waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

ik kreeg vandaag een email van BA dat de vluchtijden van mijn vlucht van londen gatwick naar amsterdam zijn gewijzigd. ipv 2 uurmoet ik nu bijna 4 uur wachten . ik heb gebeld want zag een vlucht met een overstap van 1 uur.

toen bleek aan de telefoon ( heb er geen email van gehad) dat ook mijn heenvlucht is gewijzigd.

ipv 1 uur en 20 minuten overstaptijd op gatwick heb ik nu 20 minuten . dit was niet te doen volgens de vrouw aan de telefoon.

er zijn geen andere vluchten naar gatwick . ze kon me alleen een amsterdam vlucht naar heattrow aanbieden en dan met 4 uur overstap vanaf gatwick naar orlando en zou dan de kosten voor het vervoer tussen heattrowen gatwick terug kunne vragen .

ECHTER zieik dit niet zitten omdat ik alleen reis met 2 kinderen . in heattrow de koffers moet ophalen , weer inchecken op gatwick en de extra reistijd.

kan ik bv vragen om een vlucht naar gatwick een dag eerder plus hotelovernachting betaald door BA???
of een hele dag eerder vertrekken met de kosten van een extra hotelovernaching in orlando op kosten van BA .
zou ik eventueel de gehele boeking kunnen annuleren zonder kosten ( heb op zich een prima prijs, kom niet echt goedkoper uit ergens anders )

ik heb mijn townhome al vastgelegd en aanbetaald en weet niet of daar nog wat aan te veranderen valt maar

verder vind ik het raar dat ik van de terugvlucht wel een mail heb gehad en over de heenvlucht niet .

wat raden jullie me aan .
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Gebruikersavatar
6foot6
Amerika-expert
Berichten: 2151
Lid geworden op: 27 apr 2006, 08:50

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door 6foot6 »

Je kunt natuurlijk alles vragen maar als je vluchtdatum nog meer dan twee weken (of was dat 20 dagen?) verwijderd is, heb je alleen recht op gratis annulering dus geld terug
b_talens schreef: ze kon me alleen een amsterdam vlucht naar heattrow aanbieden ....

ECHTER zieik dit niet zitten omdat ik alleen reis met 2 kinderen . in heattrow de koffers moet ophalen , weer inchecken op gatwick en de extra reistijd.

kan ik bv vragen om een vlucht naar gatwick een dag eerder plus hotelovernachting betaald door BA???
Dat is toch ook "de koffers moet ophalen , weer inchecken op gatwick en de extra reistijd"

Volgens deze website heb je voor de transfer naar Gatwick per taxi drie uur en 60-85 pond nodig

Ik zou proberen afspraken te maken over de taxikosten.

Onlangs ontdekte ik op mijn itterary ook een onhaalbare verbinding ,die werd telefonisch bij Delta snel verholpen maar voor dat alles in kannen en kruiken was kreeg ik van de tussenpersoon een E-mail dat er iets aan mijn reis veranderd was en dat kontakt moest worden opgenomen om opties te bespreken.
Soms komen wijzigingen niet even snel door
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

ik zou dan 4 uur hebben om dit te realiseren maar dat zie ik dus niet zitten . ben dan al 7 uur onderweg voor ik in londen in het vliegtuig stap , alleen met 2 kinderen en wetende dat er nog een vlucht van 9 uur achter ligt met immigratie en rit naar hotel vanaf vliegveld.

ze hebben aangeboden de kosten voor het vervoer tussen heattrow en gatwick te betalen of om een dag later te vertrekken , over annulering hebben ze het niet eens gehad .
de aanvaadbare optie voor mij is een dag eerder naar gatwick vliegen en daar in een hotel blijven zodat ik de originele vlucht naar orlando kan halen.

omdat het nogal rauw op mijn dak viel heb ik aangegeven terug te bellen hierover ( immers ik belde over de terugvlucht en wist niets van de wijziging in heenvlucht). en ik dus geen idee heb wat "gewoon"is om te vragen en wat er geregeld kan worden .
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

ik krijg via de telefoon nu te horen dat zowel de taxikosten als de hotel niet vergoed worden . ik kan dus inderdaad of gratis de datum wijzigen of annuleren . probleem ligt in het feit dat ik de privetownhouse al heb vastgelegd.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door kastelke »

Je kan besluiten dat dit onacceptabel is, heel je vakantie ruineert, en gewoon alles annuleren (met of zonder kosten) en lekker thuis blijven of elders naartoe gaan.
Of je kan proberen er het beste van te maken.

Regelmatig lees je over vluchten die gewijzigd worden. Ik denk dat we ons daar gewoon mentaal op moeten voorbereiden. Net zoals je dat doet wanneer je met de auto ergens naartoe gaat en je weet dat er wel eens file kan zijn.
Gelukkig weet je het goed op voorhand, zodat je die knop in je hoofd nog om kan draaien. Tuurlijk is het veel fijner om zelfs niet eens een overstap te moeten doen. Of om er eentje te hebben die maximum een uurtje duurt (of 2 uur als je door Immigrations moet). Maar ik zou door zoiets mijn pret niet laten bederven.

Hoe oud zijn je kindjes?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

kastelke schreef:Je kan besluiten dat dit onacceptabel is, heel je vakantie ruineert, en gewoon alles annuleren (met of zonder kosten) en lekker thuis blijven of elders naartoe gaan.
Of je kan proberen er het beste van te maken.

Regelmatig lees je over vluchten die gewijzigd worden. Ik denk dat we ons daar gewoon mentaal op moeten voorbereiden. Net zoals je dat doet wanneer je met de auto ergens naartoe gaat en je weet dat er wel eens file kan zijn.
Gelukkig weet je het goed op voorhand, zodat je die knop in je hoofd nog om kan draaien. Tuurlijk is het veel fijner om zelfs niet eens een overstap te moeten doen. Of om er eentje te hebben die maximum een uurtje duurt (of 2 uur als je door Immigrations moet). Maar ik zou door zoiets mijn pret niet laten bederven.

Hoe oud zijn je kindjes?
maar het gaat toch niet om alleen de extra reistijd?? het gaat erom dat ik de hele stad doormoet met koffers en kinderen , kost veel energie en de stress van in de ochtendspits door londen heen moeten en dat ik daarvoor ook nog eens voor de kosten moet opdraaien of een dag eerder moet reizen en dan wel de kosten van het hotel moet betalen. BA heeft het gewijzigd en niet alleen tijd maar het vliegveld daarvoor hoef ik toch niet te betalen lijkt mij.

het is geen kwestie van beste van maken of iets laten ruineren maar ik ben het niet eens met hoe ermee om wordt gegaan nu

stel je voor dat bij werkzaamheden of storing aan het spoor de ns zegt , je kan wel omrijden maar dan moet je voor die extra kilometers wel zelf een kaartje kopen.... dat pik toch niemand??? je krijgt gewoon op je betaalde kaartje extra kilometers want het is al vervelend genoeg dat je moet omreizen. zo zie ik het.

in mijn ogen moet BA het oplossen en daarvan de kosten niet bij mij neerleggen.

de kinderen zijn 5 en 10 , geen hele kleintjes maar betekent wel dat ik alles alleen moet regelen, alleen moet rijden , alles alleen oplossen .
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door US-fanboy »

Als je het er niet mee eens bent, en ook niet met de oplossing die BA biedt, dan kun je natuurlijk het beste annuleren en
ik zou daar niet te lang mee wachten dan.
Hier een beetje verongelijkt gaan doen heeft (voor een voor jou acceptabele oplossing) weinig zin.

Als je zelf niet zo'n goeie "onderhandelaar" bent aan de telefoon kun je proberen of iemand uit je omgeving (die dat wel
is) dat voor je wilt doen, zodat hij/zij er misschien wel een acceptabele oplossing uit kan slepen. De een is daar nu eenmaal
beter in dan de ander (en krijgt alles voor elkaar en meer, terwijl die ander nog niet eens voorbij de telefoniste kan komen).

Van wat ik nu van je lees (allemaal beren op de weg, stress, ik vind... blabla) denk ik dat jij niet die een bent die alles voor
elkaar krijgt.

Nog een advies voor een volgende keer : ik denk dat je beter met de KLM kunt vliegen en dan een rechtstreekse vlucht.
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

Van wat ik nu van je lees (allemaal beren op de weg, stress, ik vind... blabla) denk ik dat jij niet die een bent die alles voor
elkaar krijgt.

Nog een advies voor een volgende keer : ik denk dat je beter met de KLM kunt vliegen en dan een rechtstreekse vlucht.

fout ik ben zelf doortastend en zeker van mij zaak en werk als leidingevende op een klantencontactcentrum. ik krijg meestal mijn zin ;) maar leg me niet snel neer bij iets waarvan ik vind dat ik in mijn recht sta.

en rechtstreeks vliegen met klm is niet mogelijk . een overstap in bijna onvermijdelijk omdat aleen arkefly rechtstreeks vliegt en ik ben een ervaren reiziger en reis ongeorganiseerd de wereld over met de kinderen alleen dus schiet niet snel in de stress , integendeel zelfs . hieruit blijkt dat woorden bij een ander via het internet onjuist aankomen . ik baal gewoon ontzettend en ben ontevreden met de oplossing.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door US-fanboy »

b_talens schreef: Fout. Ik ben zelf doortastend en zeker van mij zaak en werk als leidingevende op een klantencontactcentrum. ik krijg meestal mijn zin ;) maar leg me niet snel neer bij iets waarvan ik vind dat ik in mijn recht sta.
Zo kwam je inderdaad niet over, maar schijn bedriegt :thumbup:

Als je leidinggevende bent op een klantencontactcentrum, dan weet je hoe het werkt : veel bellen en proberen om hoger in de
boom terecht te komen tot je iemand vindt die met een acceptabele oplossing komt.
Gebruikersavatar
Njit
Amerika-expert
Berichten: 13545
Lid geworden op: 09 nov 2004, 22:04
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Locatie: Den Bosch
Contacteer:

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door Njit »

Heb je al contact opgenomen met het Townhouse? Wellicht is het geen enkel probleem om een dag eerder/later te komen.
Dit is tenslotte overmacht..

En gelijk hebben en gelijk krijgen zijn twee verschillende zaken. In jouw ogen wordt er je onrecht aangedaan. Maar in de praktijk komen dit soort wijzigingen regelmatig voor. En volgens de regels mogen ze dit ook gewoon. Dan is het inderdaad wijzigen of annuleren. Ik zou allereerst voor wijzigen kiezen aangezien je zo last-minute waarschijnlijk geen andere vlucht voor een vergelijkbare prijs kunt krijgen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door kastelke »

b_talens schreef: ik ben een ervaren reiziger en reis ongeorganiseerd de wereld over met de kinderen alleen dus schiet niet snel in de stress
Dan ben ik er zeker van dat je hier ook wel een mouw aan weet te knopen, en uiteindelijk zal genieten van je vakantie.
En tijdens het wachten met je kinderen kan je misschien een soort van schattenjacht organiseren in de luchthaven? Je maakt samen met hen een lijst van dingen die je misschien wel zou kunnen vinden in de luchthaven, maar die toch niet zo voor de hand liggend zijn. Bijvoorbeeld niet een tijdschrift zoeken, maar een tijdschrift met een tekenfilmfiguur op de cover / niet op zoek gaan naar sandwich, maar zoeken of ze ergens een sandwich verkopen met roquefortkaas / een koppel zoeken waarvan de man een hoed of pet draagt en de vrouw een zwarte handtas heeft / een kind zoeken dat een pop met bruine haren bij zich heeft / ...
Maak een lijst die lang genoeg is, en op het einde ga je de beloning verdelen. Bijvoorbeeld als je 15 items hebt gevonden, dan krijgen ze 15 kleine snoepjes. Of per x aantal gevonden items mogen ze een maaltijd beginnen met het dessert (dat sprak onze zoon altijd wel aan). Jij kent je eigen kinderen het beste en weet wel wat de meeste pret kan bezorgen voor hen.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
Gebruikersavatar
6foot6
Amerika-expert
Berichten: 2151
Lid geworden op: 27 apr 2006, 08:50

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door 6foot6 »

b_talens schreef: het gaat erom dat ik de hele stad doormoet met koffers en kinderen , kost veel energie en de stress van in de ochtendspits door londen
In een taxi lijkt me dat alleen een probleem voor de chauffeur
Njit schreef: zo last-minute
Dat weten we dus niet en daar hangen je rechten wel van af
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

En tijdens het wachten
daar ligt dus het preciese probleem , we moeten niet wachten maar we moeten haastig van heatrow naar gatwick met een taxi reizen om de aansluitende vlucht te halen wat een extra reisduur oplevert van ong 3 uur . was het maar dat we extra moesten wachten op gatwick zelf . mijn kinderen vinden wachten niet erg en de vlucht van 9 uur is een makkie ;)

ik heb inmiddels 2 opties . vragen of ik de data van de accomodatie nog kan wijzigen aan de eigenaar ( 2 dagen eerder vertrekken en terugkomen met precies dezelfde vluchtijden als ik had ) en heb uit voorzorg een goedkope kamer geboekt op gatwick voor als ik er met BA niet uitkom en ik toch een dag eerder al naar gatwick vertrek.

de reis tussen heatrow en gatwick is echt geen optie , ik heb die gezien tijdens het boeken en al besloten dat dat gewoon niet te doen is realitisch in termen van vermoeidheid en stress

niet alst minute , ik vlieg pas juli 2013 ... nogmaals wijziging is niet erg wel vliegveld wisselen om een overstap te halen en de kosten die ik dus moet maken terwijl die bij een langere overstaptijd er niet zijn
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Gebruikersavatar
6foot6
Amerika-expert
Berichten: 2151
Lid geworden op: 27 apr 2006, 08:50

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door 6foot6 »

b_talens schreef: en heb uit voorzorg een goedkope kamer geboekt op gatwick voor als ik er met BA niet uitkom en ik toch een dag eerder al naar gatwick vertrek.
Wat bedoel je daar mee? Als je er met BA niet uitkomt blijft de orginele tijd van kracht en wordt het een "no show"
b_talens schreef:
ik vlieg pas juli 2013 ...
Dus alleen recht op kosteloos annuleren en dan nog alleen als BA heeft aangegeven dat de aansluiting onhaalbaar is en je reis dus feitelijk onmogelijk is geworden.

Je wilt het niet maar misschien voor andere lezers.
artikel 8.3 regelt een vergoeding voor vervoer tussen luchthavens
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

6foot6 schreef:
b_talens schreef: en heb uit voorzorg een goedkope kamer geboekt op gatwick voor als ik er met BA niet uitkom en ik toch een dag eerder al naar gatwick vertrek.
Wat bedoel je daar mee? Als je er met BA niet uitkomt blijft de orginele tijd van kracht en wordt het een "no show"
b_talens schreef:
ik vlieg pas juli 2013 ...
Dus alleen recht op kosteloos annuleren en dan nog alleen als BA heeft aangegeven dat de aansluiting onhaalbaar is en je reis dus feitelijk onmogelijk is geworden.

Je wilt het niet maar misschien voor andere lezers.
artikel 8.3 regelt een vergoeding voor vervoer tussen luchthavens
ik zou oorspronkelijk vliegen op 9 juli van ams - naar londen gatwick en vlieg nu door de wijziging van ams - naar londen heattrow... de aansluitende vlucht ( ook BA) vertrekt 9 juli vanaf gatwick . ik heb ook als optie de vlucht van 9 juli om te zetten in een vlucht op 8 juli ams - gatwick en danop gatwick een hotelovernachting te boeken ( kost 46 pond en dus goedkoper dan de taxi ) en dan op 9 juli gewoon de vlucht gatwick - orlando te nemen .

de overstap is 20 minuten en dat is dus ook volgens BA onmogelijk en hebben ze nu ook uit zichzelf de vlucht in mijn boeking al omgeboekt naar de heattrow vlucht ipv de vlucht naar gatwick.


er is nu aangegeven dat ik pas NA de vlucht een verzoek kan doen om de taxikosten vergoed te krijgen en dat er dan pas beslist wordt of deze vergoed word en ze gaf aan waarschijnlijkniet omdat ik het nu al weet .

begrijp ik nu goed uit dat artikel dat ze verplicht zijn de kosten te betalen van het vervoer tussen heattrow en gatwick? .


ik heb inmiddels op aanraden van de medewerker een offical compaint ingediend met het verzoek tot vergoeding van de hotelkosten.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
b_talens
Amerikafan
Berichten: 334
Lid geworden op: 04 nov 2012, 18:18

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door b_talens »

alle negatieve dingen hebben positieve kanten oid luid een spreekwoord.

nadat alles ingezonken is heb ik het volgende besloten .

we vliegen een dag eerder met de eerste vlucht naar gatwick en landen om 11 uur. geboekt hotel ligt 1 minuut lopen van het vliegveld en we gaan koffers dumpen en dan met de trein londen in om een dagje londen te bezoeken :thumbup: en dan de volgende dag doorvliegen naar orlando.


ik heb afgelopen zomer een weekendje parijs gedaan met de kinderen wat erg goed bevallen is . ik heb kinderen die van geschiedenis en dingen bekijken houden , ook de jongste en ze wilden graag nog een stedentrip doen dus we maken er het beste van en pakken dan vrij goedkoop een dagje londen mee als bonus op de zomervakantie.
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
Gebruikersavatar
US-fanboy
Amerikakenner
Berichten: 1465
Lid geworden op: 14 mar 2010, 17:35
Aantal x V.S. bezocht: 25

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door US-fanboy »

Top !! :thumbup:
kastelke
Amerika-expert
Berichten: 18756
Lid geworden op: 02 feb 2005, 08:56
Locatie: Oakville, Ontario
Contacteer:

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door kastelke »

Dat lijkt me heel tof!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
macy
Amerika-ontdekker
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 aug 2010, 19:02

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door macy »

Dan heb ik toch een betere ervaring met KLM.

Ik heb een ticket voor de terugweg Boston - NYC - Amsterdam.
Toen ik het ticket kocht, had ik een overstaptijd in NYC van 3 uur.
Vervolgens kwam er een wijziging, waarbij ik een overstaptijd had van 4 uur en 45 minuten.

Ik vind een wat langere overstaptijd in de US niet erg, omdat je door de douane moet, je bagage moet ophalen, bagage afleveren, weer door douane...

Toen kreeg ik weer een wijziging, waarbij ik een overstaptijd had van 1 uur en 15 minuten. Ik belde een dag later met de KLM. Het gesprek verliep ongeveer zo:

Ik: uitleg dat ik een overstap had in NYC, dat ik normaal gesproken het liefst met een directe vlucht vlieg, dat ik nu een ticket had gekocht met overstap en dat ik een ruime overstap prettig vond in de US omdat ik dan niet zo hoefde te stressen, en dat ik 1 uur en 15 minuten overstap niet relaxed vond
KLM: ik vraag me af of u het vliegtuig wel zult halen met 1 uur en 15 minuten overstaptijd. Dus u wilt liever een directe vlucht?
Ik: ik heb liever een directe vlucht, maar ik snap wel dat me dat extra geld gaat kosten en daar zit ik niet op te wachten. Dus ik wil gewoon een ruimere overstaptijd of misschien is er een andere oplossing.
KLM: u zegt een andere oplossing. Aan welke oplossing had u dan gedacht, want dan zult u er vast wel over nagedacht hebben?
Ik: nou, daar heb ik nog niet over nagedacht. Ik weet niet wat voor mogelijkheden er zijn?
KLM: een moment alstublieft. [stilte] Ik kan u kosteloos een directe vlucht Boston - Amsterdam aanbieden, omdat u niet heeft gevraagd om de wijziging.

:clap:
Gebruikersavatar
laguna62
Amerikafan
Berichten: 383
Lid geworden op: 27 feb 2011, 11:10
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17
Locatie: Groningen

Re: waar heb ik recht op cq kan ik om vragen

Bericht door laguna62 »

Hoi Macy,
Nou dan heb je wel een heel gemoedelijk persoon van de klm aan de lijn gehad,meestal zijn ze zo soepel als een vastgeroeste draaideur.Gelukkig voor jouw is dit prima geregeld,maar er zijn genoeg voorbeelden op dit forum dat ook de klm niet zo soepel is.
Albert.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer