Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Van Nederland naar Brussel
Van Nederland naar Brussel
Berichten gewist door TS.
Laatst gewijzigd door meh1965 op 19 aug 2012, 11:54, 1 keer totaal gewijzigd.
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Naar Brussel
En waarom overweeg je de trein niet? Stukken goedkoper.

Het is echt geen feit dat vluchten vanaf Brussel altijd goedkoper zijn. Wie weet vindt je ook een prima deal vanaf Schiphol. Maar goed als je een goedkope vlucht vindt vanaf Brussel dan kan je met de trein gaan. Benelux Express naar Brussel Centraal en daar overstappen naar Brussel Nationaal Luchthaven.
Ik weet niet wanneer je gaat maar vanaf half december gaat er geen Benelux Express meer aangezien ze dan vervangen worden door Fyra hogesnelheid treinen. Die zijn aanzienlijk duurder dus dan kan gezamenlijk een taxibusje huren goedkoper zijn.
Ik weet niet wanneer je gaat maar vanaf half december gaat er geen Benelux Express meer aangezien ze dan vervangen worden door Fyra hogesnelheid treinen. Die zijn aanzienlijk duurder dus dan kan gezamenlijk een taxibusje huren goedkoper zijn.
Bij ons was het net een pak goedkoper door vanaf Schiphol te vertrekken in plaats van Brussel...
Ben het eens met Fieke, vertrekken vanaf AMS is voor ons heel vaak goedkoper. Toch vreemd he.
268€ voor heen en terug met 5 p. is volgens mij een schitterende prijs. Is nog geen 55€p.p., dat ga je denk ik niet veel goedkoper vinden.
Lilo
268€ voor heen en terug met 5 p. is volgens mij een schitterende prijs. Is nog geen 55€p.p., dat ga je denk ik niet veel goedkoper vinden.
Lilo
Al 25 jaar en + 50 reizen naar usa, 47 staten bezocht
- Annie
- Amerika-expert
- Partner van: Rob
- Aantal x V.S. bezocht: 20
- Contacteer:
Dit was dan niet naar Amerika?
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
En zo ja, mag je uitgebreid de details vertellen! Wilikookwel 

Is daar nog discussie over nodig dan? Hoe ga je naar Brussel? Trein, taxi, bus, auto, hoeveel meer opties wil jij horen? Wellicht dat de anderen dezelfde vraag hebben als ik, namelijk wat je dan precies wil horen/weten.
Taxi heb je zelf al uitgezocht, trein lukt je ook wel. Bus wordt omslachtig voor die rit en auto was geen optie.
Taxi heb je zelf al uitgezocht, trein lukt je ook wel. Bus wordt omslachtig voor die rit en auto was geen optie.
- RNA
- Amerika-expert
- Contacteer:
Heb je wel eens op google gekeken?meh1965 schreef:Met alle respect maar zullen we de discussie of A'dam duurder / goedkoper is dan Brussel ergens anders voeren en hier verder gaan over de manier waarop we naar Brussel kunnen?
Erg bedankt!

Dit wordt een leuk topic! 

Sorry als we je topic verpest hebben, meh1965. Mijn excuses als mijn eerdere posting niet goed gevallen is. Het was absoluut niet mijn bedoeling om je topic te verpesten. Als jij vanaf Brussel wil vliegen dan is dat je goede recht.
Overigens zou ik voor 268 euro een taxi heen en terug nemen met 5 personen direct doen. Ik denk toch dat je dan goedkoper uit bent dan met de trein. Plus het feit dat je gehaald en gebracht wordt van huis en nergens hoeft te overstappen.
Overigens zou ik voor 268 euro een taxi heen en terug nemen met 5 personen direct doen. Ik denk toch dat je dan goedkoper uit bent dan met de trein. Plus het feit dat je gehaald en gebracht wordt van huis en nergens hoeft te overstappen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Re: Van Nederland naar Brussel
Toch handig dat Google Translate 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 10
- Contacteer:
Re: Van Nederland naar Brussel
Door niet ter zake doende antwoorden te krijgen heeft TS zijn berichten verwijderd. Op dit topic wordt een slotje gezet. Wat mij betreft een voorbeeld van onrespectvolle antwoorden.. Carine
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 1 Reacties
- 2224 Weergaves
-