inchecken united

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
sven#20
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 dec 2008, 17:29
Locatie: antwerpen

inchecken united

Bericht door sven#20 »

Hallo allemaal ,

ik ga voor de eerste keer sinds 4 jaar terug richting USA en nu zit ik met volgende vraag :
Ik heb rechtstreeks geboekt bij United en vertrek vanop Zaventem .
Als ik ga inchecken op Zaventem heb ik dan genoeg aan enkel onze (reis)paspoorten of dien ik ook een afdruk van de reservatie mee te nemen ?
Vroeger boekte ik steeds via een reisorganisatie ( connections ) en kreeg ik een afdruk van het e-ticket , maar dit heb ik dus niet nu . Ik gaf onze paspoorten af , samen met het e-ticket en klaar .
Hoe zit dat nu ?

We vertrekken maandag dus het begint stilaan spannend te worden . :wink:

Alvast bedankt ,

Sven
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sven#20
http://svengwenzane.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bloggen.be/svengwenzane/" onclick="window.open(this.href);return false;
CyberThijs
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 dec 2010, 23:12
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: inchecken united

Bericht door CyberThijs »

Het kan nooit kwaad om je reservatiebevestiging mee te nemen. Dan kunnen ze je reservatie terugvinden via de boekingscode mocht dat nodig zijn. Mijn ervaring is dat het volstaat om je paspoort af te geven, je e-ticket hangt immers daaraan vast.
Gebruikersavatar
Arends1989
Amerikakenner
Berichten: 669
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:07
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Re: inchecken united

Bericht door Arends1989 »

Vorig jaar ook met United gevlogen en toen is er niet naar een bevestiging van mijn ticket gevraagd. Het stond allemaal al in de computer.

Het kan overigens nooit kwaad om even een kopie van de bevestiging van je ticket van United mee te nemen. Al is het alleen maar als overzicht voor jezelf, hoelaat je vlucht vertrekt en wat het vluchtnummer is.

Mocht je een smartphone hebben, dan adviseer ik je de applicatie van United te downloaden! Als je 24 uur voor vertrek via de applicatie inchecked, krijg je je boardingpass op je telefoon.

Bij het boarden kan je heel gemakkelijk de barcode van je boardingpass op je telefoon bij de scanner houden en voila! :thumbup: :clap:

Tevens heb je in de applicatie ook een overzicht van je boeking, wat het uitprinten ook weer overbodig maakt.

Fijne reis!
desperate housewive
Amerikafan
Berichten: 231
Lid geworden op: 25 mei 2011, 13:57
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: westhoek

Re: inchecken united

Bericht door desperate housewive »

Hallo Sven, dan zitten wij waarschijnlijk maandag op dezelfde vlucht (Newwark). :wave:

Wij zijn moeder en dochter : het kleintje ben ik, de grote is de dochter :mrgreen:
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: inchecken united

Bericht door eddepet71 »

sven#20 schreef:Hallo allemaal ,

ik ga voor de eerste keer sinds 4 jaar terug richting USA en nu zit ik met volgende vraag :
Ik heb rechtstreeks geboekt bij United en vertrek vanop Zaventem .
Als ik ga inchecken op Zaventem heb ik dan genoeg aan enkel onze (reis)paspoorten of dien ik ook een afdruk van de reservatie mee te nemen ?
Vroeger boekte ik steeds via een reisorganisatie ( connections ) en kreeg ik een afdruk van het e-ticket , maar dit heb ik dus niet nu . Ik gaf onze paspoorten af , samen met het e-ticket en klaar .
Hoe zit dat nu ?

We vertrekken maandag dus het begint stilaan spannend te worden . :wink:

Alvast bedankt ,

Sven
Of Je kiest voor vooraf online inchecken.
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7945
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: inchecken united

Bericht door Pete.Z »

Online inchecken lukt vaak niet bij United en meerdere vluchten naar Amerika, de app van United werkt wel perfect, boardingpass op je telefoon, echt handig, en gaat vlot.

De E-Tickets heb je niet nodig op papier, zijn gekoppeld aan naam en/of paspoortnummer, en je kan dus met alleen paspoort inchecken aan de balie.
sven#20
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 dec 2008, 17:29
Locatie: antwerpen

Re: inchecken united

Bericht door sven#20 »

Bedankt alvast voor de reacties .
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sven#20
http://svengwenzane.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bloggen.be/svengwenzane/" onclick="window.open(this.href);return false;
pbuyse1
Amerikakenner
Berichten: 830
Lid geworden op: 17 jan 2010, 13:48
Aantal x V.S. bezocht: 35

Re: inchecken united

Bericht door pbuyse1 »

Licht off topic, maar je hebt toch een ESTA voor iedereen die reist?
sven#20
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 19 dec 2008, 17:29
Locatie: antwerpen

Re: inchecken united

Bericht door sven#20 »

ja hoor , ESTA is in orde ;-)
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Sven#20
http://svengwenzane.blogspot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.bloggen.be/svengwenzane/" onclick="window.open(this.href);return false;
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: inchecken united

Bericht door vinceG »

De app van United is erg fijn, maar de laatste keer dat ik met united vloog (oktober) had ik netjes alle boardingpasses digitaal op de telefoon, maar moesten er alsnog papieren boarding passes uitgeprint worden.
Heb hier toen bezwaar tegen gemaakt, maar er moest en zou een krabbeltje gezet worden met pen om alle passagiers te checken....
Gebruikersavatar
Arends1989
Amerikakenner
Berichten: 669
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:07
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Re: inchecken united

Bericht door Arends1989 »

Oh, daar ben je dan mooi klaar mee. Welke luchthaven was dat?

Elke airliner zou zo'n app moeten maken. Het scheelt een hoop papier, je hebt alles bij de hand.. top!
Gebruikersavatar
Pete.Z
Amerika-expert
Berichten: 7945
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:40
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: inchecken united

Bericht door Pete.Z »

In oktober vorignjaar waren er inderdaad nog wat problemen met de digitale boarding passes, dat zou nu opgelost moeten zijn.
harryh
Amerika-expert
Berichten: 5025
Lid geworden op: 19 mar 2013, 15:06
Aantal x V.S. bezocht: 59
Locatie: West-Brabant NL

Re: inchecken united

Bericht door harryh »

Afgelopen za. met de app ingecheckt maar kreeg geen boardingpass, moest ik op Schiphol laten afdrukken.
En daar ook weer alle gegevens opgeven, niet erg efficiënt en zonde vd tijd :-(

Gr HarryH
Gebruikersavatar
Arends1989
Amerikakenner
Berichten: 669
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:07
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Re: inchecken united

Bericht door Arends1989 »

Toen ik het vorige zomer gebruikte was Apple's passbook nog niet aanwezig in iOS. Nu wel.. Is de boardingpass in de app aanwezig of kopieert hij deze naar een nieuwe tab in mn passbook?
vinceG
Amerikakenner
Berichten: 981
Lid geworden op: 22 apr 2013, 10:53
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: amsterdam

Re: inchecken united

Bericht door vinceG »

Ik ken de iOS app niet van United. In Android is de boarding pass (de QR code) in de app zelf aanwezig.
A&A
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: inchecken united

Bericht door A&A »

Werkt deze app van United ook bij de IPad en zo ja, hoe heet de App? In de App-store zie ik niet iets van United zelf (of ik kijk niet goed :geek: ),
Gebruikersavatar
Arends1989
Amerikakenner
Berichten: 669
Lid geworden op: 15 apr 2012, 18:07
Aantal x V.S. bezocht: 7
Locatie: Nederland

Re: inchecken united

Bericht door Arends1989 »

Er is geen iPad app voor zover ik weet. Daardoor krijg je de app ook niet aangeboden :|
A&A
Amerikakenner
Berichten: 402
Lid geworden op: 03 jan 2010, 14:50
Aantal x V.S. bezocht: 15

Re: inchecken united

Bericht door A&A »

Aah, hij staat in de app-store bij de Iphone-apps :thumbup: Maar hij werkt dus ook gewoon op de IPad!
Gebruikersavatar
Aquell
Amerikakenner
Berichten: 409
Lid geworden op: 05 sep 2010, 10:13
Locatie: Lexington, KY

Re: inchecken united

Bericht door Aquell »

Arends1989 schreef:Oh, daar ben je dan mooi klaar mee. Welke luchthaven was dat?

Elke airliner zou zo'n app moeten maken. Het scheelt een hoop papier, je hebt alles bij de hand.. top!

Top als het werkt. Minder top als je telefoon vast loopt, je geen internet verbinding hebt of je batterij leeg is. Schiet trouwens niet op met boarden. Vaak gaat de telefoon in standby voor mensen hem onder de scanner leggen. Telefoon geblokkeerd. Kun je hem eraf halen deblokkeren en er weer op leggen. Toevallig heb ik het dinsdag gebruikt omdat ik veel haast had en geen bagage hoefde te checken. Ik check altijd in bij een kiosk. Werkt perfect.
http://katieaxelinthestates.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Lexington, Kentucky
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer