Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Full Size SUV in NY

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Countrydon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 19

Full Size SUV in NY

Bericht door Countrydon »

Weet iemand of het mogelijk is om een Full Size SUV te huren in NY (Bijv vanaf JFK) 2 weken in September ?
Via de grote sites kom ik niet verder dan een Standard en om die nu te boeken en te gokken op een upgrade, vind ik een te groot risico.
Reisverslag Zuid West Amerika
Alleen WA en OR nog te gaan.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: Full Size SUV in NY

Bericht door DVDGuy »

Je hebt nimmer zekerheid, dus daar zou ik me niet door laten leiden.

Heb je de site van USAreisen.de al geprobeerd?
Countrydon
Amerika-ontdekker

Hoi Ruud,

Ja die heb ik ook geprobeerd via de website. Ik heb ze nog niet gebeld, dat kan ik nog proberen.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Waarom huur je niet vanaf Newark? Daar hebben ze geloof ik wel Fullsize en de prijzen liggen doorgaans nog een stuk lager dan in NYC.
Moet je natuurlijk wel even via taxi/shuttle/trein/oid op Newark zien te komen.
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
kat
Amerika-ontdekker

Bericht door kat »

Wij huren deze zomer via budget.com een full-size SUV (Ford Expedition 4WD/4DR or simalar) ......zij bieden ook eventueel een upgrade voor ongeveer $4 per dag naar een premium SUV (Ford Expedition EL 4WD).
Als je bij het boeken de volgende offer code (BCD) invult krijg je ook nog een interressante korting :U081800.
Wel via budget.com boeken (en niet budget.nl) , anders kun je de kortingscode niet gebruiken.
succes , Karin
Countrydon
Amerika-ontdekker

kat schreef:Wij huren deze zomer via budget.com een full-size SUV (Ford Expedition 4WD/4DR or simalar)
Karin
Karin bedankt, Hier heb ik gekeken en deze hebben idd full sizes maar helaas :cry: staan zij geen drop off toe van de full sizes.
KW1984 schreef:Waarom huur je niet vanaf Newark?
Newark heb ik helemaal over het hoofd gezien, bedankt, hier kan ik wel een FFAR huren met drop off.
Countrydon
Amerika-ontdekker

kat schreef:Wij huren deze zomer via budget.com een full-size SUV (Ford Expedition 4WD/4DR or simalar) ......zij bieden ook eventueel een upgrade voor ongeveer $4 per dag naar een premium SUV (Ford Expedition EL 4WD).
Als je bij het boeken de volgende offer code (BCD) invult krijg je ook nog een interressante korting :U081800.
Wel via budget.com boeken (en niet budget.nl) , anders kun je de kortingscode niet gebruiken.
succes , Karin
Ik heb die code geprobeerd en die werkt, maar de optie online betalen verdwijnt dan. Heb jij hier ervaring mee?
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer