Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Limousine JFK naar Manhattan (please!)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
LoontjeUSA
Amerika-ontdekker

Limousine JFK naar Manhattan (please!)

Bericht door LoontjeUSA »

Beste forumbezoekers

Ik weet dat dit onderwerp al veelbesproken is op dit forum, maar na 2 uur allerlei berichtjes te hebben gelezen wil ik het toch maar zo proberen. Ik zie door de bomen het bos niet meer! Het moet ten slotte wel leuk blijven :wink: Dus please, help me!

In februari ga ik met mijn moeder, zus en broer naar New York. Voor mij 2e keer, voor hen 1e keer. Daarom wil ik hen graag verrassen met een limo die ons ophaalt op JFK.
Er zijn veel aanbieders op Internet en de meningen op dit forum zijn verdeeld. Wanneer ik mensen een prive berichtje stuur met de vraag hoe hun ervaring is verlopen, krijg ik helaas geen respons. Ik wilde Carmellimo doen maar zie een onvoldoende beoordeling op TripAdvisor.

Daarom de vraag: wie heeft er (recente) ervaring met deze limousines en waar kan ik dit met een gerust hart reserveren? We komen 's avonds om 8.00 uur aan, hoe laat zal ik dan als aankomsttijd aangeven?

Ik hoop dat er lieve mensen zijn die mij willen helpen!

Alvast bedankt!

P.s. Shuttle service (gedeeld) vond ik de vorige keer verschrikkelijk, en een taxi past denk ik niet met 4 volwassenen en 4 koffers... En als ik dan voor een prive auto ga, dan meteen goed!
Bushmaster
Amerika-expert

Re: Limousine JFK naar Manhattan (please!)

Bericht door Bushmaster »

niet heel recent, maar in 2007 goede ervaringen met http://www.NewYorkLimo.com
Ze wachten je op, bij uitgang van het vliegveld, met een bordje met je naam,
en ze "monitoren" je vlucht, zodat je niet bij een vertraging een dikke rekening krijgt voor de wacht-tijd.
Nette auto, chauffeur netje in pak.
Ebelix
Amerikakenner

Bericht door Ebelix »

Ik heb goede ervaringen met http://www.dial7.com voor de laatste keer gebruikt in 2009. Toen heb ik 4 keer een auto bij ze besteld. Altijd keurig op tijd en tegen Marktcomfore prijzen.
RNA
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door RNA »

Ik ga volgende week met Carmellimo, help het me even onthouden maar zal laten weten hoe het is gegaan! Ook ik zag negatieve reviews op tripadvisor, maar op dit forum waren ze weer louter positief. Krijg bovendien miles als ik met hun meerijd, dus ga het zien!
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
Algarve
Amerika-ontdekker

Bericht door Algarve »

Taxi met 4 volwassenen, 4 koffers en 4 keer handbagage ging prima! Dus mocht de limo niet lukken, taxi is wel mogelijk.
LoontjeUSA
Amerika-ontdekker

Bericht door LoontjeUSA »

RNA schreef:Ik ga volgende week met Carmellimo, help het me even onthouden maar zal laten weten hoe het is gegaan! Ook ik zag negatieve reviews op tripadvisor, maar op dit forum waren ze weer louter positief. Krijg bovendien miles als ik met hun meerijd, dus ga het zien!
Alvast bedankt voor alle reacties! Daar heb ik wat aan! En RNA... ik zie je reactie graag tegemoet! Alvast bedankt! :thumbup:
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Vind dat niet boven een towncar gaat, veel betere trip dan met een taxi.
Iris1990
Amerikafan

Bericht door Iris1990 »

Ik heb in 2010 twee keer bij Carmellimo geboekt, van jfk naar New Jersey met een full size suv en van Manhattan naar JFK met een limo. Heel erg goed bevallen! Nette chaufeur die veel informatie had. We kwamen een uur eerder aan dan gedacht, 1 belletje en vijf minuten later stond onze taxi er! Super service! Zou er de volgende keer zo weer boeken! :thumbup:
Reisverslagen
http://irispoelman.blogspot.com/"
http://irispoelman2015.blogspot.com/"
http://irispoelman2017.blogspot.nl/

2010 New York en Philadelphia
2013 Florida
2015 Florida
2017 Boston en New York
2019 Florida
2022 New York
2022 Florida
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

pbuyse1 schreef:Vind dat niet boven een towncar gaat, veel betere trip dan met een taxi.
De Lincoln beter dan taxi? goed te horen!

Waar ik wel benieuwd naar ben met Carmellimo... de wachttijd. Stel nou dat ik 1 á 2 uur vertraagd ben (of nog meer!) wordt dit daadwerkelijk doorberekend???
Afbeelding WA, NY, NJ, PA, MD, VA, FL, TX, MN, HI + Puerto Rico - nog 40 te gaan

Afbeelding
pbuyse1
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35

Bericht door pbuyse1 »

Heb enkel ervaring met Dial 7 Limo en die zoals Carmel hebben een vaste prijs, dus of je vroeg of laat bent, maakt normaal niets uit. Daarom vroegen ze bij boeking de vluchtinfo en ze baseren zich daarop om naar luchthaven te trekken.
Zitten op de achterbank van de towncar is zoooooo veel zaliger dan in een bekrompen taxi, waar als je achterin zit, je nergens terecht kan met je voeten, wegens die scheidingswand.
RNA
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door RNA »

Zeer goede ervaring met Carmel gehad. Op het vliegveld van JFK hangen allerlei 'courtesy phones', dus telefoons waarbij het nummer van carmel al staat geprogrammeerd en die je kosteloos kunt gebruiken om ze te bellen. Nadat wij ze hadden gebeld om te vertellen dat we klaar waren om te vertrekken vroeg hij het bevestigingsnummer en wat ik aan had, vervolgens kreeg ik de richting waar ik naartoe moest lopen en daar stond de chauffeur al keurig met een bordje met mijn naam erop in zijn handen.

We hebben helaas niet in een lincoln gereden maar wel in een mooie Toyota, veel ruimte achterin. De chauffeur sprak slecht Engels en zei niet veel, maar kwamen wel goed en veilig bij het hotel uit (downtown Manhattan), kosten: 44$ inc. tip
De taxi kost je al 58$ exclusief tip.

Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer