Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Eten bij aankomst in USA weggooien?
Re: Eten bij aankomst in USA weggooien?
ik heb 1 kleine verslaving ik ben gek op nootjes en snoepjes, nu zag ik das sweets wel kon maar hoe zit het met nootjes mogen deze wel?
- Bushmaster
- Amerika-expert
-Nuts-
All nuts are allowed if they have been boiled, cooked, ground, oven dried, pureed, roasted, or steamed. Other nuts may be allowed if they are free from their husks (the shell remains), such as almonds, betel nuts, Brazil nuts, cashews, coquilla nuts, filberts (hazelnuts), Java olives, kara nuts, gingko nuts, macadamias, pecans, pili nuts, pine nuts (pinon nuts), pistachios, and walnuts. (USDA Miscellaneous and Processed Products Manual, Table 3-105, 3-106)
All nuts are allowed if they have been boiled, cooked, ground, oven dried, pureed, roasted, or steamed. Other nuts may be allowed if they are free from their husks (the shell remains), such as almonds, betel nuts, Brazil nuts, cashews, coquilla nuts, filberts (hazelnuts), Java olives, kara nuts, gingko nuts, macadamias, pecans, pili nuts, pine nuts (pinon nuts), pistachios, and walnuts. (USDA Miscellaneous and Processed Products Manual, Table 3-105, 3-106)
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Oeps, het is nooit in me opgekomen om mijn snoep/drop op het formulier te zetten
Doen jullie dat echt?
Ik zal het er dan vanaf nu ook maar op zetten.
Els

Doen jullie dat echt?

Ik zal het er dan vanaf nu ook maar op zetten.
Els
Of het echt moet weet ik niet. IK doe het wel, mijn (Amerikaanse) schoonmoeder niet, en tot nu toe zijn we allebei altijd door de douane heen gekomen.
- Bushmaster
- Amerika-expert
vraag 11 op het formulier:
I am (we are) bringing
a) fruits, vegetables, plants, seeds, food, insects
b) meats, animals, animal/wildlife products
c) disease agents, cell cultures, snails
d) soil are have been on a farm/ranch/pasture
snoep/drop valt volgens mij onder "food"
I am (we are) bringing
a) fruits, vegetables, plants, seeds, food, insects
b) meats, animals, animal/wildlife products
c) disease agents, cell cultures, snails
d) soil are have been on a farm/ranch/pasture
snoep/drop valt volgens mij onder "food"
Ik heeb het zelf alleen aangekruist, maar niet opgeschreven wat ik bij had. De beambte vroeg wat ik bij had. Droog brood mag wel hetland in.
- ned in MO
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nootjes hebben ze hier ook, alleen weer andere nootjes. Alleen borrelnootjes kennen ze helaas niet
- Bushmaster
- Amerika-expert
droog brood hebben ze toch ook in de US?De beambte vroeg wat ik bij had. Droog brood mag wel hetland in.
vooral in die ongezellige "hotels" met van die hoge muren/hekken

Mijn koffer moet iedere keer door de scanner en soms ook open waarbij ook andere zaken worden gecontroleerd(zet je laptop eens aan.)
Alles wat je bij je hebt wordt dan gecheckt.
Ik neem kaas,drop en pinda's mee en zorg dat alle etenswaar in één koffer op een goed bereikbare plaats gevonden kan worden.
Alle andere bagage, inclusief mijn handbagage, wordt door mijn medereizigers door de douane geloodst om het tijdsverlies zo klein mogelijk te houden.
Je wilt natuurlijk niet je aansluiting missen.
Alles wat je bij je hebt wordt dan gecheckt.
Ik neem kaas,drop en pinda's mee en zorg dat alle etenswaar in één koffer op een goed bereikbare plaats gevonden kan worden.
Alle andere bagage, inclusief mijn handbagage, wordt door mijn medereizigers door de douane geloodst om het tijdsverlies zo klein mogelijk te houden.
Je wilt natuurlijk niet je aansluiting missen.
... maar dat is natuurlijk mijn persoonlijke opvatting
Wij nemen altijd snoep mee, die heerlijke puntzakken van Jamin en deze hebben wij nog nooit aangegeven..
Fruit (appels etc.); groeten die moet je weg gooien voor je het vliegtuig verlaat (mits je deze niet hebt opgegeten tijdens de vlucht) omdat dit ziektes met zich mee kunnen brengen en dit dus de flora/fauna van Amerika kan aantasten.
Is nog iets met vlees, maar goed dat neem je toch echt niet rauw mee op de vlucht denk ik....
Fruit (appels etc.); groeten die moet je weg gooien voor je het vliegtuig verlaat (mits je deze niet hebt opgegeten tijdens de vlucht) omdat dit ziektes met zich mee kunnen brengen en dit dus de flora/fauna van Amerika kan aantasten.
Is nog iets met vlees, maar goed dat neem je toch echt niet rauw mee op de vlucht denk ik....
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Het gaat niet alleen om rauw vlees, maar om (vrijwel) alle vleesproducten:Dreamz schreef:Is nog iets met vlees, maar goed dat neem je toch echt niet rauw mee op de vlucht denk ik....
BronMeat, milk, egg, poultry, and their products, including products made with these materials, such as dried soup mix or bouillon, are either prohibited or restricted from entering the United States, depending on the types of animal diseases which occur in the country of origin. Fresh (chilled or frozen), dried, cured, and fully cooked meat is generally prohibited from most countries. Canned meat is allowed entry, except beef, veal, lamb, mutton, venison, elk, bison, etc., from countries affected by bovine spongiform encephalopathy (BSE).
...
Pork should be commercially canned and labeled in unopened containers. Pork and pork products are not admissible from Mexico, except for cooked pork in small amounts for a meal.
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
Daarom neem ik geen eten mee naar de USA. Ze hebben daar genoeg lekkers, dus waarom zou ik uit Nederland wat meenemen! Hooguit een zakje drop, maar dat valt onder snoep en dat staat er niet bij 

- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Snoep valt onder voedsel(food)
Gr,

Gr,
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 11
Wij hebben nog het vak food aangevinkt omdat we een doos wafeltjes en zakjes snoep meebrachten; en men vertelde ons bij Customs dat dit "unnecessary" was. Snoepjes en koeken neem ik dus gewoon mee zonder aan te geven. Als ik me niet vergis zijn Kinder Suprises wel bij wet verboden, dus dat zou ik al niet proberen.
-
- Amerika-ontdekker
Net terug van 3 weken USA met 'n 10 maanden oude baby.
We hadden allerlei baby potjes(20stuks) meegenomen.
Deze aangegeven bij de douane, koffer werd nagekeken.
We konden het gewoon meenemen.
Men vertelden als je het niet aangeeft en ze ontdekken het
ze heel erg moeilijk kunnen gaan doen !!!
Gelukkig voor ons zonder problemen mee kunnen nemen.
We hadden allerlei baby potjes(20stuks) meegenomen.
Deze aangegeven bij de douane, koffer werd nagekeken.
We konden het gewoon meenemen.
Men vertelden als je het niet aangeeft en ze ontdekken het
ze heel erg moeilijk kunnen gaan doen !!!
Gelukkig voor ons zonder problemen mee kunnen nemen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 2 Reacties
- 490 Weergaves
-
Laatste bericht door Binnus
13 okt 2019, 08:57
-
-
Aankomst verblijf hotel en RV park Las Vegas
door Kelly_S » 25 aug 2019, 13:37 » in Zuidwesten (algemene vragen) - 11 Reacties
- 781 Weergaves
-
Laatste bericht door Julia760319
29 aug 2019, 23:01
-
-
- 132 Reacties
- 17016 Weergaves
-
Laatste bericht door Almere vak V
29 sep 2020, 15:56