Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Heeft iemand ervaring met de E 27 Cruise America?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
jojostravelusa
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 15
Contacteer:

Heeft iemand ervaring met de E 27 Cruise America?

Bericht door jojostravelusa »

Heeft iemand ervaringen met de E 27 van Cruise America? Dit is de opvolger van de C 27. We hebben gelezen dat er maar 2 kookpitten in zitten en alleen een magnetron en geen oven. Lijkt ons een beetje zielig voor het formaat camper, maar goed. De laatste keer hadden we een C 25 van Cruise en besloten om nooit meer bij Cruise te boeken, maar omdat ze prijstechnisch gezien toch wel interessant zijn, zijn we toch weer overstag gegaan. We begrijpen dat de E 27 maximaal 4 jaar in gebruik is. We halen hem overigens in San Francisco op (20/6) en leveren hem in Las Vegas weer in. We hopen een nieuwer model te krijgen dan de vorige keer, dat was echt een rammelbak. Omdat het dan nog geen super hoogseizoen is hebben we hoop. De tijd zal het leren.
We hebben trouwens de vorige keer een prima vakantie gehad. Hij rammelde en piepte wel enorm, maar alles deed het, op de cruise control een paar dagen voor het einde na. Dat hebben we maar zo gelaten.
http://jojostravelblogamerica.blogspot.nl
Pivo
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Heeft iemand ervaring met de E 27 Cruise America?

Bericht door Pivo »

Wij gaan komende zomer van LV naar SF met een E27 dus ik ben ook erg benieuwd naar ervaringen :thumbup:
Gypsygirl1
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9
Contacteer:

Bericht door Gypsygirl1 »

Ziet er goed uit, hier zijn wat filmpjes, er zit genoeg van alles in hoor, ook een combi-magnetron! En een lekker groot bed achterin!
http://www.ustravel.nl/Amerika-reizen/C ... -Motorhome
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

Het is niet gegrandeerd dat je deze camper echt meekrijgt, voor je het weet krijg je het oud model mee van 4 jaar oud.
Gipsygirl heeft hele fijne ervaringen met CA, maar ik ben niet zo positief over deze verhuurder.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

Wat wij begrepen hebben is dat de E 27 de C 27 inderdaad 4 jaar geleden vervangen heeft. Als we pech hebben wordt het er dus een van 4 jaar oud. Maar ach, veel slechter dan die van de vorige keer kan het haast niet zijn (ik hoop niet dat dit de goden verzoeken is :angel4: ). Die rammelde en piepte aan alle kanten, kastjes en laden vlogen constant open, de koelkast ook een keer en die wilde op een gegeven moment niet meer automatisch van gas op stroom overschakelen en met een aantal zekeringen hadden we ook steeds ruzie. Toch hebben we een prima vakantie gehad. Toen wel gezegd dat we niet meer met Cruise zouden gaan, maar prijstechnisch zijn ze toch het interessantst. Bij hun geldt nl. de prijs op het moment van boeken die geldt voor de eerste dag voor de hele periode en niet alleen, zo zou het bij ons in elk geval uitvallen, voor de eerste week en daarna de hoogseizoensprijs. En omdat we een hoop dure excursies in gedachte hebben en bovendien (ik durf het bijna niet te zeggen :oops: ) een keer business class willen vliegen, toch maar Star RV laten varen. Daar hebben we eerst nl. heel lang naar gekeken. Misschien krijgen we wel spijt, maar dat weten we pas achteraf. We hebben 1x een hele nieuwe mee gehad (214 mijl gelopen), 1x een goede, maar met een hopeloos bed en dan die laatste, maar die had dan wel weer een goed bed en dat is ook wat waard. We zijn gewend te kamperen, dus een beetje avontuur is niet erg. Als het maar geen pech is die tijd kost om het op te lossen, want dat is zonde.

Maar begrijp ik nu goed dat er wel een combi-magnetron in zit? In het instructiefilmpje hebben ze het over een magnetron en in de engelse versie over een microwave-oven. De beelden tonen ook duidelijk een magnetron. In de C 25 hadden we wel een combi.
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Tsja, het kan met campers altijd alle kanten op. Wij hebben er een paar jaar zelf eentje gehad, en daar hebben we het eerste jaar ontzettend veel gedoe mee gehad. Toen dat allemaal opgelost was, hadden we er een heerlijke camper aan. Ik wil maar zeggen dat een nieuwe camper ook niet heilig is. Met huurcampers is er, naar mijn eigen ervaringen, altijd wel wat. Een lekkende waterleiding, een raampje dat niet dicht wil, een keukenlaatje dat steeds openvliegt, een tafel die zich niet goed meer laat borgen, knoppen van kastjes die losschieten, een accu die niet meer brandnieuw is, een sleutel die ineens muurvast zit, kapotte veiligheidsgordels; bij alle campers die wij bij diverse maatschappijen hebben gehuurd, was er altijd wel wat. Wij kopen in zo'n geval even een rol tape en een schroevendraaier en we lossen het op zijn janboerenfluitjes op.

Volgende week gaan we weer een (voor ons) nieuwe firma uitproberen: El Monte. Ik ben benieuwd, maar ik ben op alles voorbereid :-)
P.S. Rammelen doen ze allemaal. Ook de nieuwe :-)
yarrah
Amerika-expert

Bericht door yarrah »

dimona schreef:
Volgende week gaan we weer een (voor ons) nieuwe firma uitproberen: El Monte. Ik ben benieuwd, maar ik ben op alles voorbereid :-)
P.S. Rammelen doen ze allemaal. Ook de nieuwe :-)
Dat is niet onze ervaring met fraserway/four seasons in canada. Daar kregen we een camper mee van 3 jaar oud met 80.000 kilometer op de teller nog nooit zo'n stille camper meegekregen. We hadden verwacht een rammelbak te krijgen. Het kan dus wel.
Die van road bear was een drama!!!! :lol: wel lachen hoor.
Go T@bbing!!!!

Laatste reisverslag canada:
http://www.rwndbr.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

dimona schreef:Tsja, het kan met campers altijd alle kanten op. Wij hebben er een paar jaar zelf eentje gehad, en daar hebben we het eerste jaar ontzettend veel gedoe mee gehad. Toen dat allemaal opgelost was, hadden we er een heerlijke camper aan. Ik wil maar zeggen dat een nieuwe camper ook niet heilig is.

Wij hebben pas geleden deze nieuwe 32ft RV/Horse Trailer aan geschaft voor als we met de paarden weg gaan kamperen....heeft alles aan boord wat een RV Heeft.
aankomende maand gaan we voor de eerste keer op weg voor een 10 daagse trip in de BlueRidge....hoop dat alles goed gaat. :)

Afbeelding
dimona
Amerika-expert

Bericht door dimona »

Color01: ik zou erg gewoon eens een proefovernachtinkje mee doen, om te kijken of alles naar behoren functioneert. Als je gelijk voor 10 dagen weggaat, is het meteen een probleem als er iets essentieels hapert.
Brandjes
Amerikafan

Bericht door Brandjes »

Wij hebben afgelopen zomer deze camoer meegehad van Las Vegas naar San Francisco. Is ons heel goed bevallen, en dan vooral het grote cabover bed. Daar konden 2 kinderen slapen, ieder met het hoofd aan een kant. Onze oudste paste nl met zijn 160cm niet op het bed van de tafel. Dat caboverbed heeft een bolling, waardoor er meer ruimte was en ook minder heet 's nachts.

Jammer is wel de plek achter de bijrijder, dan zit je niet lekker en je kunt niet goed naar buiten kijken. Bovendien hadden we een issue met het afvalwater, als we bergaf reden, liep het afvalwater in de douchbak. De lichtjes op het panel leken het dus niet goed te doen, wij dachten dat hij nog lang niet vol zat.

Het feit dat we niet meer bij CA willen huren heeft niet te maken met deze camper, maar wel met het feit dat we 6 uur in LV hebben moeten wachten voordat we weg konden rijden!
Groetjes,
Annette

Living the life in Raleigh, NC
jojostravelusa
Amerika-expert
Contacteer:

Dan boft onze zoon, want die ligt lekker alleen daarboven. Wij halen hem in San Francisco op en leveren hem in Las Vegas in. Ik hoop dat dat wat vlotter gaat dan bij jullie, want dat is wel heel erg. Zit er trouwens een combi-magnetron in of alleen een gewone magnetron? Ik hoop ook dat bij ons de indicatielampjes het wel goed doen. We hebben al een keer met een klotsende douchebak over de camping gereden naar het dumpstation. Dat heb ik niet nog eens op het programma staan.
We proberen nog 1x Cruise America en als het niet bevalt gaan we een volgende keer echt over naar een ander.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer