Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Huurauto via USA-Reisen.de
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Huurauto via USA-Reisen.de
Na veel zoeken en lezen op dit forum hebben we een auto gehuurd via USA-reisen.de voor de periode 1-10-2013 - 10-10-2013.
Hertz had daar nu best redelijke prijzen, zeker vergeleken met Hertz.nl
We hebben nu een Midsize SUV (bijv. Toyota Rav of Ford Escape) voor 9 dagen (Las Vegas) in de katogorie B. Zit alles in behalve Navigatie voor 306 euro.
Afhandeling tot nu toe ging zeer goed en supersnel.
Is dit een redelijke prijs?
En wat zijn de ervaringen met USA-Reisen.de/ Hertz?
Hertz had daar nu best redelijke prijzen, zeker vergeleken met Hertz.nl
We hebben nu een Midsize SUV (bijv. Toyota Rav of Ford Escape) voor 9 dagen (Las Vegas) in de katogorie B. Zit alles in behalve Navigatie voor 306 euro.
Afhandeling tot nu toe ging zeer goed en supersnel.
Is dit een redelijke prijs?
En wat zijn de ervaringen met USA-Reisen.de/ Hertz?
Re: Huurauto via USA-Reisen.de
vanuit vegas voor dezelfde periode een jeep liberty, ook all inn ,behalve navigatie via rentalcars.com, het vroegere e-autohuur, is nu vandaag 217€, scheelt best wel wat geld??
Is voor mij nog steeds de beste autoboekingsite. Nog nooit problemen met vouchers gehad of zo.
Maar is nu te laat om te wijzigen zeker?
lilo
Is voor mij nog steeds de beste autoboekingsite. Nog nooit problemen met vouchers gehad of zo.
Maar is nu te laat om te wijzigen zeker?
lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Zowel usa-reisen.de (drive-usa.de) en rentalcars (voorheen eautohuur) zijn bekende en betrouwbare brokers. Velen op dit forum gebruiken een van deze twee en doorgaans zonder problemen.
€307 voor 9 dagen mid-size SUV klinkt mij niet als een ijzersterke deal.
Als je nog gratis kan annuleren, zou ik nog eens opnieuw gaan zoeken naar betere deals: er moet nog wel een paar tientjes af kunnen.
Zelf had ik (in Florida) €235 betaald voor 9 dagen (incl tank benzine) via Rentalcars. Met de "speciale actie" van National ben ik toch geswitched en heb nu een Standard SUV voor 10 dagen voor $107 (=€83
) . Moet wel met volle tank terug inleveren...
€307 voor 9 dagen mid-size SUV klinkt mij niet als een ijzersterke deal.
Als je nog gratis kan annuleren, zou ik nog eens opnieuw gaan zoeken naar betere deals: er moet nog wel een paar tientjes af kunnen.
Zelf had ik (in Florida) €235 betaald voor 9 dagen (incl tank benzine) via Rentalcars. Met de "speciale actie" van National ben ik toch geswitched en heb nu een Standard SUV voor 10 dagen voor $107 (=€83

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
Kan niet wachten tot ik 25jaar ben :p
Onze huurauto voor 16dagen California kost ons namelijk 800-900 euro
Onze huurauto voor 16dagen California kost ons namelijk 800-900 euro
Hertz is waarschijnlijk inclusief personen inzittenden verzekering, tweede bestuurder en tank benzine. Is dit ook het geval via Rentalcars.com?Lilo schreef:vanuit vegas voor dezelfde periode een jeep liberty, ook all inn ,behalve navigatie via rentalcars.com, het vroegere e-autohuur, is nu vandaag 217€, scheelt best wel wat geld??
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
Ik heb dit even gecheckt, als je bij rentalcars extra bestuurder plus volle tank erbij neemt zit je op 277 euro voor de Jeep Liberty. Neem je dezelfde verzekeringen (incl inzittenden) zit je ongeveer op dezelfde prijs als USA-reisen.de (306 euro).Lenco1 schreef:Hertz is waarschijnlijk inclusief personen inzittenden verzekering, tweede bestuurder en tank benzine. Is dit ook het geval via Rentalcars.com?Lilo schreef:vanuit vegas voor dezelfde periode een jeep liberty, ook all inn ,behalve navigatie via rentalcars.com, het vroegere e-autohuur, is nu vandaag 217€, scheelt best wel wat geld??
Mij is verteld dat je voor een volle tank tussen de 70-100 dollar moet rekenen.
- Arends1989
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Bij mij stond van de week aangegeven dat het +-$48 zou kosten (afhankelijk van de brandstofprijs). Deze brijs is gebasseerd op een Ford Escape.Mij is verteld dat je voor een volle tank tussen de 70-100 dollar moet rekenen.
- eddepet71
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Dat kan je natuurlijk zelf globaal uitrekenen als je de inhoud van de brandstof tank weet. Dat is voor de nieuwe Ford Escape 15.1 gallon.
globaal
tank 60 liter
benzineprijs 0,90$ per liter
prijs volle tank 54 dollar
globaal
tank 60 liter
benzineprijs 0,90$ per liter
prijs volle tank 54 dollar
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves