Ervaringen US Car Hire

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door ina »

Zal ik zeker doen, maar wij gaan pas in Augustus.
erikh
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 14 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door erikh »

Wij hebben hier momenteel twee auto's gereserveerd voor onze trip, zodra we terug zijn in juli zal ik mijn ervaringen hier plaatsen. Hebben een standard suv en mid-size suv gehuurd.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door ina »

Misschien kan je het ook eerder posten wanneer je de auto hebt opgehaald, dan kunnen wij evt. nog cancelen als het niet goed is :)
Wanneer vertrek je, wij begin augustus.
erikh
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 14 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door erikh »

Ik zal er aan proberen te denken. Maar goed als deze site mensen zou oplichten was hij al lang uit de lucht.
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door ina »

Wij hebben ook geboekt, wel roadassistance erbij gedaan voor $50 Andere jaren hadden we dit niet maar er staat ook iets bij over sleepkosten als je bijv. een ongeluk zou krijgen of als je auto het niet meer doet, dat zou anders niet verzekerd zijn.
Ben benieuwd we zullen onze ervaringen delen in augustus.
KimDaanUSA
Amerikafan
Berichten: 262
Lid geworden op: 19 dec 2011, 21:22

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door KimDaanUSA »

Iemand ervaring met het Young Drivers Package bij USCarhire? (wij hebben dit nu geboekt omdat we zo'n 130 euro goedkoper uit zijn dan bij drive-usa.de... en hierbij is ook een eerste tank benzine bij in)
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
thieu1989
Amerika-ontdekker
Berichten: 39
Lid geworden op: 03 jan 2013, 13:31
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door thieu1989 »

Geen ervaringen met US Car Hire, wel het volgende voor elkaar gekregen:

Voor een periode van drie weken in Augustus hebben wij bij eautohuur.nl (wat weer onderdeel is van rentalcars.com) een Dodge Grand Caravan (of gelijkwaardig) geboekt, ophalen in LA, inleveren in San Francisco. Hier hebben we een redelijk bedrag voor moeten betalen, mede doordat ik ook moet kunnen rijden en ik nog geen 25 ben. Ongeveer twee weken na de boeking bij eautohuur de site van uscarhire.com ontdekt en potverdriedubbeltjes daar was dezelfde auto, bij dezelfde maatschappij (Alamo), met dezelfde voorwaarden 160 euro goedkoper! Dit aangegeven bij eautohuur (we konden niet meer annuleren zonder de aanbetaling kwijt te raken) en, na wel wat vaak te hebben moeten bellen, voor elkaar gekregen dat we nu een euro onder de prijs zitten van uscarhire.com. Dus, mocht je net zoals wij bij uscarhire.com achteraf goedkoper uitkomen, maak er even werk van!
Gebruikersavatar
Gijs11
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 jul 2013, 16:08
Partner van: Paula (geen eigen account)
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Gijs11 »

Ik ben nu wel heel benieuwd naar de ervaringen van erikh en ina.
Vorig jaar bij sunnycars geboekt naar alle tevredenheid maar USCarhire is toch een stuk goedkoper.
Dus overwegen we om daar te boeken.
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
Gebruikersavatar
Hansi1959
Amerikafan
Berichten: 288
Lid geworden op: 20 dec 2009, 22:14
Aantal x V.S. bezocht: 20
Locatie: Stein (L)

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Hansi1959 »

Ivm de bovenstaande meldingen dat USCarhire goedkoper zou zijn dan eautohuur ook maar eens even gechecked.
Helaas, pindakaas.... De boeking bij eautohuur van een standaard SUV voor 28 dagen in september, afgehaald en retour SFO kost 802 euro. De zelfde huur kost echter bij USCarhire 925 euro.
Dit jaar geen goedkopere deal (SFAR op SFO) kunnen vinden dan bij eautohuur (rentalcars.com).
Overigens was dit tarief enkele maanden geleden nog bijna 50 euro hoger. Bleek deze week (ruim een week voor vertrek) opeens 48 euro goedkoper te zijn geworden. Even een telefoontje en direct omgezet naar het lagere tarief. Verschil wordt terug gestort op de creditcard.
Dus heb je al een tijdje geleden geboekt dan is het toch belangrijk af en toe te checken of er nog iets is verandert in de tarieven.
Verleden jaar leverde dat zelfs een voordeel op van 130 euro (vroeg boeking bij Mietwagenmarkt.de was 574 euro en drie dagen voor vertrek bij eautohuur 444 euro!)
No guts, no glory!
ina
Amerika-expert
Berichten: 3775
Lid geworden op: 07 feb 2007, 18:55
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door ina »

Alles is prima gegaan bij Uscarhire, alleen Alamo in Las Vegas heeft ons een beetje genept, standard SUV's in de fullsize rij en ons dan bij laten betalen voor een Fullsize, dat heeft echter niets te maken met Uscarhire maar met Alamo aldaar, met 300 euro goedkoper zou ik zo weer bij ze boeken. :thumbup:
Gebruikersavatar
Gijs11
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 jul 2013, 16:08
Partner van: Paula (geen eigen account)
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Gijs11 »

Dat is goed om te horen.
Ik ben nu met USCarhire aan het mailen.
Ze gaan voor me uitzoeken of ik one way kosten moet bijbetalen wanneer we de auto in New Jersey ophalen en in NY (JFK) afleveren.
Dit komt namelijk niet naar voren wanneer je een quote bij hun aanvraagt.

Ook wilde ik graag weten of je zomaar vanuit Amerika naar Canada kunt rijden en terug.
Het antwoord hierop was dat je dit ter plaatste bij het verhuurkantoor kenbaar moet maken en toestemming moet vragen.

Is de SLI Insurance van 1 miljoen dollar trouwens genoeg / normaal?
Bij sunnycars krijg je standaard 7,5 miljoen euro.

Volgens mij zijn de rest van de verzekeringen allemaal gedekt behalve RSA dan maar dit kun je voor 2,5 dollar per dag bijboeken.
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
erikh
Amerikafan
Berichten: 159
Lid geworden op: 14 aug 2011, 19:30
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door erikh »

Gijs11 schreef:Ik ben nu wel heel benieuwd naar de ervaringen van erikh en ina.
Vorig jaar bij sunnycars geboekt naar alle tevredenheid maar USCarhire is toch een stuk goedkoper.
Dus overwegen we om daar te boeken.
Sorry voor de late reactie. Bij ons is alles ook perfect gegaan. Aangekomen bij Alamo, papieren getoond, krabbeltjes gezet, auto uitgezocht en weg. Niks geen extra verzekeringen aangesmeerd of upgrades.

Zeker aan te raden dus en geen verschil met boeken bij de verhuurder zelf.
Gebruikersavatar
RonV
Amerika-ontdekker
Berichten: 15
Lid geworden op: 28 aug 2013, 16:07
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door RonV »

Wij zijn nu 1,5 week terug van een autorondreis door het zuid-westen en wij hadden onze auto gehuurd van Alamo via uscarhire.com. Mijn ervaring met zowel Alamo (LAX) als uscarhire.com zijn zeer positief. Ik had voor vertrek nog wat praktische vragen en die heb ik via e-mail gesteld aan uscarhire en ik had in no-time een bevredigend antwoord.
Een ander (groot) voordeel vond ik dat we gebruik konden maken van de self-service kiosken van Alamo. Ik weet niet of dat bij autohuur via andere agenten ook kan, maar ik kreeg de indruk dat dit een extra voordeel was bij boeking via uscarhire.com. Dit scheelde ons heel veel tijd, want er stond bij aankomst bij Alamo een enorme rij voor de balie.

Bij een volgende keer zal ik zo weer via uscarhire.com boeken.

Groeten,
Ron
GYMF
Amerika-newbie
Berichten: 9
Lid geworden op: 08 feb 2013, 19:53
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door GYMF »

Wij hebben nu voor het derde achtereenvolgende jaar geboekt bij Uscarhire en dat is prima gegaan. Als je direct betaalt krijg je gelijk je voucher van (in ons geval) Alamo. We hebben dit jaar voor het eerst gebruik gemaakt van de Alamo Kiosk op Tampa airport om zelf in te checken en dat lukte ook, dus als er een rij voor de balie staat kan je ook kiezen voor een kiosk.
Gebruikersavatar
Gijs11
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 jul 2013, 16:08
Partner van: Paula (geen eigen account)
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Gijs11 »

Bedankt voor de reacties.
Dat sterkt mijn vertrouwen in USCarhire.

Ik moet ook zeggen dat ze zeer snel zijn met reageren op e-mail. Telkens binnen 1 uur.
Ze zijn nog aan het wachten op een reactie van Alamo betreffende de one way huur.
Maar ik denk dat ik dit jaar ook voor USCarhire kies.

Enige minpuntje is dan die SLI Insurance van 1 miljoen dollar ten opzichte van de 7,5 miljoen euro bij sunnycars.
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
Gebruikersavatar
Hinko
Amerika-expert
Berichten: 4899
Lid geworden op: 01 aug 2011, 21:12
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Hinko »

Ik denk dat 1 miljoen wel voldoende is maar goed.

Die 7,5 miljoen klinkt mooi maar die betaal je natuurlijk gewoon. Ik vind SunnyCars veel te duur.
Gebruikersavatar
Gijs11
Amerikafan
Berichten: 139
Lid geworden op: 27 jul 2013, 16:08
Partner van: Paula (geen eigen account)
Aantal x V.S. bezocht: 5

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Gijs11 »

Voor een midsize SUV betaal ik bij
sunnycars: 867 euro
USCarhire: 732. Daar komt bij USCarhire wel nog 50 dollar bij voor road side assitance
Bij sunnycars is dit allemaal inclusief.

Ik zag trouwens dat Herz nu ook een mooie actie heeft. Tot 33% korting.
De midsize SUV zou bij hun dan 748 euro kosten.

Bij een Standard SUV zijn de verschillen groter.
Sunnycars: 1353 (al kan het zijn dat een jeep grand cherokee ook in de fullsize suv klasse valt, standard staat er dan niet bij)
USCarhire: 790 + 50 dollar RSA
Herz: 788
2012: CA-AZ-UT-NV
2013: NJ-NY-CT-RI-MA-ME-NH-VT-PA-WV-VA-MD-DE / ON-QC
2014: CO-WY-NE-SD-MT-UT
2015: GA-TN-NC-SC-FL
2017: BC-AB, Canada
2018: Zuid-Afrika, Swaziland, Lesotho
2019: Hi (Big Island, Maui, Kauai, Ohau)
dickdale
Amerikafan
Berichten: 133
Lid geworden op: 15 feb 2011, 19:51
Aantal x V.S. bezocht: 8

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door dickdale »

Ik merk dat de verschillen per, lijkt wel minuut, anders zijn via de website. Daarnaast is de app vaak stukken goedkoper dan de website. Iemand dezelfde ervaring?
2009: NY en rondje FL
2011: Rondje LAX, SFO, LAX
2014: Rondje Denver
2015: Rondje Washington DC-Niagara Falls-Manhattan-Philidelphia-Washington DC
2016: Rondje Salt Lake City
2019: Rondje Nashville en Strandvakantie Daytona Beach
2021: NY met de nichtjes
Gebruikersavatar
Bushmaster
Amerika-expert
Berichten: 2590
Lid geworden op: 29 jul 2004, 11:56

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Bushmaster »

dickdale schreef:
13 mar 2019, 16:16
Ik merk dat de verschillen per, lijkt wel minuut, anders zijn via de website. Daarnaast is de app vaak stukken goedkoper dan de website. Iemand dezelfde ervaring?
viewtopic.php?f=30&t=72702&start=600
Andante
Amerika-ontdekker
Berichten: 46
Lid geworden op: 03 jun 2014, 11:38
Aantal x V.S. bezocht: 4

Re: Ervaringen US Car Hire

Bericht door Andante »

Ik heb net ook gekeken op de app van usacarhire. Zo vindt ik een ford mustang bij Alamo voor 723 euro. Terwijl het bij rentalcars en andere websites bij Alamo allemaal rond de 900 a 1000 euro is. Is dus duidelijk een groot verschil!

Is carhireusa app betrouwbaar? In dit topic lees ik positieve ervaringen. Maar als ik een deposit (Option 2) van 30 euro doe dan krijg ik nog altijd mijn voucher niet voor men auto in te checken bij Alamo. Bij rentalcars enz is dit wel, iemand enige verklaring. Want nu twijfel ik echt wel aan de betrouwbaarheid?
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer