Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
navigatie systeem aankopen via Walmart.com
navigatie systeem aankopen via Walmart.com
Hoi,
Heb al verschillende malen gelezen dat mensen het slimmer vinden en het goedkoper is om een navigatiesysteem aan te kopen ipv te huren bij de verhuurfirma!
Klopt dat?
Is de online site van Walmart vertrouwbaar?
Groeten,
Heb al verschillende malen gelezen dat mensen het slimmer vinden en het goedkoper is om een navigatiesysteem aan te kopen ipv te huren bij de verhuurfirma!
Klopt dat?
Is de online site van Walmart vertrouwbaar?
Groeten,
- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
Re: navigatie systeem aankopen via Walmart.com
Wat echt nog handiger is, als je een smartphone hebt, is de app CoPilot Live downloaden. Die staat op je gsm, geen dataverkeer met gebruik maar wel een super goede navigatie. Voor € 17,-- heb je heel de US !
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Moturis vroeg 10 dollar per dag voor de huur van een GPS. Aangezien we 21 dagen een camper huurden zou ons dat dus 210 dollar aan huur gekost hebben. We zijn naar de eerste de beste Walmart gereden en hebben voor 110 dollar een tomtom met maps van US en Canada gekocht. Dit jaar gaan we naar Canada en kunnen hem dus weer gebruiken. inmiddels ook een kaart van Europa er op gezet. Dus ja, het is meestal duurder om te huren dan om te kopen.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- Phillostar
- Amerikafan
- Contacteer:
Navigatie op je smartphone is handig, maar een groter scherm hebben is toch fijner (of je moet een Samsung Tab aanschaffen
)
Online bestellen via de Walmart website is betrouwbaar en het is handig dat je de spullen/pakketjes kan ophalen bij een Walmart of Fedex vestiging naar keuze.
Ik heb vorig jaar een (refurbished)Tomtom navi en camerastatief vooraf aan de vakantie besteld en laten bezorgen bij een Fedex vestiging in LA.
Hou wel rekening met de bezorgtijd!
Op de website geven ze indicatie bezorgtijden aan, pas na het afronden van de bestelling krijg de levertijd te zien, met soms een uitloop naar een week. Vooral met refurbished artikelen kan het zijn dat het artikel van een andere Walmart vestiging komt. Ik had dus 2 pakketjes van verschillende Walmart vestigingen, waarvan 1 out of State. Na de betaling kan je de status van je bestelde artikelen o.a. volgen via de Fedex website.
Online bestellen via de Walmart website is betrouwbaar en het is handig dat je de spullen/pakketjes kan ophalen bij een Walmart of Fedex vestiging naar keuze.
Ik heb vorig jaar een (refurbished)Tomtom navi en camerastatief vooraf aan de vakantie besteld en laten bezorgen bij een Fedex vestiging in LA.
Hou wel rekening met de bezorgtijd!
Op de website geven ze indicatie bezorgtijden aan, pas na het afronden van de bestelling krijg de levertijd te zien, met soms een uitloop naar een week. Vooral met refurbished artikelen kan het zijn dat het artikel van een andere Walmart vestiging komt. Ik had dus 2 pakketjes van verschillende Walmart vestigingen, waarvan 1 out of State. Na de betaling kan je de status van je bestelde artikelen o.a. volgen via de Fedex website.
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
2022 - 2021 - 2019 - 2017 - 2016 - 2012 - 2011 - 2010
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
De grote van het scherm is echt geen probleem hoor, een zeer gangbare Galaxy S2 heeft een scherm van 4,3 inch, een huidige TomTom heeft 5 inch, en de oudere hebben zelfs een kleiner scherm.Phillostar schreef:Navigatie op je smartphone is handig, maar een groter scherm hebben is toch fijner (of je moet een Samsung Tab aanschaffen)
- Marjolein1972
- Amerikafan
Geen enkel probleem gehad met onze Samsung Galaxy Ace, ook in de grotere steden uitermate duidelijk. Zelfs bij 6 baanswegen. Maar ieder zijn voorkeurPhillostar schreef:Navigatie op je smartphone is handig, maar een groter scherm hebben is toch fijner (of je moet een Samsung Tab aanschaffen)
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
-
xsmichel
- Amerika-ontdekker
Ik zou ook proberen om via je smartphone te navigeren. Zeker omdat de update cyclus van de bekendere merken (TomTom, Navigon etc) op de smartphone sneller up to date zijn dan een vaste navigatie die je aan de computer moet hangen (en soms ervoor moet betalen).
Alvast dank voor de tips!
Ik denk dat ik toch een toestel ga aankopen in Walmart ofzo of mss ga bestellen en laten overvliegen.
Betaal je daar veel transportkosten op?
Ik denk dat ik toch een toestel ga aankopen in Walmart ofzo of mss ga bestellen en laten overvliegen.
-
KimDaanUSA
- Amerikafan
@Marjolein > die app, is die ook geschikt voor de iPad (zonder 3G)? > je hebt dan toch een netwerk nodig?
Onze reisverslagensite: http://kimendaan.wordpress.com
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
2017 - USA (SF - Las Vegas - SF)
2013 - USA (Las Vegas - Yellowstone - Las Vegas)
2012 - IJsland + West-USA (6 weken)
2011 - Engeland, Wales + Schotland
2009 - Interrail Europa
2008 - Tunesië
- Phillostar
- Amerikafan
- Contacteer:
Walmart verstuurd geen bestellingen naar adressen buiten de US. Een bestelling bijvoorbeeld bij een hotel laten afleveren kan alleen als je NL Credit card door hun is geverifieerd (kost extra tijd).soren schreef:Alvast dank voor de tips!
Als je de bestelling naar een Walmart of Fedex vestiging laat sturen dan heb je volgens mij iets van 5 tot 7 dagen de tijd om de bestelling op te halen. Wanneer je de bestelling niet komt ophalen dan vervalt de bestelling en krijg je een refund (zo waren de regels vorig jaar tenminste).
2023 - Phoenix roundtrip via LA - Yosemite - Bryce - Colorado Springs - Santa Fe - Phoenix
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Uitsluitend voor de 3G iPad en 3G, 3GS en 4 iPhone voor € 15,99KimDaanUSA schreef:@Marjolein > die app, is die ook geschikt voor de iPad (zonder 3G)? > je hebt dan toch een netwerk nodig?
Gewoon de eerste de beste Walmart binnengaan en daar kopen... wij kochten er 1 voor 100 dollar (TomTom XL met Canada en Amerika) en verkochten hem bij thuiskomst met winst! Goedkoper kan het dus niet.
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Hans_Belgium
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 18
Ik heb vorige zomer een tt xxl gekocht voor ik denk ik een 118$ in Ft Myers, FL bij CompUsa. Werkte heel goed.
- Marjolein1972
- Amerikafan
DVDGuy schreef:Uitsluitend voor de 3G iPad en 3G, 3GS en 4 iPhone voor € 15,99
CoPilot Live is er ook voor Android toestellen, dus niet uitsluitend voor Mac.
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Dat was bekend, maar de vraag ging over de iPad.
Hou ook de advertenties op marktplaats in de gaten. Mensen die naar de VS zijn geweest bieden nog wel eens hun USA tomtom aan.
Het is al beantwoord, maar dat kan misschien verwarrend zijn. Je moet een iPad met 3G hebben, niet omdat je data nodig hebt voor het navigeren, maar een 'normale' iPad heeft geen GPS functionaliteit (tja Apple heh).KimDaanUSA schreef:@Marjolein > die app, is die ook geschikt voor de iPad (zonder 3G)? > je hebt dan toch een netwerk nodig?
Voor mensen zonder tablet misschien een tip: " onclick="window.open(this.href);return false;
Maar een TomTom is natuurlijk goedkoper, hier kun je alleen ook lekker in je hotelkamer mee surfen
Wij hebben afgelopen september ook een TomTom via de Walmart website gekocht en laten bezorgen bij een Walmart dicht bij het vliegveld en eerste hotel. Verliep helemaal perfect, had de TomTom een dag of 10 vantevoren besteld en werd netjes op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Binnen een week was de TomTom op de vestiging en ik had zo'n drie weken de tijd om de TomTom op te halen.....mocht dat nou uiteindelijk niet lukken, dan wordt de TomTom terug gestuurd en wordt het geld teruggestort op de CC (kan wel even duren). Wij konden dus vanaf het vliegveld de auto ophalen en meteen doorrijden naar de Walmart 11 mile verderop waar onze nieuwe TomTom lag te wachten....ik vond het een aanrader!
-
ingrid1985
- Amerika-ontdekker
Ik probeer spullen te bestellen bij de Walmart, maar krijg een probleem bij de creditcard.
Ik moet namelijk de adresgegevens invullen en ik kan alleen een amerikaanse state invullen, gaat dat wel goed?
Hoe kan ik site to store dingen laten bezorgen bij een walmart naar keuze en betalen met creditcard?
Ik moet ook een amerikaans geldig telefoonnummer invoeren?? Dat lukt ook nog niet echt.
Ik moet namelijk de adresgegevens invullen en ik kan alleen een amerikaanse state invullen, gaat dat wel goed?
Hoe kan ik site to store dingen laten bezorgen bij een walmart naar keuze en betalen met creditcard?
Ik moet ook een amerikaans geldig telefoonnummer invoeren?? Dat lukt ook nog niet echt.
Je kan bij Wal Mart.com ook met paypal terecht en dan heb je geen problemen. NL cc wordt inderdaad op de site niet geaccepteerd.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 7495 Weergaves
-
Laatste bericht door Ervadi
-
- 14 Reacties