Ik weet dat dit onderwerp al veelbesproken is op dit forum, maar na 2 uur allerlei berichtjes te hebben gelezen wil ik het toch maar zo proberen. Ik zie door de bomen het bos niet meer! Het moet ten slotte wel leuk blijven
In februari ga ik met mijn moeder, zus en broer naar New York. Voor mij 2e keer, voor hen 1e keer. Daarom wil ik hen graag verrassen met een limo die ons ophaalt op JFK.
Er zijn veel aanbieders op Internet en de meningen op dit forum zijn verdeeld. Wanneer ik mensen een prive berichtje stuur met de vraag hoe hun ervaring is verlopen, krijg ik helaas geen respons. Ik wilde Carmellimo doen maar zie een onvoldoende beoordeling op TripAdvisor.
Daarom de vraag: wie heeft er (recente) ervaring met deze limousines en waar kan ik dit met een gerust hart reserveren? We komen 's avonds om 8.00 uur aan, hoe laat zal ik dan als aankomsttijd aangeven?
Ik hoop dat er lieve mensen zijn die mij willen helpen!
Alvast bedankt!
P.s. Shuttle service (gedeeld) vond ik de vorige keer verschrikkelijk, en een taxi past denk ik niet met 4 volwassenen en 4 koffers... En als ik dan voor een prive auto ga, dan meteen goed!