Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Binnenlandse vluchten USA
Binnenlandse vluchten USA
Heeft er iemand een goede website waar je goedkope binnenlandse vluchten kunt vinden?
Re: Binnenlandse vluchten USA
Er zijn er genoeg te vinden op internet, zelf gebruik ik altijd http://www.orbitz.com. Deze gaf voor mij vorig jaar telkens het beste overzicht, van tevoren kun je je ook 'abonneren' op een vlucht. Zo heb ik dat gedaan voor een vlucht van Boston naar New Orleans en zodra daar aanbiedingen op binnen kwamen kreeg ik een mail, erg handig!
2009 - 2010 - 2011 met z'n 2en...
In 2018 met z'n 4en!
In 2018 met z'n 4en!
- MattRob
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 65
- Contacteer:
Ik zou kayak.com gebruiken 

Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
- Color01
- Amerika-expert
ik gebruik deze site wel eens voor binnenlandse vluchten. http://www.cheapoair.com
Gewoon alle sites uitpluizen. Er is geen specifieke goedkope website. Zelf kijk ik altijd eerst naar southwest.com, een van de weinige maatschappijen waar bagage inchecken gratis is. Hou er rekening me dat andere maatschappijen geld vragen voor bagage inchecken. Dus goed rekenen vooraf!
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Voor april 2013 hebben wij een binnenlandse vlucht van New-York naar Buffalo NY geboekt. Daar wij enkel handbagage zullen meehebben, hoe lang op voorhand moeten wij daar zijn ?
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Aangeraden wordt - zoals overal - 2 uur, maar als je online ingecheckt bent en je bent in het bezit van een boarding pass kun je er 30 minuten vantevoren zijn. Neem voor jezelf een veilige marge mocht je oponthoud hebben onderweg en waar jij je comfortabel bij voelt.
Die 2 uur is standaard, zelfs met ingecheckte baggage ben ik er op een Europese vlucht niet zo vroeg. Een intercontinentale wel.
Die 2 uur is standaard, zelfs met ingecheckte baggage ben ik er op een Europese vlucht niet zo vroeg. Een intercontinentale wel.

Voor Southwest vluchten moet je op het website van Southwest kijken, want die zijn niet op Kayak of zoiets.
Lust is easy. Love is hard. Like is most important.
Wij zijn ook volop aan het kijken voor een binnenlandse vlucht van washington naar of Las Vegas of San Francisco.
Nu vinden we geen enkele rechtstreekse vlucht, maar wel telkens met een overstap.... echter de overstap tijd is telkens 40 tot 50 minuten.
Is dit niet erg kort?
Nu vinden we geen enkele rechtstreekse vlucht, maar wel telkens met een overstap.... echter de overstap tijd is telkens 40 tot 50 minuten.
Is dit niet erg kort?
- RNA
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Voor een binnenlandse vlucht is dat prima te doen, je hebt geen zorgen om baggage en/of beveiliging. Zoek je wel op het goede vliegveld (vertrek) vanuit Washington? Je moet Washington Dulles hebben, deze heeft directe verbindingen naar Vegas (United Airlines) en San Francisco (United Airlines, Virgin Airlines).
Misschien zoek je op Ronald Reagan airport, in dat geval zal je moeten overstappen omdat de airlines hier slechts beperkt van mogen vliegen i.v.m. geluidsoverlast.
Misschien zoek je op Ronald Reagan airport, in dat geval zal je moeten overstappen omdat de airlines hier slechts beperkt van mogen vliegen i.v.m. geluidsoverlast.

-
- Amerika-newbie
- Aantal x V.S. bezocht: 0
- Contacteer:
Hoi,
Wij zijn bezig met onze 1e amerika reis en hebben veel vragen nog.
Wij willen vanuit Washington naar New Orelans vliegen, daar 2 dagen verblijven en de 3e dag naar Las Vegas vliegen.
Wat is handig? In Nederland alles al boeken?
Pas in Amerika boeken?
En via welke sites?
Wat is een beetje een gemiddelde prijs per persoon voor dit soort binnenlandse vluchten?
En vanaf welke vliegvelden kun je het beste vliegen?
Graag hoor ik wat tips en trucs..
Wij zijn bezig met onze 1e amerika reis en hebben veel vragen nog.
Wij willen vanuit Washington naar New Orelans vliegen, daar 2 dagen verblijven en de 3e dag naar Las Vegas vliegen.
Wat is handig? In Nederland alles al boeken?
Pas in Amerika boeken?
En via welke sites?
Wat is een beetje een gemiddelde prijs per persoon voor dit soort binnenlandse vluchten?
En vanaf welke vliegvelden kun je het beste vliegen?
Graag hoor ik wat tips en trucs..
- US-fanboy
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik gebruik vaak Matrix Airfare Search (als antwoord op Dinne's vraag).
en zie nu dat het een vraag uit 2012 is...

Hoever vantevoren kun je een binnenlandse vlucht het beste boeken? Zie nu dat niet alle airlines de prijzen voor augustus 2015 al online hebben, Southwest Airlines is bv maar t/m mei te boeken.
We zoeken een vlucht van Philadelphia of New York naar Florida.
We zoeken een vlucht van Philadelphia of New York naar Florida.
Florida 2014
Noordoosten en Florida 2015
Zuidoosten en Florida 2016
Las Vegas en LA 2019
NY en Philadelphia / Westkust en Florida / Boston-New England 2022
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Als je het voordeligst met Southwest zou kunnen vliegen van New York of Philadelphia naar Florida moet je inderdaad wachten tot ongeveer 6 maanden voor vertrek om te kunnen boeken. Voordeel van Southwest is inderdaad dat je 2 stukken ruimbagage zonder extra kosten mee mag nemen.
Zelf zit ik ook te wachten tot ik kan boeken voor een binnenlandse vlucht van Las Vegas naar Washington in juli 2015. Bij elke andere maatschappij betaal je snel $25 per koffer ruimbagage.
Zelf zit ik ook te wachten tot ik kan boeken voor een binnenlandse vlucht van Las Vegas naar Washington in juli 2015. Bij elke andere maatschappij betaal je snel $25 per koffer ruimbagage.

Blog: Familie Poelman @ USA2015
Link: http://poel1966-usa2015.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Klopt, en we hebben 4 koffers, dus dat is $200 voor een retourtje. Alleen jammer dat ik de prijzen van Southwest nu niet kan vergelijken. Vind het wel 'eng' om zo lang te wachten met boeken, we willen de villa's in Florida namelijk al wel vastleggen.
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
ik zit eigenlijk met hetzelfde. onze vlucht naar miami is geboekt maar wil graag retour las vegas voor rondje nationale parken en dan terug naar florida maar moet wel ook nog alles voor florida regelen zoals autohuur en huis maar kan niet boeken voor ik definitief weet of we naar vegas gaan en wanneer we precies terugkomen in florida. ik zit nu op retour 200 euro pp met spirit. dit vind ik nog prijzig of zijn dit prijzen die ik moet verwachten ? wat kost ong bij benadering een binnenlandse vlucht ??
1996 boston
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
2002 miami
2003 miami
2011 orlando
2013 orlando
2015 florida en NY
2016 Florida
2017 orlando
2018 zuidwesten en Yellowstone
2019 florida
2021 florida
2023 florida
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Als je bij Southwest aangeeft dat je in maart wilt vliegen, dan kun je uitzoeken welke trajecten ze vliegen. Ik kan weinig rechtstreekse vluchten vinden, en dat heeft toch wel mijn voorkeur. Prijzen zijn ongeveer hetzelfde als bij Delta. Inderdaad wel 2 koffers gratis. Wij hebben alleen vlucht NY-Florida nodig en op de heenweg zal ik nog niet zo veel koffers hebben.
Als ik bij Southwest zoek op willekeurige datums dan kom ik inderdaad ook niet veel goedkoper uit.
Heb wel iets gevonden om de bagagetoeslag te ontduiken
, als je bij American Airlines AAdvantage member wordt, dan mag je 1 koffer p.p. gratis meenemen.
Vanaf Fort Myers naar New York vliegt helaas alleen Delta, volgens mij.
Ik heb nu de volgende optie:
5 aug. Was/Baltimore - Miami € 90 (AA) of NY (LGA) - Miami € 100 (AA)
19 aug. Fort Myers - New York (JFK) € 91 (Delta)
Dit zijn dan losse enkeltjes, is volgens diverse zoekmachines goedkoper dan een multi-ticket. Raar, maar waar.
Zijn dit een beetje normale prijzen of kan dit goedkoper?
Alle tips zijn welkom!!
Heb wel iets gevonden om de bagagetoeslag te ontduiken

Vanaf Fort Myers naar New York vliegt helaas alleen Delta, volgens mij.
Ik heb nu de volgende optie:
5 aug. Was/Baltimore - Miami € 90 (AA) of NY (LGA) - Miami € 100 (AA)
19 aug. Fort Myers - New York (JFK) € 91 (Delta)
Dit zijn dan losse enkeltjes, is volgens diverse zoekmachines goedkoper dan een multi-ticket. Raar, maar waar.
Zijn dit een beetje normale prijzen of kan dit goedkoper?
Alle tips zijn welkom!!
Florida 2014
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Las Vegas en LA 2019
Westkust en Hawaii 2023
NY en Washington 2024
Is het nog steeds zo dat je bij een binnenlandse vlucht met Southwest Airlines geen toeslag hoeft te betalen voor ruimbagage? Ik heb wel wat rondgezocht, maar hoor hier graag nog de bevestiging 

- Old Faithful
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Groet,
Old Faithful
Old Faithful
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht