Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

ticketprijs 865 euro okay?

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
angeliqueB
Amerika-ontdekker

ticketprijs 865 euro okay?

Bericht door angeliqueB »

Hi, ik heb even een vraagje: wij willen in april naar San Francisco vliegen, terug via Las Vegas.

Ik kom nu op een ticketprijs van € 865,-- per persoon.

Is dit een reële prijs of moet ik wachten tot het goedkoper kan? Ik ben qua data niet heel flexibel in verband met de schoolvakantie (18 april - 5 mei).
Draganta
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 0
Contacteer:

Re: ticketprijs 865 euro okay?

Bericht door Draganta »

Probeer eens met skyscanner.nl, die checkt volgens mij bijna alle sites, zelfs cheaptickets etc. Het klinkt wel normaal. Ik moet voor een enkeltje 700 euro betalen, maar enkeltjes zijn meestal relatief duurder.
Mrvanilla
Moderator
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Mrvanilla »

Als ik zoek (op bv. Vliegtickets.nl) kom ik op heel andere bedragen uit (vanaf AMS of DUS). Gemiddeld € 740-760. Dus ik zou even door zoeken. Ik heb jullie begin en eindbestemming gebruikt en de data die je noemde.
Groetjes,
Daniel
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Het lijkt mij ook dat het in april wel goedkoper moet kunnen.
Is je route al definitief? Is vliegen op LA of terug vanaf Phoenix ook een optie?

Marianne
gastxyz

Bericht door gastxyz »

Ik kom 587 euro tegen. Moet dus goedkoper kunnen dan 865.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Arno schreef:Ik kom 587 euro tegen. Moet dus goedkoper kunnen dan 865.
Zet dan meteen erbij waar je dat gevonden hebt :thumbup:
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

angeliqueB schreef:Hi, ik heb even een vraagje: wij willen in april naar San Francisco vliegen, terug via Las Vegas.

Is dit een reële prijs of moet ik wachten tot het goedkoper kan? Ik ben qua data niet heel flexibel in verband met de schoolvakantie (18 april - 5 mei).
Wij kijken naar dezelfde route, alleen op de heenweg willen we nog een paar dagen in NY blijven (multi-city), €838 Delta.com
Family5
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Family5 »

Bij sites als Google Flights en Momondo kun je snel vergelijkingen maken tussen vertrekdagen, prijs en vliegtijden. Heb idd nog geen prijzen gevonden met jouw data en bestemmingen onder de € 800,00 Ben dus wel benieuwd naar die spotgoedkope prijs eerder genoemd in dit topic. Flintstone Airways?
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Mike schreef:
angeliqueB schreef:Hi, ik heb even een vraagje: wij willen in april naar San Francisco vliegen, terug via Las Vegas.

Wij kijken naar dezelfde route, alleen op de heenweg willen we nog een paar dagen in NY blijven (multi-city), €838 Delta.com

NU kwam ik €750 tegen voor dezelfde periode !! Delta.com
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Delta.com nu €710 (multicity)
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer