Contacteer:
Gisteren op de website van Canyonlands :
Spring is definitely in the air! We've received almost 2 inches of rain in the last 24 hours--close to one fourth of our annual rainfall--with more in the forecast. The plants are soaking up as much as they can, but many of our unpaved roads are impassable or closed. Get updated information at http://www.nps.gov/cany/planyourvisit/roadstatus.htm (sc, photo by Ranger Kathryn)
- jojostravelusa
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Dat lijkt me best warm 1000 FMarcopstal schreef:Na het koudefront is nu een warmtefront op komst. Tegen vrijdag overschrijdt men in het zuidwesten de 1000°F kaap.
-
Marcopstal
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Blijkbaar een nulletje teveel getypt 
Zuidwesten: 95/96/96/97/98/99/05/06/10/14/15/16/19/20/22/23
-
LindaH
- Amerikafan
Dat klinkt goed 100F
Vandaag zullen we nog wel even door de sneeuw moeten want volgens het lokale weerbericht sneeuwt het vandaag ook nog in Casper waar we heen gaan ...
Vandaag zullen we nog wel even door de sneeuw moeten want volgens het lokale weerbericht sneeuwt het vandaag ook nog in Casper waar we heen gaan ...
-
Edne
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Nou, eerlijk is eerlijk, ik baalde ook wel een beetje! Gisteren vertrokken uit Colorado (richting New Mexico) en héél slecht weer gehad. Veel natte sneeuw, maar ook icy roads. Geslapen in Farmington en nu in Monticello. Het is hier nu 6 graden (6!!!!!) en het sneeuwde vandaag. Niets noemenswaardig, maar wel sneeuw. En het bericht over Canyonlands, ik baal dus als een stekker, want morgen en overmorgen staat Canyonlands op de planning.... En het is moeilijk om te ruilen, want zitten nogal vast aan Moab vanwege het feit dat alle betaalbare hotels / motels allemaal volgeboekt zijn volgende week.... Eind van deze week hebben we een huurjeep gereserveerd, om onder andere de Shafertrail te gaan rijden, maar ik zie het somber in.... 
2010: Florida
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
2012: Zuidwesten
2013: Las Vegas
2014: Utah & Colorado
2015: Gepland: van New York naar Miami
-
LindaH
- Amerikafan
Wij hebben de hele ochtend nog vast gezeten in rock Springs. De I80 was volledig afgesloten en dat zou de hele dag nog duren. We hadden al een nieuw hotel geboekt en besloten om dan de volgende de dag in 1 keer naar Rapid City te rijden ipv met een tussenstop in casper.
Na de lunch toch nog maar even gekeken op de website van wyoming betreft het weer en de wegen en warempel hij was open
! Dus om half 2 alsnog vertrokken. De wegen waren prima, wel wat dichte sneeuwbuien gehad maar we hebben het gered hahaha.
@Edne ik hoop voor je dat het snel weer droog en begaanbaar is! Vooralsnog ziet het eruit alsof het ergste achter de rug is al zit ik wel echt te wachten op die +20℃!
Na de lunch toch nog maar even gekeken op de website van wyoming betreft het weer en de wegen en warempel hij was open
@Edne ik hoop voor je dat het snel weer droog en begaanbaar is! Vooralsnog ziet het eruit alsof het ergste achter de rug is al zit ik wel echt te wachten op die +20℃!
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Typisch geval van spring time in the Rockies; ik waarschuw mensen er wel voor als ze voor eind Mei hiernaartoe reizen. Wij hadden ook redelijk wat sneeuw zoals je op onze site kunt zien. Maar tegen het eind van de week warmt het alweer op en komend weekend is het weer boven de 25C.
Wij hadden hier ook een aantal inches op Zondag... maar het viel allemaal wel mee.
Loek, herinner je jezelf nog vorig jaar, begin mei... toen was het echt veel erger, met 30" sneeuw hier in FoCo.
Loek, herinner je jezelf nog vorig jaar, begin mei... toen was het echt veel erger, met 30" sneeuw hier in FoCo.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht