Ik stel me voor dat ik de auto ophaal, en meteen de slagboom verniel omdat ik de verkeerde pedaal in duw

Kan je dit ergens in Belgie oefenen? Niemand in de familie of kennissen rijdt hier met een automatic...
als de auto in "drive" staat, begint hij vanzelf heel traag te bollen. Je duwt de rem in om hem volledig stil te laten staan en zachtjes de gas om sneller te gaan rijden. Eens je het beet hebt (en dat is snel) is het supergemakkelijk, veel eenvoudiger dan met een manuele auto te rijden.kurann schreef:Ik ga dus de eerste keer met een automatic rijden in Amerika. En dan nog meteen in LA. Is dit makkelijk ?
Ik stel me voor dat ik de auto ophaal, en meteen de slagboom verniel omdat ik de verkeerde pedaal in duw![]()
Kan je dit ergens in Belgie oefenen? Niemand in de familie of kennissen rijdt hier met een automatic...
Vandaag een achtervolging gezien waar ook de politie van alle kanten voorbij kwam. In de steden op de highways is het echt soms heel vreemd rijden. Ik reed daarstraks op de 134, 6 banen dezelfde kant op en dan lijkt 65mijl/h toch ineens heel hard met die bochten en zo veel auto's. Bussen en vrachtauto's rijden op veel plekken dezelfde snelheid als personenauto's.Kingair schreef: Alleen moet je 8 ogen hebben voor het verkeer in LA, ze komen van alle kanten dus kijk uit !
dat lijkt me "prettig" als je snel de auto uit moetBij veel auto's kunnen de (achter)portieren niet open als de auto niet in P-stand staat.