Ik ben erg benieuwd of er mensen zijn die ervaring hebben met het nachtrijden, of een overnachting op zo'n truckersstop, en of jullie het aan zouden raden. Ik zit zelf nog een beetje te twijfelen namelijk

Die vrachtwagens rijden vaak ook als gekken. En ik denk dat de gemiddelde Nederlandse toerist beter doorrijd dan de gemiddelde Amerikaan.Mack schreef:Je bent immers geen beroepschauffeur en veel chauffeurs zijn toeristen vanwege hun rijgedrag liever kwijt dan rijk.
Het gaat ook vooral om de weg niet weten, twijfelen, de regels niet kennen, afremmen om iets te bekijken etc. Verder zeg ik ook niet dat het altijd terecht is, maar het is wel zo.Njit schreef:Die vrachtwagens rijden vaak ook als gekken. En ik denk dat de gemiddelde Nederlandse toerist beter doorrijd dan de gemiddelde Amerikaan.
Deze gedachte zou ik even laten varen. In Nederland kom je weg met "het is niet verboden" of "nergens staat dat het verboden is", maar in de VS denkt men daar anders over. Als iets niet verboden is, of je kan een verbod niet vinden wil het nog niet zeggen dat het dus ook toegestaan is.Joyco schreef:Ik heb zelf al even gekeken of je in de auto mag slapen, en ben nog niet tegengekomen dat dit níet mag, dus ik ga er maar vanuit dat het geen probleem is
Ik zou het niet doen om de redenen die al werden aangehaald. Als je 's nachts rijdt, zie je ook niets van de prachtige omgeving; zonde.We vinden het wel erg jammer om 3 dagen te reizen, terwijl dat ook in 1,5 dag kan.
Topicstarter rijdt door de Rockies...Hmm als je 's nachts bijv de interstate in kansas, nebraska, s dakota, Illenois, grote stukken texas, delen wyoming etc rijdt mis je absoluut niks hoor. Integendeel
Waarom hebben wij dan afgelopen vakantie zo óntzettend veel herten, wasberen en gordeldiertjes dood langs de weg gezien? Die laatste twee zullen niet heel erg zijn, maar hertjes... (heb er ook vaak naar gerefereerd in m'n verslag... ) Echt, heb nog nooit zoveel dode dieren langs de weg gezien. Heb serieus waar schrik gehad toen we richting Sioux Falls reden. Eén van de weinige keren dat we in het donker reden.ned in MO schreef:Tegen een hert of zo aanrijden kan maar op de interstates heb je daar over het algemeen niet zoveel last van is mijn ervaring. Niet meer of minder dan in europa