Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
autohuur eautohuur.nl
autohuur eautohuur.nl
Hoi Allemaal,
Heeft er iemand ervaring met het huren van een auto bij eautohuur? Ik heb hier namelijk 2x een auto gehuurd voor onze komende vakantie naar amerika, 1 vanaf Las Vegas en 1 in Honolulu. Ik heb deze boeking begin januari gedaan en heb nu nog steeds geen bevestiging gekregen. Heb al meerdere malen gebeld met dit bedrijf en gevraagd waar de bevestiging/voucher blijft en telkens krijg ik een ander antwoord, de ene keer ligt het aan een fout bij hun systeem de andere keer ligt de fout bij Dollar dat die het nog niet bevestigd hebben. Ook werd mij verteld dat het zo lang duurde omdat de boeking voor pas in mei is en dat ik dit tegen die tijd toegestuurd krijg. De auto voor Honolulu is al betaald de andere auto word begin april van de cc afgeschreven.
Heeft iemand van jullie ook deze ervaring gehad?
Heeft er iemand ervaring met het huren van een auto bij eautohuur? Ik heb hier namelijk 2x een auto gehuurd voor onze komende vakantie naar amerika, 1 vanaf Las Vegas en 1 in Honolulu. Ik heb deze boeking begin januari gedaan en heb nu nog steeds geen bevestiging gekregen. Heb al meerdere malen gebeld met dit bedrijf en gevraagd waar de bevestiging/voucher blijft en telkens krijg ik een ander antwoord, de ene keer ligt het aan een fout bij hun systeem de andere keer ligt de fout bij Dollar dat die het nog niet bevestigd hebben. Ook werd mij verteld dat het zo lang duurde omdat de boeking voor pas in mei is en dat ik dit tegen die tijd toegestuurd krijg. De auto voor Honolulu is al betaald de andere auto word begin april van de cc afgeschreven.
Heeft iemand van jullie ook deze ervaring gehad?
Re: autohuur eautohuur.nl
Heb je deze discussie al gezien?
- Jean-Paul
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel maar ik heb vanmiddag een auto bij deze club voor mei gehuurd. Ook alles betaald maar heb ook geen bevestiging ontvangen.
Toen ik op hun site keek, stond er dat ze een bevestiging VOOR 15:00 verwachtten van het verhuurbedrijf. Even later stond er dat ze de bevestiging voor 16:00 verwachtten.
Heb zojuist nog een keer gekeken en nu staat er:
Status
Wachten op bevestiging van de verhuurbedrijf
Bevestiging wordt verwacht voor 20:00 26/01/2013
Het tijdstip wordt steeds met een uur verhoogd.
Dit is de eerste keer dat ik een auto bij hun geboekt heb. Ik vind het bovenstaande wel erg vreemd.
Ik wacht nog heel even af en anders maar annuleren. Hopelijk gaat dat wel goed.
Toen ik op hun site keek, stond er dat ze een bevestiging VOOR 15:00 verwachtten van het verhuurbedrijf. Even later stond er dat ze de bevestiging voor 16:00 verwachtten.
Status
Dit is de eerste keer dat ik een auto bij hun geboekt heb. Ik vind het bovenstaande wel erg vreemd.
Hey jean Paul,
Dit probleem heb ik ook, alleen word er bij mij niet per uur veranderd maar komt er elke keer een andere datum te staan.....
Dit probleem heb ik ook, alleen word er bij mij niet per uur veranderd maar komt er elke keer een andere datum te staan.....
- Jean-Paul
- Amerikafan
Heb het bedrijf maar even gebeld. Ze zeggen dat de voucher binnen 72 uur binnen moet zijn. Niet echt goede communicatie omdat er op hun website heel iets anders staat.Jean-Paul schreef:Ik geef ze nog het voordeel van de twijfel maar ik heb vanmiddag een auto bij deze club voor mei gehuurd. Ook alles betaald maar heb ook geen bevestiging ontvangen.
Status
Ik wacht dan nog maar even een paar dagen. Overigens veel plezier op Hawaii en succes met de auto!
- Jean-Paul
- Amerikafan
Lekker dan! Ik wacht het gewoon nog 3 dagen af en anders annuleer ik. Ik vind het niet erg dat het wat langer duurt maar dan moeten ze wel helder zijn in de communicatie.margot schreef:Hey jean Paul,
Ik heb net je route trouwens bekeken, mooi hoor! Goed dat je Bryce er toch in gestopt hebt want dat is echt de moeite waard.
Ik heb de kustweg van LA naar SF 2 keer gereden en heb er 2 keer flinke mist gehad en dat was erg jammer.
Verder is Hawaii ook super, daar ben ik vorig jaar ook geweest. (Oahu, Kauai, Maui en Big Island)
Ja vind het ook niet echt fijn zo, alleen kan ik niet kosteloos annuleren (heb helaas alleen een aanbetaling gedaan bij beide auto`s) Heb nu deze week 3 maal gebeld, 2x zeiden ze dat het binnen 24 uur geregeld zou zijn en de 3de keer vandaag zei de medewerker dat het aan Dollar zelf lag omdat ze van hun nog geen boekingsnummer hebben gekregen en dat hij niet wist hoe lang dit ging duren. Normaal gesproken zou ik dat al gehad moeten hebben.....
In ieder geval heb ik super veel zin in de reis!!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Maar als je voor mei een auto nodig hebt dan ga je je nu toch nog niet druk maken over een bevestiging? Een auto huren kun je ook een week voor vertrek nog regelen. 

- Jean-Paul
- Amerikafan
OK, in dat geval zou je dus maximaal 2 keer 80 euro kwijt zijn.margot schreef:Ja vind het ook niet echt fijn zo, alleen kan ik niet kosteloos annuleren (heb helaas alleen een aanbetaling gedaan bij beide auto`s) Heb nu deze week 3 maal gebeld, 2x zeiden ze dat het binnen 24 uur geregeld zou zijn en de 3de keer vandaag zei de medewerker dat het aan Dollar zelf lag omdat ze van hun nog geen boekingsnummer hebben gekregen en dat hij niet wist hoe lang dit ging duren. Normaal gesproken zou ik dat al gehad moeten hebben.....
Ik denk dat het wel goed zal komen maar als je betaald hebt, moet je ook een voucher krijgen.
Volgens mij mag het bedrijf niet zomaar 2 keer 80 euro incasseren om vervolgens geen vouchers te sturen.
Ik heb nog even op de site gekeken en zie het volgende staan:
Vraag: Ik heb mijn voucher niet ontvangen per email.
Antwoord: Geeft u ons 72 uur voordat de voucher wordt verzonden. Indien u na 72 uur uw voucher nog steeds niet ontvangen heeft, stuurt u ons dan een email op reserveringen@rentalcars.com met inbegrip van uw referentie nummer en een medewerker van ons zal u verder assisteren. Als u de bevestigings email heeft ontvangen maar er zit geen voucher bij als bijlage, klikt u dan op de link in de email en print uw voucher uit.
Bedankt, ik heb een mail gestuurd naar het adres wat in je post stond.Ik laat je weten als ik reactie heb gekregen.
- Hansi1959
- Amerikafan
Ik kan me voorstellen dat er oponthoud ontstaat als de uiteindelijke verhuurder (Dollar in dit geval) niet vlot reageert maar ga er maar van uit dat dit niet aan eautohuur ligt.
Deze firma (broker = tussenpersoon) staat eigenlijk zeer goed bekend (zoals o.a. in het al eerder genoemde topic terug te vinden is).
Ik heb er zelf al enkele malen naar tevredenheid gehuurd. De ene keer dat er een probleem was, was dat te wijten aan de uiteindelijke verhuurder (in dat geval National) en heeft eautohuur prima service verleend en bemiddeld om e.e.a. naar tevredenheid op te lossen.
Vouchers worden overigens pas verstuurd na volledige betaling van de huurprijs (quote van mijn huidige reserverings bevestiging; BELANGRIJK:
Dit is niet uw voucher; uw voucher kunt u afdrukken zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. De volledige betaling zal worden geincasseerd van uw kredietkaart op: 9 Aug 2013)
Deze firma (broker = tussenpersoon) staat eigenlijk zeer goed bekend (zoals o.a. in het al eerder genoemde topic terug te vinden is).
Ik heb er zelf al enkele malen naar tevredenheid gehuurd. De ene keer dat er een probleem was, was dat te wijten aan de uiteindelijke verhuurder (in dat geval National) en heeft eautohuur prima service verleend en bemiddeld om e.e.a. naar tevredenheid op te lossen.
Vouchers worden overigens pas verstuurd na volledige betaling van de huurprijs (quote van mijn huidige reserverings bevestiging; BELANGRIJK:
Dit is niet uw voucher; uw voucher kunt u afdrukken zodra wij de volledige betaling hebben ontvangen. De volledige betaling zal worden geincasseerd van uw kredietkaart op: 9 Aug 2013)
No guts, no glory!
Ik had idd voordat ik bij hun een boeking plaatste al het topic over hun gelezen. Een auto is idd nog niet betaald, de andere wel dus daar zou ik dan eigenlijk al een voucher voor hebben moeten krijgen.
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Dat komt wel goed. Met de club Eautohuur is weinig mis, zoals hierboven ook al is geschreven.
Ík heb vandaag een mailtje terug gehad:
Hartelijk dank voor uw email.
Ten eerste wil ik bevestigen dat er geen problemen zijn met het bevestigen van uw huur.
De gekozen verhuurder, Dollar, heeft hun systeem prijzen nog niet gelinkt aan onze reserveringen met hun en dit is een bekend probleem met deze verhuurder aan het begin van het jaar.
Zodra uw verhuurder dit probleem heeft verholpen worden uw reservering bevestigd.
Hartelijk dank voor uw email.
Ten eerste wil ik bevestigen dat er geen problemen zijn met het bevestigen van uw huur.
De gekozen verhuurder, Dollar, heeft hun systeem prijzen nog niet gelinkt aan onze reserveringen met hun en dit is een bekend probleem met deze verhuurder aan het begin van het jaar.
Zodra uw verhuurder dit probleem heeft verholpen worden uw reservering bevestigd.
- Jean-Paul
- Amerikafan
Nog maar even wachten dan, Margot! 
Mijn bevestiging wordt weer elk uur opgehoogd, slechte communicatie!
Dit staat er nu:
Bevestiging wordt verwacht voor 16:00 27/01/2013
Ze kunnen beter aangeven dat het 72 uur kan duren of net zoals bij jou dat het vanwege problemen nog wat langer kan duren.

Mijn bevestiging wordt weer elk uur opgehoogd, slechte communicatie!
Dit staat er nu:
Bevestiging wordt verwacht voor 16:00 27/01/2013
Ze kunnen beter aangeven dat het 72 uur kan duren of net zoals bij jou dat het vanwege problemen nog wat langer kan duren.

Ja klopt dat zou beter geweest zijn. Ik wacht nog rustig af, nu weet ik in ieder geval waar het aan ligt.
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Misschien toch nog even wachten.
Wij hebben gisteren bij eautohuur.be een wagen gehuurd voor juli-augustus.
Wij hebben wel telefonisch gereserveerd en als je erom vraagt doen ze nog iets van de prijs af
Wij hebben wel het volledige bedrag in één keer betaald met Mastercard en 10 min. later kreeg ik mijn voucher al in m'n mailbox.
Moet er wel bij vermelden dat we wel de wagen bij Alamo gehuurd hebben.
Het voordeel, als je telefonisch boekt, is dat je weet welke verhuurmaatschappij je hebt, en je kan dan ook vragen om de prijs te vergelijken bij bvb. Alamo/National.. (als je bvb. bij Dollar zou huren.) En zeker vragen naar een "korting bij telefonische reservatie."
We kregen toch een korting van 15 euro, is toch al iets hé
Succes nog.
Mvg
KingKong65
Wij hebben gisteren bij eautohuur.be een wagen gehuurd voor juli-augustus.
Wij hebben wel telefonisch gereserveerd en als je erom vraagt doen ze nog iets van de prijs af

Wij hebben wel het volledige bedrag in één keer betaald met Mastercard en 10 min. later kreeg ik mijn voucher al in m'n mailbox.
Moet er wel bij vermelden dat we wel de wagen bij Alamo gehuurd hebben.
Het voordeel, als je telefonisch boekt, is dat je weet welke verhuurmaatschappij je hebt, en je kan dan ook vragen om de prijs te vergelijken bij bvb. Alamo/National.. (als je bvb. bij Dollar zou huren.) En zeker vragen naar een "korting bij telefonische reservatie."
We kregen toch een korting van 15 euro, is toch al iets hé

Succes nog.
Mvg
KingKong65
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
2012(2x)-2015-2016-2017-2018-2019-2020-nov2021-2022(2x)-2023 Florida
2012-07: Noordoosten
2014-06: Zuidelijke Staten
2016-08: Texas
2017-07: Noordwesten
2018-07: Hawaii
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hier loopt al een draadje over: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=31762
Ik boek overigens al jaren met rentalcars.com, het vroegere eautohuur. Goedkope en betrouwbare club.
Ik boek overigens al jaren met rentalcars.com, het vroegere eautohuur. Goedkope en betrouwbare club.
Groet,
Frans
Frans
- Fiesta68
- Amerikakenner
- Partner van: KingKong65
- Aantal x V.S. bezocht: 22
Beste knopknop schreef:Hier loopt al een draadje over: http://forum.allesamerika.com/viewtopic ... 30&t=31762
Voor ons is dit de eerste keer met rentalcars.com.
Vroeger steeds geboekt via usareisen.de.
We zien wel wat het wordt, heb er nog steeds vertrouwen in

Mvg
KingKong65
2011-05--2013-07--2015-08--2019-06--2020-06+10--2023-06--2024-05: Zuidwesten
- knop
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hou ook even de prijs in de gaten; als je naar een aantal weken of maanden ziet dat de prijs is gedaald ( even de website checken) is het een kwestie van even bellen, en het verschil wordt teruggestort op je creditcard! Zelf al een aantal maal gedaan. Vorig jaar scheelde het toch ineens € 80,- 

Groet,
Frans
Frans
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht