Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Phillostar
Amerikafan
Berichten: 142
Lid geworden op: 13 jan 2011, 02:42
Aantal x V.S. bezocht: 8
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Bericht door Phillostar »

Daar istie weer, de Dollar upgrade coupon.

https://www.dollar.com/TravelCenter/Tra ... oupon.ashx

Download en print de coupon uit en beproef je geluk, in het verleden is gebleken dat niet elke Dollar vestiging de coupon wil verzilveren.
Bijlagen
2013 Dollar Rent-a-Car upgrade coupon
2013 Dollar Rent-a-Car upgrade coupon
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
Ems2012
Amerikakenner
Berichten: 657
Lid geworden op: 16 dec 2012, 17:09

Re: Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Bericht door Ems2012 »

Enig idee of deze ook geldt voor SUV's?? Las van vorig jaar wisselende reacties.
tetouani
Amerikakenner
Berichten: 567
Lid geworden op: 09 apr 2009, 22:35
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Bericht door tetouani »

Op de voucher staat dat je een compact of midsize moet huren om een upgrade te krijgen, dus het geldt niet voor de SUV's.

Echter, ik kan me vorig jaar herinneren dat er mensen zijn geweest hier die met andere soort voertuigklassen toch gelukt is om een upgrade te krijgen.

Ik denk dat een upgrade krijgen vaak te maken heeft met wie je bent, hoe je het bij de medewerkers overbrengt, hoe lang je iets huurt en of ze wel genoeg voertuigen hebben om bepaalde voertuigen te missen.

Ik had vorig jaar een Ford Mustang cabrio gehuurd en ik probeerde met mijn upgradebon een Chevrolet Camaro cabrio te krijgen. Dit is mij niet gelukt. Hij verwees me toen naar de midsize of compactklasse waarin het bonnetje geldig was.

Eigenlijk vind ik het vreemd dat een Chevolet Camaro cabrio als luxer wordt gezien dan de Mustang cabrio.
PK's zijn evenveel en de nieuwwaarde ook. Ik denk dat het te maken heeft met het aantal Camaro's dat ze in de garage hebben want in Las Vega hadden ze 10000000000 Ford Mustang cabrio toen ik er was.

Ik liep er als een klein kind tussen al die Mustangs opzoek naar de leukste kleur.
xon
Amerika-ontdekker
Berichten: 30
Lid geworden op: 15 dec 2006, 20:57

Re: Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Bericht door xon »

Let op...

Ik heb vorig jaar ook geboekt bij dollar en braaf het bonnetje uitgeprint. Daarbij ook aangemeld voor Dollar Express wat ervoor zorgt dat je sneller geholpen wordt. Ik had nog geen eens tijd om het bonnetje in te leveren want door de express service kon ik zo doorlopen naar de garage beneden, stond er een mannetje klaar, liep naar mijn auto waar al een briefje op lag met mijn naam erop, sleutel, en mannetje was weg :-)

Hij gaf aan..you already have an upgrade


Dit kan zijn omdat ie geen zin had in een gekke nederlander die met een bonnetje komt en zijn complete administratie door de war is maar ook omdat ze hun express leden iets anders behandelen en kijken of er een upgrade mogelijk is.

Ik zit nu enorm te twijfelen wat te doen...of werken met het bonnetje en netjes in de rij wachten en hopen dat je geen sjago medewerker krijgt..of mega snelle afhandeling en hopen dat ze upgraden.
José Huntjens
Amerika-ontdekker
Berichten: 60
Lid geworden op: 24 nov 2004, 10:04
Locatie: Landgraaf

Re: Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Bericht door José Huntjens »

Wij maken al een aantal jaren gebruik van deze Upgrade coupon. In Las Vegas, Atlanta en Orlando gaven ze ons een grotere SUV mee, in Miami kregen we de Toll Pass voor een spot prijs omdat ze geen grotere SUV voor ons hadden. Daarom ben ik op zoek naar de Upgrade coupon voor 2014. Heeft iemand hem al gevonden voor dit jaar? Wij zijn ook Express Member en gaan gelijk door naar de garage om de auto op te halen. In het kleine kantoor in de garage kunnen ze dit ook regelen, mits ze natuurlijk genoeg auto's hebben staan.
Martindejong89
Amerika-ontdekker
Berichten: 22
Lid geworden op: 22 jan 2012, 19:35
Aantal x V.S. bezocht: 1

Re: Dollar Rent-a-Car Upgrade coupon 2013

Bericht door Martindejong89 »

tetouani schreef:
Eigenlijk vind ik het vreemd dat een Chevolet Camaro cabrio als luxer wordt gezien dan de Mustang cabrio.
PK's zijn evenveel en de nieuwwaarde ook. Ik denk dat het te maken heeft met het aantal Camaro's dat ze in de garage hebben want in Las Vega hadden ze 10000000000 Ford Mustang cabrio toen ik er was.

Ik liep er als een klein kind tussen al die Mustangs opzoek naar de leukste kleur.
Maakt het dan nog uit bij welke verhuurder je huurt? Ik wil nml erg graag een mustang en geen chrysler cabrio oid.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer