Mijn man en ik zouden graag een auto huren voor onze reis volgend jaar in september. Ik merk dat hier op het forum enorm weel tips worden gegeven over autoverhuur maar ik geraak er maar niet wijs uit. Ik ken dan ook niets van auto's en zou mijn man eigenlijk graag verrassen met een leuke auto.
Ik ben al bij Alamo, National, Hertz en Avis gaan kijken en overal lijken het wel andere auto's te zijn. Ik begrijp dan ook niets van die categorieën. Soms heb ik de indruk dat bij de ene toch weer een leukere auto te verkrijgen is dan bij de andere. Maar goed, je weet ook nooit wat je gaat meekrijgen want er staat wel altijd "of gelijkwaardig"....
De meesten hebben het ook over een 4x4 maar hoe weet je of het er eentje is of niet? Kan je dat specifiek vragen?
Ik zou voor hem heel graag zo een leuke dikke typische amerikaanse bak willen. Zo eentje waar hij eens lekker stoer mee kan rondrijden
Bij Alamo weet ik bijvoorbeeld niet of ik best een intermediate boek of een standard SUV. Graag wil ik ook zo goed mogelijk verzekerd zijn dus ik veronderstal dat ik dan gewoon de gold neem?
Wij zouden de auto afhalen in Phoenix airport en terug afzetten in Los Angeles airport. Op de site van Alamo kon ik een tabel vinden waarin blijkt dat ik geen kosten moest betalen omdat ik deze ergens anders afzet dan waar ik hem heb afgehaald. Kan dat kloppen? Ik zou niet willen dat ze me ter plaatse weer eens extra kosten aanrekenen voor iets waar ik eigenlijk niet voor moet betalen.