Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
tolwegen in oost usa
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
tolwegen in oost usa
Waar moet ik eigenlijk op rekenen tussen new york en orlando en terug ????? Ik wil een deel de kust volgen...
globale route
new york-atlantic city-washington (via delaware) -shenandoah-great smokey mountains-charleston-savannah-orlando-ofenekoo swamp-myrtle beach-virginia beach-new york
Ik heb gehuurd bij die duitse autoverhuurder, bieden die een oplossing zoals we die in noorwegen kennen, een ding aan de ruit en dan krijg je vanzelf de rekening thuis???? Of betalen we iedere keer aan een persoon in een poortje?
groeten Roy
globale route
new york-atlantic city-washington (via delaware) -shenandoah-great smokey mountains-charleston-savannah-orlando-ofenekoo swamp-myrtle beach-virginia beach-new york
Ik heb gehuurd bij die duitse autoverhuurder, bieden die een oplossing zoals we die in noorwegen kennen, een ding aan de ruit en dan krijg je vanzelf de rekening thuis???? Of betalen we iedere keer aan een persoon in een poortje?
groeten Roy
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Re: tolwegen in oost usa
Heeft niets met de Duitse tussenpersoon te maken maar met de Amerikaanse maatschappij waar je de auto gaat ophalen.
Veel tolpoorten werken op kenteken en heel veel wegen zeker in Florida kennen geen tolpoortjes waar je aan een huisje kan betalen.
Veel tolpoorten werken op kenteken en heel veel wegen zeker in Florida kennen geen tolpoortjes waar je aan een huisje kan betalen.
Meestal zijn er twee mogelijkheden; of je betaalt van tevoren een bepaald bedrag per dag/week om zo'n ding te huren, of je zegt dat je dat niet wilt en dan ben je zelf voor alle kosten verantwoordelijk. Ze sturen je dan wanneer je weer thuis bent en rekening, maar soms moet je dan voor elke keer dat je door zo'n poortje gereden hebt zonder te betalen naast de tol ook nog $25 aan administratie kosten betalen. Een aangezien er bij sommige poortjes geen mensen zitten waar je kan betalen snap je dat dat nogal snel oploopt.
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Okdankje. Ik ga er van uit dat ze dit dan aanbieden aan debalie bij de verhuurder?
Welk bedrag moet ik aan denken ? Tol etc?
Welk bedrag moet ik aan denken ? Tol etc?
Let ook op dat als je bij een tolhuisje wil betalen deze (in de noordoostregio/EZ pass) géén creditcards nemen. Het is idioot in dit land waar alles op krediet gaat en je zelfs bij de deli je 1,25 dollar koffie afrekent met een kaart, maar je moet echt cash meenemen. Voor wat betreft de kosten van tol, hier staan alle links verzameld: http://www.freewebs.com/tollcalculator/
2004: Rondje ZW 2005: NYC 2006/07: Hong Kong, Australië 2008: NYC, Toronto 2009/2010: LA, NYC 2010/11: NYC 2011: NYC, Toronto 2012: NYC 2012: Hong Kong, China, Macau 2012/13: Washington DC 2013: Las Vegas, DV, Yosemite, San Francisco 2015: Toronto, Vancouver, Seattle 2016/17: China, Hong Kong, Thailand
Wij hebben een groot deel van deze route genomen, dus hier is de info die ik je kan geven.RoyBergen schreef:Waar moet ik eigenlijk op rekenen tussen new york en orlando en terug ????? Ik wil een deel de kust volgen...
globale route
groeten Roy
In New York heb je grote kans dat je flink at tol moet betalen als je in de buurt van het centrum gaat, loopt redelijk snel op, bij ons al gelijk $5. Vanaf Shenandoah naar Great Smoky kun je de Blue Ridge Parkway nemen als je van mooie uitzichten houdt, en daar betaal je niks voor.
Rond Orlando zitten redelijk veel tolwegen, let er hier op dat er enkelen zijn waar ze (bij ons) geen mensen hadden staan en alleen muntgeld aannamen, dus zorg dat je wat kwartjes hebt. Als je eenmaal Orlando uit bent valt het wel mee geloof ik. Wij hebben Orlando - Savannah - Asheville gedaan waar we de Blue ridge Parkway op zijn gegaan en daarna vanaf Shenandoah naar NY, en zijn vanaf buiten Orlando tot New York geen tolwegen tegen gekomen.
Dat laatste kun je het beste even vragen bij de verhuurder zelf. succes.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 18 Reacties
- 2625 Weergaves
-
Laatste bericht door swissdutchie
-
- 6 Reacties