National en alamo car Sale of foutje??

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Gebruikersavatar
eddepet71
Amerikakenner
Berichten: 1086
Lid geworden op: 27 dec 2012, 21:23
Aantal x V.S. bezocht: 22

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door eddepet71 »

sep schreef:Haha ja, dat is wel echt knieperig he, zoveel korting en dan zeuren over het brandstofverbruik :wink: :lol: Maar het milieu wil ook wat tenslotte.

Ik snap niet waarom ze aan Nederlandse klanten geen hybride auto's aanbieden,
beetje brandstofbesparing is inderdaad goed voor het milieu.
Frans H
Amerikakenner
Berichten: 741
Lid geworden op: 03 okt 2011, 16:14
Aantal x V.S. bezocht: 13
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Frans H »

Goh; ik kijk een week niet op het forum en mis zo een actie :cry: Super voor de personen die wel geboekt hebben :clap:
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Stan.Gobien »

Ik heb via Expedia geboekt (1 Alamo en 1 National) en kan van geen van beide de reservatie online bekijken bbij hun, staat op om te bellen. Zal misschien normaal zijn omdat het via een broker (Expedia) gegaan is. Ik heb toch even gemaild om een extra bevestiging te krijgen.
Gebruikersavatar
sachasenne
Amerika-expert
Berichten: 6911
Lid geworden op: 03 mei 2007, 15:29
Partner van: syce
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Saoudi Arabie
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door sachasenne »

Ik heb vanmorgen een mailtje gestuurd en een beetje later al de bevestiging gehad :

Please discard any prior National Car Rental correspondence regarding your reservation 680168725, "do not cancel it".

Nationals system was in error and the company is now going to honor all reservation made during that period. We apologize for the confusion your reservation is valid. Thank you for your business.

Sincerely,
Brenda
National Car Rental
Groetjes,
Carine
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1519
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door pumi1000 »

@Stangobien
Ja dat heb ik van usareisen ook, die kun je ook niet inkijken bij National.

Maar de andere reservering van was National zelf. Die kan ik dus nu niet meer in zien of printen. Terwijl anderen die ook een nieuw nummer hebben gekregen dat wel kunnen oa jaydee.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Sluis
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 14 jun 2011, 14:31

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Sluis »

Ik heb ook een mail gekregen waarin stond dat ik moest re-booken tegen een 'normaal' tarief. Dit heb ik uiteraard niet gedaan... Ik heb even de reacties op het forum afgewacht en ik heb besloten om toch een mailtje te sturen die ik aan de balie kan laten zien mochten ze moeilijk gaan doen bij National.

Ik kreeg onderstaande respons (mijn auto was en is nog steeds Confirmed):

Dear Sluis,

We sincerely apologize for any confusion this issue has caused. Please disregard any cancellation notice regarding your car rental. We value your business and would like to make this right by honoring the original international rate you booked online. You should receive an email with more information.

I can confirm that your reservation has not been cancelled or changed. It is the same as originally reserved.

Thank you for choosing National Car and safe travels!

Katherine King
Social Monitoring Coordinator

Enterprise Holdings

8421 Saint John Industrial Lane
Saint Louis, MO, 63114
USA


Top dus wat mij betreft! :thumbup: Binnenkort even de auto bij e-autohuur annuleren :)
Gebruikersavatar
Jaydee.
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 29 mei 2011, 01:02

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Jaydee. »

pumi1000 schreef:@Stangobien
Ja dat heb ik van usareisen ook, die kun je ook niet inkijken bij National.

Maar de andere reservering van was National zelf. Die kan ik dus nu niet meer in zien of printen. Terwijl anderen die ook een nieuw nummer hebben gekregen dat wel kunnen oa jaydee.
Je hebt een nieuw reserveringsnummer gekregen toch?
Als je naar Nationalcar.com gaat klik je op 'modify/cancel'. Wat komt er bij jou te staan wanneer je je nieuwe reserveringsnummer en achternaam intoets?

Nogmaals maar om een bevestiging gevraagd:

Dear xxxx,

Thank you for your email.

I apologize for any inconvenience this may have caused. Our records show your current reservation is still valid and will be honored upon your arrival to the rental office. I have sent an email confirmation to this address for your records.

If you have any additional questions or concerns, please feel free to contact us.

Regards,

James


Inmiddels mijn boeking bij Usareisen.de geannuleerd. :thumbup:
Gebruikersavatar
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Berichten: 648
Lid geworden op: 29 nov 2007, 14:49
Aantal x V.S. bezocht: 35
Locatie: Zwolle
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Ta2 Gerrit »

Hier is de excuusmail ook binnen, dus we zijn blij. Originele boekingsnummers en prijzen blijven gewoon, zolang je niets veranderd, staan op de website.
Ik heb nog wel wat aanvullende info voor diegene die EC member zijn geworden;

I will not add your Emerald Club number to your reservation because it would change the price today’s rates. If you need to update your Emerald Club account, like your driver’s license or expiration date, login online at http://www.nationalcar.com.

Please let us know if you need additional assistance!

Katherine King
Social Monitoring Coordinator

Enterprise Holdings

8421 Saint John Industrial Lane
Saint Louis, MO, 63114
USA
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
Gebruikersavatar
pumi1000
Amerika-expert
Berichten: 1519
Lid geworden op: 25 nov 2009, 09:48
Aantal x V.S. bezocht: 13

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door pumi1000 »

@jaydee

Als in dat doe dan komt er met rode letters te staan, modified rates please contact 1-800 for details.
Heb ik gebeld en die bevestigen dan de reservering. Heb nog geen mail teruggehad vandaag nadat ik nogmaals om bevestiging heb gevraagd.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 - west usa
2013 - oost usa
2014 - noordwest usa
2015 - ronde NY
2016 - west usa
2017 - Florida
2018 - west usa
2019 - west usa
2022 - noordwest usa
2023 - oost + zuid usa
2024 - west usa
Gebruikersavatar
Frasi
Amerika-expert
Berichten: 1922
Lid geworden op: 06 nov 2011, 20:36
Partner van: mezelf
Aantal x V.S. bezocht: 18
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Frasi »

:wav: :wav: :wav: :wav:

Net mail gehad van National: de eerder gecancelde reservering is weer hersteld!!!
En hij staat, met nieuw nummer, ook weer in hun systeem dus via de website alles weer uitgeprint.
Gelijke prijs, alleen de pre-fuel optie zit er nu niet bij. Geen probleem was toch een inschatting tegen werkelijke kosten.
$107 voor 10 dagen Standard SUV :clap: :clap:
Nog 6 nachtjes slapen.....
Afbeelding
https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen (2007, 2010, 2012, 2022); California (2012, 2015,2016, 2018, 2021); Florida (2008, 2013, 2015, 2019); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills (2014); NY/Wash.(2016); LA (2016); Deep South (2017). NY (2018, 2019)
Gebruikersavatar
FrankS
Amerika-ontdekker
Berichten: 21
Lid geworden op: 04 mar 2013, 20:02
Aantal x V.S. bezocht: 3
Locatie: Arnhem

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door FrankS »

Naar aanleiding van de wel bekende email heb ik mijn reactie naar twee verschillende email adressen gestuurd en via de website van national een case aangemaakt.
Dit heeft echt er toe geleid dat ik nu van één boeking die gecancelled was, opeens met drie boekinging zit!!

Wel erg netjes van national dat ze op al mijn berichten een antwoord sturen!
Groet, Frank
Gebruikersavatar
Jaydee.
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 29 mei 2011, 01:02

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Jaydee. »

pumi1000 schreef:@jaydee

Als in dat doe dan komt er met rode letters te staan, modified rates please contact 1-800 for details.
Heb ik gebeld en die bevestigen dan de reservering. Heb nog geen mail teruggehad vandaag nadat ik nogmaals om bevestiging heb gevraagd.
Oke, dat bericht heb ik nooit gehad. Geen idee dus. Komt allemaal wel goed hoor.. Bij mij is 'ie hersteld en bij Frasi nu dus ook. :wink:

@FrankS

Ja, ze doen echt ongelofelijk hun best nu. Hilarisch..
Ze zijn als de dood om klanten kwijt te raken.
Gebruikersavatar
Stan.Gobien
Techmod
Berichten: 6814
Lid geworden op: 02 jan 2009, 10:29
Aantal x V.S. bezocht: 10
Locatie: Roeselare (BE)
Contacteer:

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Stan.Gobien »

Maar het bezorgt hun alsnog veel klanten en ook een positieve indruk van hun klantendienst en hun bereidheid om de klant eerst te plaatsen. Dus via deze fout alleszins goede publiciteit.
Gebruikersavatar
Lenco1
Amerikafan
Berichten: 100
Lid geworden op: 24 aug 2012, 22:33
Aantal x V.S. bezocht: 10

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Lenco1 »

Ta2 Gerrit schreef:Ik heb nog wel wat aanvullende info voor diegene die EC member zijn geworden;

I will not add your Emerald Club number to your reservation because it would change the price today’s rates. If you need to update your Emerald Club account, like your driver’s license or expiration date, login online at http://www.nationalcar.com.
Ik kan me voorstellen met t verlies dat National op deze reservations maakt dat ze nog strenger zullen zijn op kosten voor additionele drivers en dat ze, zeker voor degene die na de boeking EC member zijn geworden, deze kosten in rekening zullen brengen buiten Californie? Wat waren die kosten ook alweer, 10$ per dag?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Jaydee.
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 29 mei 2011, 01:02

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Jaydee. »

Stan.Gobien schreef:Maar het bezorgt hun alsnog veel klanten en ook een positieve indruk van hun klantendienst en hun bereidheid om de klant eerst te plaatsen. Dus via deze fout alleszins goede publiciteit.
Klopt ook. Dan daarbij is Nationalcar het grootste verhuurbedrijf van de wereld. Dit verlies zal ze een klein beetje jeuken, maar heeft geen verdere gevolgen voor ze. Dan maar alles honoreren en een voordeel van dit nadeel maken.

Ik ben blij dat ik daar een stukje van ben. :thumbup:
DejaVu
Amerika-expert
Berichten: 5567
Lid geworden op: 26 dec 2006, 13:29

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door DejaVu »

Dit is een "leermomentje" voor National en een "verbeterpuntje" voor degene die dagtarieven hanteerde ipv weektarieven ;)
Gebruikersavatar
Tessah
Amerikafan
Berichten: 219
Lid geworden op: 07 apr 2011, 20:38
Aantal x V.S. bezocht: 12

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Tessah »

We hebben eerder vandaag de auto zonder problemen opgehaald bij National in Denver! We zijn voor de zekerheid wel langs de balie gegaan, omdat het ECnr niet gekoppeld was aan de boeking, maar dat bleek niet nodig te zijn. We hebben keurig de 2e bestuurder gratis gekregen. Vervolgens moesten we ons melden bij customer service op het parkeerterrein en mochten we uit 3 verschillende auto's kiezen, alledrie met een nummerplaat van een andere staat, omdat het een one-way is. Uiteindelijk gekozen voor een donkerrode Nissan Pathfinder met nog geen 5000 miles op de teller en een nummerplaat uit Montana. Tot nu toe zijn we zeer tevreden :)
Groeten, Tessah
Gebruikersavatar
Jaydee.
Amerikakenner
Berichten: 846
Lid geworden op: 29 mei 2011, 01:02

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door Jaydee. »

Tessah schreef:We hebben eerder vandaag de auto zonder problemen opgehaald bij National in Denver! We zijn voor de zekerheid wel langs de balie gegaan, omdat het ECnr niet gekoppeld was aan de boeking, maar dat bleek niet nodig te zijn. We hebben keurig de 2e bestuurder gratis gekregen. Vervolgens moesten we ons melden bij customer service op het parkeerterrein en mochten we uit 3 verschillende auto's kiezen, alledrie met een nummerplaat van een andere staat, omdat het een one-way is. Uiteindelijk gekozen voor een donkerrode Nissan Pathfinder met nog geen 5000 miles op de teller en een nummerplaat uit Montana. Tot nu toe zijn we zeer tevreden :)
Mooi! :clap:

Wordt dus gewoon doorlopen als je je EC nummer hebt.
MartijnR
Amerika-newbie
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 mei 2013, 20:11
Aantal x V.S. bezocht: 1
Locatie: Den Haag

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door MartijnR »

Tessah schreef:We hebben eerder vandaag de auto zonder problemen opgehaald bij National in Denver! We zijn voor de zekerheid wel langs de balie gegaan, omdat het ECnr niet gekoppeld was aan de boeking, maar dat bleek niet nodig te zijn. We hebben keurig de 2e bestuurder gratis gekregen. Vervolgens moesten we ons melden bij customer service op het parkeerterrein en mochten we uit 3 verschillende auto's kiezen, alledrie met een nummerplaat van een andere staat, omdat het een one-way is. Uiteindelijk gekozen voor een donkerrode Nissan Pathfinder met nog geen 5000 miles op de teller en een nummerplaat uit Montana. Tot nu toe zijn we zeer tevreden :)
Wij hebben de auto vanavond opgehaald in Denver.

Bij de balie (ik heb geen ECnr) hadden ze enkel mijn CC en rijbewijs nodig (niets over de Expedia print).
Helemaal in orde.

Qua Standard SUV's viel de voorraad ons een beetje tegen (Journey, Edge, Sportage), maar in een andere rij zag ik een aantal fraaie Infiniti JX35's staan, die erg luxe en nieuw (1000-3000 mile) bleken te zijn. Na een kort praatje met de medewerker ter plekke over de kleine voorraad Standards, bood hij gratis upgrade aan naar de Infiniti.
Leuke bak hoor om 22 dagen in te rijden voor 157 euro! 8)
Laatst gewijzigd door MartijnR op 04 jun 2013, 08:00, 1 keer totaal gewijzigd.
kevertje
Amerika-ontdekker
Berichten: 87
Lid geworden op: 24 mei 2004, 15:45
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Utrecht

Re: National en alamo car Sale of foutje??

Bericht door kevertje »

Goed nieuws dus in Denver !
Ik hoop tegen die tijd mijn EC pasje te hebben en in key west ook de auto te kunnen kiezen. Al zal het daar wat minder druk zijn dan op de gemiddelde luchthaven in de US :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer