Ik wil een via een binnenlandse vlucht van memphis naar las vegas vliegen. Is het goedkopen om dit daar te boeken of in nederland?
En is het ook mogelijk om een open ticket te boeken dan?
IK heb wel nagezocht maar ik word dat niet veel wijzer van.
Waar je je fysiek bevindt als je boekt maakt natuurlijk niets uit.
Kijk gewoon even bij de verschillende carriers: Delta, AA, Continental en US Airways. En probeer het
ook via priceline bijvoorbeeld.
Let op: pas op als je dit doet als aansluitende vlucht op een intercontinentale vlucht! Eigenlijk geldt
dan het advies: niet doen, of je moet zelf het risico willen lopen dat je bij vertraging van de voorgaande
vlucht je geld voor het ticket kwijt bent en zelf iets anders moet regelen.
Als je een binnenlandse vlucht wil hebben als onderdeel van een vakantie en dus ook een ticket
hebt van en naar europa dan is het veel verstandiger om deze vlucht onderdeel te laten zijn van
die ene boeking. Vaak kost het dan niets of slechts een klein bedrag extra. E.e.a. kun je zelf
uitvogelen via de websites van de genoemde maatschappijen via de optie "multi-city ticket".
Success.
Roel.
Laatst gewijzigd door Rob op 18 jan 2012, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden:Quote verwijderd. Zie bij de "AllesAmerika.com Mededelingen" a.u.b. "Het quoten (citeren) van andere berichten".
Bedenk ook dat je in principe geen koffers gratis mag meenemen als je alleen binnenlandse vlucht boekt (behalve Southwest begrijp ik). Kijk niet alleen bij de carriers, maar ook op de US vergelijkingssites, zoals inderdaad priceline.com, maar ook expedia.com, cheaptickets.com en kayak.com
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.