Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

medereizigers juli dusseldorf - Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

medereizigers juli dusseldorf - Las Vegas

Bericht door hke »

September 2013 is Schellebel dit topic begonnen.
Goedkope vliegtickets juli 2014 Dusseldorf-Las Vegas - http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=50159

Wij hebben toen ook besloten om van deze actie gebruik te maken.
Het is de actie met de wat vreemde overstap in London.
Wij vliegen nl. van Dusseldorf - Heathrow en vervolgens moeten we op eigen vervoer van Heathrow naar Gatwick en vervolgens vliegen we van Gatwick naar LV.
we hebben een overstap van 3 uur en 40 min in London.

Ik vroeg me af of er nog andere forum gebruikers zijn die dezelfde reis geboekt hebben als ons.
Wij vliegen op za 12 jul met vluchtnr BA935. (vertrek 7.20 uur)

We moeten nog de overstap regelen in London.
Op het eerdere topic staat oa. deze url: http://www.british-airport-transfers.co.uk/.
Hebben andere forumgebruikers deze overstap nu al geboekt?

Ben benieuwd of er medereizigers zijn.
Laura&Edwin
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Re: medereizigers juli dusseldorf - Las Vegas

Bericht door Laura&Edwin »

Ja,

Wij hebben de transfer al geregeld. Vond ik wel prettig. De hele reis naar LV geregeld. Ik heb wel een avondvlucht naar Londen geboekt en een overnachting op Gatwick. Ik vond de overstaptijd aan de krappe kant; door de douane, bagage halen, taxi vinden, in de file naar een ander vliegveld en daar weer inchecken. Het schijnt te kunnen in die 3,5 uur, maar ik vond de overnachting op Gatwick wat relaxter. En met die overnachting erbij is de reis nog steeds een koopje :clap:
Onze vakantie in 2019 (Orlando)
Onze reis in 2018 (AZ - UT - NV - CA)
Onze reis in 2016 (AZ-NM-TX)
De blog van onze reis in 2014

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
Nieka
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 1

Bericht door Nieka »

Wij hebben een soortgelijke vlucht, andere datum (7 juli).
Wij moeten van Stansted naar Gatwick, ik heb al gekeken voor transport, ik weet al hoe ik het wil regelen en bij welke aanbieder maar de boeking zelf moet ik nog doen.
Ik ga er van uit dat dit nog tijd genoeg heeft, wil eerst paspoorten aanvragen en de ESTA in orde maken.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

wij hoeven alleen op terugvlucht van gatwick naar heathrow.
Heb naar verschillende taxi bedrijven gekekn maar kan vind van de meeste wel iets negatiefs (zoals no show) dus twijfel nog om toch met bus te gaan (national express) Voor 4 personen qua prijs wel net zo duur maar mischien toch betrouwbaarder.

Vooraf boeken is daarentegen weer wat vervelender omdat je een exacte tijd aan moet geven, maar ik denk dat ter plaatse boeken geen probleem op zal leveren
hke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door hke »

Nieka schreef: .... ik weet al hoe ik het wil regelen en bij welke aanbieder maar de boeking zelf moet ik nog doen.
Mag ik vragen via welke organisatie / website?
AvS67
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0

Bericht door AvS67 »

Wij hebben ook deze tickets gekocht
Wij zijn met 5 personen dus dat scheelde wel erg veel op de ticketprijzen. We hebben alleen een overnachting in Londen geregeld om de volgende dag naar Las Vegas te vliegen.
Ik vind de overstap tijd nogal krap.
Als je een beetje pech hebt zit je met file's in Londen.
Je hebt denk ik wel geluk dat het zaterdag is.

Wij vliegen trouwens zondag de 13e naar Londen en maandag de 14e naar Las Vegas.

Gr. Angelique
http://angeliquevanschaijk.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
AstridenRaoul
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door AstridenRaoul »

Wij hebben dezelfde vlucht en vertrekken 14-7 .
De transfer heb ik meteen geregeld via http://heathrow-gatwick-transfers.com/
Groetjes Astrid
Nieka
Amerikafan

Bericht door Nieka »

hke schreef:
Nieka schreef: .... ik weet al hoe ik het wil regelen en bij welke aanbieder maar de boeking zelf moet ik nog doen.
Mag ik vragen via welke organisatie / website?
http://www.airport-transport-london.com/
Laura&Edwin
Amerikakenner

In de draad die ook door TS is genoemd is dezelfde vraag gesteld. Ik had toen de volgende reactie gegeven:
Laura&Edwin schreef:Moest weer even kijken in ons roadbook. Het zijn er 5 en ik heb gekeken voor een transfer van Stansted naar Gatwick met 4 personen, 4 stuks bagage en handbagage en kwam op de volgende bedrijven, met de prijs in ponden erachter:
Ik ben wel benieuwd of jullie andere bedrijven vinden. Die je nu noemt ziet er ook erg aantrekkelijk uit. Zeker ook omdat ze ook nog in de aankomsthal staan met zo'n mooi bordje met je naam erop. :D

http://airportstaxitransfers.com/ (92 pond)
http://www.airportontimecars.co.uk/services.html (96 pond)
http://www.mottolines.com/quote-vehicle.html#chv (102 pond)
http://stanstedchauffeurs.com/booking.php (105 pond)
http://www.british-airport-transfers.co ... esults.php (105 pond)
Uiteindelijk voor Heathrow-Gatwick-Transfers gekozen, net als Astrid. Doorslag voor mij: ze wachten op je vlucht, wachten op je in de aankomsthal, niet al te duur en betalen aan de chauffeur. Dus bij niet verschijnen ben ik boos, maar ik ben niet mijn geld kwijt.

Als je droomt over een donut is dat een droom, geen donut. Als je droomt over reizen, dan reis je al
butterfly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door butterfly »

Ook wij hebben deze constuctie geboekt en net als AvS67 en Laura&Edwin met een overnachting op Londen Gatwick omdat wij het ook een gestress vonden met deze overstaptijden. Wij vliegen op 4 Juli 's avonds naar Londen en 5 Juli van Londen naar Las Vegas. (terug hebben wij ook weer een overnachting in Londen)
Wij dachten de transfer te doen met de Gatwick-Heathrow express ( dit is een bus) omdat mij dat een veilig gevoel geeft dat ik niet met een malafide bedrijf kan maken, en ineens onverwachte kosten achteraf heb. (ik moet het ook nog boeken. Parkeerplaats Dusseldorf heb ik wel al geboekt, hotels in Londen ook, alleen de transfer nog niet)
Nieka
Amerikafan

Bericht door Nieka »

Laura&Edwin schreef: Uiteindelijk voor Heathrow-Gatwick-Transfers gekozen, net als Astrid. Doorslag voor mij: ze wachten op je vlucht, wachten op je in de aankomsthal, niet al te duur en betalen aan de chauffeur. Dus bij niet verschijnen ben ik boos, maar ik ben niet mijn geld kwijt.
De meesten werken op deze manier. Alleen vind ik bij hun niet terug dat je je vulchtnummer kan doorgeven en dat ze zelf opvolgen of je vlucht vertraging heeft of juist vroeger zal landen, en hun chauffeur hiervan op de hoogte brengen zodat je dit zelf niet hoeft te doen.

Airport transport London belooft dit wel en daarom gaat mijn voorkeur naar hun.
Ik wil op het moment zelf zo weinig mogelijk stress. Natuurlijk, als ik nog een nacht op Gatwick zou blijven eerst, zou dit voor mij een heel verschil uitmaken (stress zou heel wat minder zijn, nu kunnen we het ons echt niet permitteren om nog een half uur achter een chauffeur te lopen zoeken)
Laura&Edwin
Amerikakenner

Hoi Nieka,

Ik heb net nog eens naar de bevestigingen gekeken (want ik weet niet meer precies wat ik allemaal waar heb ingevuld :blink: ), maar daar staan toch de vluchtnummers bij hoor! Ik moet die bij de boeking dus toch hebben opgegeven lijkt me. Maar je moet uiteraard boeken daar waar je je het prettigste bij voelt.

Nieka
Amerikafan

Bericht door Nieka »

Ben ik niet tegengekomen, maar het kan wel, ik heb gewoon maar even snel gekeken, geen reservatie gemaakt natuurlijk.
Ik zal alleen bij hun FAQ staan dat je zelf moet verwittigen bij vroegere of latere aankomst, vandaar mijn opmerking.
ONYX666
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door ONYX666 »

Uiteindelijk voor Heathrow-Gatwick-Transfers gekozen, net als Astrid. Doorslag voor mij: ze wachten op je vlucht, wachten op je in de aankomsthal, niet al te duur en betalen aan de chauffeur. Dus bij niet verschijnen ben ik boos, maar ik ben niet mijn geld kwijt.
Maar je moet dan wel ponden hebben om aan de chauffeur te betalen denk ik, of kun je dit met creditcard?
Laura&Edwin
Amerikakenner

Idd wel ponden meenemen.

Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer