Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
gps hertz
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
gps hertz
tijdens onze komende trip in new orleans hebben we voor 1 dag een auto gehuurd (om de plantages te gaan bekijken), via hertz (omdat er een kiosk is in de buurt van ons hotel)
nu zie ik nergens op de site of er al dan niet een navigatie systeem in de auto zit.
iemand enig idee?
of neem ik toch best een gps mee van thuis?
nu zie ik nergens op de site of er al dan niet een navigatie systeem in de auto zit.
iemand enig idee?
of neem ik toch best een gps mee van thuis?
Re: gps hertz
9 van de 10 keer is dat een extra optie. Dus reken er niet op.
- Frasi
- Amerika-expert
- Partner van: mezelf
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
GPS is bijna latijd mogelijk,maar als betaalde extra optie.
Voor één dag zijn de kosten nog wel te overzien (voor twee weken huur kan je beter zelf een navigatie kopen).
Maar toch, als je zelf een navigatie hebt met USA kaart, zou ik deze gebruiken. Dan kan je ook vooraf thuis al je favorieten en route instellen.
Voor één dag zijn de kosten nog wel te overzien (voor twee weken huur kan je beter zelf een navigatie kopen).
Maar toch, als je zelf een navigatie hebt met USA kaart, zou ik deze gebruiken. Dan kan je ook vooraf thuis al je favorieten en route instellen.

https://my.flightradar24.com/Frasi
Zuid-Westen ('07,'10,'12,'22); California ('12,'15,'16,'18,'21); Florida ('08,'13,'15,'19); Santa Fe/Yellowstone/Black Hills ('14); NY/Wash.('16); LA ('16); Deep South ('17). NY ('16,'19); Colorado e.o. ('24)
-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 1
bedankt voor de reacties.
momenteel heb ik geen gps met kaarten van amerika...
voor 1 dag lijkt het me het gemakkelijkste om er één te huren en zal wellicht ook het goedkoopste zijn.
vind het wel raar dat ik op de site niet kon kiezen voor de optie, en we gaan de auto afhalen aan een "self service kiosk"
dus ik vrees een beetje dat er daar geen gps als extra optie te krijgen zal zijn...
ik zal maar even rondhoren of iemand van mijn vrienden een gps heeft met de nodige kaarten...
momenteel heb ik geen gps met kaarten van amerika...
voor 1 dag lijkt het me het gemakkelijkste om er één te huren en zal wellicht ook het goedkoopste zijn.
vind het wel raar dat ik op de site niet kon kiezen voor de optie, en we gaan de auto afhalen aan een "self service kiosk"
dus ik vrees een beetje dat er daar geen gps als extra optie te krijgen zal zijn...
ik zal maar even rondhoren of iemand van mijn vrienden een gps heeft met de nodige kaarten...
Stel je er niet teveel van voor.
Ik heb vorig jaar November een auto in new york gehuurd van hertz met het neverlost systeem.
Tot mijn grote verbazing was het nog steeds het vvoroorlogse systeem dat ik ook in 2006 mee had gekregen!
Het was maar voor 1 dag maar wat een onding,signaal kwijt afslagen die er niet waren.
Ik hoop dat ze in het zuiden nieuwere apparaten meegeven.
Ik heb vorig jaar November een auto in new york gehuurd van hertz met het neverlost systeem.
Tot mijn grote verbazing was het nog steeds het vvoroorlogse systeem dat ik ook in 2006 mee had gekregen!
Het was maar voor 1 dag maar wat een onding,signaal kwijt afslagen die er niet waren.
Ik hoop dat ze in het zuiden nieuwere apparaten meegeven.
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 51
Ik koop alle 2 jaar een nieuwe Garmin in de VS.
Kost minder als $ 100.00 als je wat rondkijkt (soms zelfs minder als $ 70.00 in aanbieding) en updaten kost praktisch evenveel.
Succes
Kingair
Kost minder als $ 100.00 als je wat rondkijkt (soms zelfs minder als $ 70.00 in aanbieding) en updaten kost praktisch evenveel.
Succes
Kingair
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Waarom niet 2 jaar later dezelfde gebruiken? Zoveel is er meestal noet veranderd, of even een update doen.
- markro
- Moderator
- Aantal x V.S. bezocht: 13
- Contacteer:
Dit valt dan wel even buiten jouw vraag betreffende een navagatiesysteem, maar kan je wel op de manier waarop jullie de auto huren er voor zorgen dat jullie compleet verzekerd de weg op gaan? Voor Amerikanen gelden andere regels bij het huren van een auto dan voor buitenlanders.johanna_dm schreef:... en we gaan de auto afhalen aan een "self service kiosk" ...
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 2049 Weergaves
-
Laatste bericht door Robv85