Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Dollar Express

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Dollar Express

Bericht door s_janssen »

Hallo allemaal,

ik heb een auto gehuurd bij Dollar via usrentacar.co.uk, op Denver Airport en een lidmaatschap Dollar Express aangevraagd. Aanvraag is na paar dagen 'goedgekeurd' en ben dus nu Dollar Express member. Aan mijn voucher wordt mijn dollar express code toegevoegd en ik zie de reservering al staan bij Dollar Express.

De vraag is: zijn er mensen hier die al daadwerkelijk via Dollar Express hun auto hebben kunnen ophalen in de garage? Het lijkt me zo fijn om de verhuurbalie te kunnen skippen...
knop
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 2

Re: Dollar Express

Bericht door knop »

Heb je heb geregeld dat je express code aan je reservering wordt toegevoegd? Via je rental broker?
Groet,
Frans
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

knop20 schreef:Heb je heb geregeld dat je express code aan je reservering wordt toegevoegd? Via je rental broker?
Ja dat is geregeld.
Mike
Amerikafan

Bericht door Mike »

Als je member bent heb je waarschijnlijk een aparte rij (als daar mensen staan) wij kwamen s'nachts aan in Vegas en was daar uitgestorven bij de balie. Na een week de auto ruilen toen stond het behoorlijk vol en was blij dat we de korte rij konden nemen :)
knop
Amerikafan

Bericht door knop »

Ik heb zojuist dezelfde truc maar uitgehaald :) Scheelt denk ik ook weer een hoop verkoop-praat
Groet,
Frans
knaapje
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 30

Bericht door knaapje »

Ik heb 2 jaar geleden op MCO met Dollar Express een auto opgehaald.
Kon zo doorlopen naar de garage en kiosk.
Nog erger, ik had een intermediate geboekt, vlak naast de kiosk stond een grote Chrysler met een VIP-bordje erop.
De dame in de kiosk zei: Dat is geloof ik Uw auto, pakte de sleutel, drukte op de afstandbediening en ...piep...piep. Ja,hoor dat is hem!.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Ja precies, kan je ook de verkoopprietpraat overslaan. Heb ik geen trek na zo'n lange vlucht adam reykjavik denver. (jaja icelandair)
sandra_R
Amerikafan

Bericht door sandra_R »

Ik ben net toch maar Express member geworden(althans alles ingevuld en nu nog even wachten op lidmaatnummer).
Ben wel benieuwd of dit over een paar weken in Denver goed gaat werken.

Iemand ervaring met het aanmelden van een extra bestuurder. Je kunt maar met 1 driver lid worden.

Gr,
Sandra
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Wanneer vertrek je? Ben benieuwd naar je eravringen!
sandra_R
Amerikafan

Bericht door sandra_R »

We gaan 8 juli via de icelandroute t/m 3 augustus. Mocht ik de eerste zijn, zal ik even laten weten hoe het gegaan is.

Sandra
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

wij vertrekken vanaf 2 augustus, ben benieuwd naar je ervaringen.
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Tip voor alle Dollar huurders die zich ook hebben aangemeld bij Dollar Express: als je via een touroperator (usareisen, usrentacar etc) hebt geboekt, is je reservering NIET op te halen in de website van Dollar Express.
Moest er 4 keer voor naar de helpdesk van Dollar bellen om hier achter te komen...Iedere keer wilden ze me doorverbinden met Tour Package Administration en werd de lijn verbroken.....grrrrrrr....
Je kan je wel gewoon op het verhuurstation melden met je Dollar Express nummer. We zullen zien!
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ook mijn reserveringen van Rentalcars.com waren niet gekoppeld aan mijn DollarExpress. Maakt echter niets uit heb ik gemerkt, men is er zelfs blij mee. Het scheelt een hoop invoer. Op LAX stond ik eerst in de "Prepaid Rentals rij". Toen ze mijn DollarExpresskaartje zagen werd ik direct naar de (lege) balie van DollarExpress gestuurd en stond binnen no-time bij de huurauto's.

Gewoon doen dus !
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
knop
Amerikafan

Bericht door knop »

Ik heb mijzelf ook eindige tijd geleden opgegeven voor Dollar Express...Echter heb ik geen card gehad. Kan dit kloppen, of krijg ik deze pas bij de balie?
Groet,
Frans
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Ik heb ook geen pasje, je kan een pasje afdrukken van de site. Staat een beetje raar op A4, maar is niet anders. Geen idee wanneer en of ze een echt pasje verstrekken.
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

inderdaad, pasje printen vanaf de site.
knop
Amerikafan

Bericht door knop »

Oh ja zie het nu, top!
Groet,
Frans
jbdutch
Amerika-ontdekker

Bericht door jbdutch »

Ik heb twee jaar geleden keurig een pasje opgestuurd gekregen.Een maand na aanmelding op de website.
sandra_R
Amerikafan

Bericht door sandra_R »

Ik zou nog even laten weten hoe de Dollar express in Denver afgelopen is, in een woord, Prima!

We kwamen bij de shuttle van Dolaar aan en werden gelijk weggebracht. Bij Dollar aangekomen waren we gelijk aan de beurt. Er moest bij ons nog een rijbewijs toegevoegd worden en verder krijge we gelijk het contract. Alles netjes op nul geen vragen over extra verzekeringen en geen "aansmeren" van tolkastje. We krijgen de spullen mee en werden naar de parking gestuurd, met de worden zoek maar een Auto uit in de S(standaard SUV), ach wat jammer nu, deze was leeg. Ik even terug naar binnen wat nu: ach mevrouw zoek dan maar een grotere uit, wat u zelf wilt. Wij rijden nu in een donkerblauwe Chevy traverse
(konden ook een ford expedition extra Large meenemen, maar dit was zo'n slagschip dat ik mezelf er niet echt mee zag rijden, tot ongenoegen van onze jongste zoon).

Als ik 1 nadeel zou moeten noemen is het dat eigenlijk alle grote SUV's al 20 tot 40 duizend mijl op de teller hadden staan. Ik heb de chevy genomen waar ik van kon zien dat hij vorige week een beurt gehad had en nu weer 10.000 mijl te gaan had!

Groeten en voor iedereen die nog moet gaan, succes,
Sandra
s_janssen
Amerika-ontdekker

Bericht door s_janssen »

Dat klinkt goed Sandra! Fijne vakantie en bedankt voor je melding.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer