Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

auto huren bij Alamo via Amerikaanse site

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Barrie
Amerika-ontdekker

auto huren bij Alamo via Amerikaanse site

Bericht door Barrie »

Hallo,

Ik heb vandaag een auto gehuurd voor in de zomer bij Alamo. Dit voor de prijs van 770 dollar.

informatie over auto:

Pickup & Drop Off

Pickup
Friday, Jul 12, 2013 10:00 AM
Sfo Union Square
340 Ofarrell St
San Francisco CA 94102 US

Drop Off
Monday, Jul 29, 2013 05:30 AM
Los Angeles Intl Arpt (LAX)
9020 Aviation Blvd
Inglewood CA 90301 US

Your Vehicle & Add-Ons

Car Summary
Midsize SUV
Ford Escape or similar
Power Door Locks
Automatic Transmission
Air Conditioning
AM/FM Stereo and CD
Additional options available

Your Options

Collision Damage Waiver
Extended Protection

vragen:

Heeft iemand ervaring met deze maatschappij en welke ervaringen zijn dit.

We moeten pas betalen wanneer we de auto ophalen. Komen er hier nog kosten bij?

Weet er iemand wat Rental Liability Coverage is. Ik heb van iemand gehoord dat dit ter plekke nog bij de prijs kan komen. Klopt dit?

alvast merci

groetjes

Bart
Hockey
Amerika-expert

Re: auto huren bij Alamo via Amerikaanse site

Bericht door Hockey »

Heeft iemand ervaring? De zoekfunctie op het forum levert dit op. Ik mis nog Uninsured Motorist Protection. En wellicht nog meer verzekeringen.
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: auto huren bij Alamo via Amerikaanse site

Bericht door roelb »

Je zit prima met LDW en EP. Alle extra's die ze je proberen 'aan te smeren' kun je gewoon weigeren. Check wel even of het unlimited mileage is. Meestal wel, de "tourist" rates zijn vrijwel altijd all-inclusive. Zolang je maar netjes selecteert "resident of Netherlands".

Prijs is redelijk. Het kan iets goedkoper als je gaat zoeken, vooral een beetje spelen met free-upgrade coupons e.d. Ik zou zeggen: deze reservering gewoon ongewijzigd laten staan en in de tussentijd doorzoeken en wellicht nog iets goedkopers regelen. Je kunt dan altijd nog deze cancellen (of gewoon niet ophalen, dat is ook geen issue). Bij National kom ik overigens op $710 uit voor dezelfde rental.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer