Ik heb een wellicht wat domme vraag over greyhound.
Ik wilde graag online kaartjes boeken van een retourtje New York-Washington maar toen ik probeerde te boeken kwam ik er achter dat ik een Amerikaans telefoonnummer (nederlandse past niet) moest invullen. Die heb ik natuurlijk niet. Ik zou alleen wel graag snel boeken (en niet pas in NY) omdat ik kaartjes kan krijgen voor 2 dollar retour. Op hun site staat dat je als internationale klant gewoon kan boeken maar ik weet dus niet hoe. Heb je dat nummer echt nodig? of is het meer voor als er iets fout gaat/veranderd wordt?
Wat ik graag wil weten is of mensen ervaring hebben met het online boeken en hoe ze het telefoon probleem hebben opgelost.
verzin gewoon een random nummer - of een nummer van AT&T ofzo of een ander mega bedrijf waarvan het niet erg is als ze een verkeerd telefoontje ontvangen (omdat ze daar waarschijnlijk toch eerst een keuze menu voorschotelen met 83000 opties)
bedankt voor de reacties
Dan bedenk ik gewoon wat, daar zat ik zelf ook al aan te denken maar aangezien ik niet wist waarvoor het nummer diende wilde ik het toch even navragen...
Het nummer wordt gevraagd voor het geval je bagage kwijtraakt en Greyhound je moet bereiken. Als je ter plekke een kaartje koopt dan wordt er ook naar een telefoonnummer gevraagd, maar als je aangeeft dat je uit het buitenland komt dan laten ze het telefoonnummer gewoon leeg. Het is zeker niet noodzakelijk voor hen om te hebben.
In jouw geval zou ik het telefoonnummer van je hostel in NYC of Washington geven. Hostels kunnen ook gewoon worden gebeld en ze kunnen altijd berichten aan je doorgeven.
Zodra je het kaartje online hebt gekocht, moet je op de dag van vertrek nog wel naar het ticket office op het busstation om een instapkaart te krijgen, je tas te laten wegen en een bagagelabel voor je tas te krijgen. Zorg ervoor dat je minstens een uur voor vertrek aanwezig bent op het station!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.