De reden dat ik gebeld heb, is dat je niet op de site een multi city ticket kan boeken, wil graag vanaf een andere bestemming terug vliegen.
Wordt me verteld door de vrouw dat ik 2 enkeltjes moet boeken, is dit zo? Na wat doorvragen van mijn kant, en mijn uitleg dat dit veel duurder is, kwam het antwoord. "Het is niet anders meneer, dit is de enigste manier".
Iemand hier ervaring mee??? Waar zou ik het beste kunnen heen bellen/mailen hoe dit nu werkelijk zit??
Als je een enkeltje gaat boeken ben je veel duurder uit dan als je een retourtje boekt.........?? Boek je bv Dusseldorf/Miami en terug Los Angeles/ Dusseldorf ben je een paar honderd euro meer kwijt als dat je een retourticket Los Angeles boekt?? Vind ik wel erg vreemd.
Vorig jaar, heb ik laterna mijn vlucht retour Dusseldorf/Miami omgeboekt, Dusseldorf/Miami en terug Los Angeles/Dusseldorf en toen moest ik alleen de 200 euro verschil van ticket bijbetalen. Op de site stond dat ik ook omboekingskosten moest betalen maar dit is mij toen niet afgehouden.
Heb het idee dat veel mensen die aan de telefoon zitten daarzo, het allemaal zelf niet weten???